Babbel, bijna weer beginnen dus, goed hoor!! Nieuwe jaar staat al bijna voor de deur nu!! Hoe kijk je er nu tegenaan? Zin in of naar traject door? Dikke kus, Elvi
Ha Elvi...jeeh!! Emmy aan boord. Nu goed broeden. Wel positief blijven hé..kan gewoon lukken nu. Wel goed om te zorgen dat een evt. volgende poging niet te lang duurt, maar eerst deze mooie Emmy een kans geven. Ja..is een beetje dubbel, zou het zo bijzonder vinden om weer zwanger te mogen worden. Zie wel een beetje tegen de bijwerkingen op en dat ik daardoor even geen leuke mama kan zijn. Maar daar helpt mijn man wel mee Vorige keer een erg pijnlijke tp gehad, was erger dan de punctie. Hoop dat het nu beter gaat, wat minder kronkels door de bevalling.
Sikki; wat goed dat je er zo positief in staat. Heb je nog getest? En dat klinkt als een leukespeelhoek voor jullie meisje! Majo; wat leuk weer eens van je te horen. Dat klinkt erg heftig voor je man zeg. Herken het wel dat ik voor ons meisje graag een brusje wil, zie haar zo bezig met zorgen voor de poppen, dan zie ik haar al helemaal als grote zus. Maar heb de wens ook voor mezelf wel sterk nog een keer zwanger zijn en een baby krijgen. Je start ook al bijna weer, spannend hoor. Hopelijk krijg je wat meer 'zin' als het zover is. Zonnestraal; hoe gaat het meid, veel kwaaltjes? Babbel; spannend hoor, het is zo januari. Wat rot dat je tp pijnlijk was, hoe kwam dat? Grotebabywens; gefelicteerd met je cryo! Wie weet blijft deze gewoon lekker plakken! En anders kan de laatste zomaar goed ontdooien hebben wij ook gehad, alleen dat is wel heeel spannend dan. Vanmorgen fm gehad op cyclesdag 8, baarmoederslijmvlies was nog vrij dun, en er waren al 4 eitjes te zien, ze vewacht dat er nog meer komen. Had de andere behandelingen op dag 8 altijd dat er nog niks te zien was dus ga er wel vanuit dat er nog bijkomen, zeker omdat ik nu meer spuit dan de afgelopen 2keer. Eierstok lag nog steeds hoog, met duwen op mijn buik was ie net te zien. Donderdag weer een meting.
Blondje, wat goed dat er nu al 4 waren. Laat de rest nog maar lekker groeien! Fijn dat de hogere dosering wel werkt. Bij de tp was mijn baarmoederhals een soort kurkentrekker, allerlei trucjes uitgehaald voordat ze de Emmy erin hadden. Maar dus wel met een mooi resultaat
Zora, nog gefeliciteerd met jullie meisje!!! Heeft ze een leuke verjaardag gehad op de psz? Blondje, ik heb volgens mij lang protocol. Stederil pil, ongesteld, deca-puregon, pregnyl, punctie. Ook jij nog gefeliciteerd met jullie meisje! Jij ook fm gehad vandaag lees ik net. Hopen dat t snel gaat groeien! Ik heb ook fm gehad, zet hieronder wel ff neer .. Maartje, wat bijzonder zeg, hoop dat t gaat lukken! Met jullie meisje ook alles goed? (Zijn er trouwens alleen meisjes mamas hier in t topic of zo?! Hahhaha) Sikki, wat appart die testen. Er moet idd wel iets gebeurt zijn zo te zien. Dubbel gevoel zeg. Aan de ene kantdik vet balen, maar aan de andere kant: T kan weer!!!!! Majo, druk bezig lees ik zo. T is niet niks zeg!! Phoe, hoop dat t goed komt voor je . Ben op controle geweest! Aan de rechterkant 10-12 follikels van 14/15/16 mm, en links n berg kleintjes, allemaal kleiner dan 10 mm. Woensdag nog n controle, en dan meteen de punctie plannen. We denken vrijdag de punctie te hebben. Nog best n flinke score voor 200 eh Puregon spuiten, bij Beer had ik t zelfde gespoten, en ook ongeveer dezelfde hoeveelheid follikels. Ach, wie weet hoeveel ze dr vrijdag aanprikken. We zien t wel. (Nu eerst bedenkken hoe we t met oppas/werk gaan regelen, Aangezien niemand t weet, en we dat ook graag zo willen houden, haha)
Brabbel, hier een zoontje . Dames, wat spannend iedereen weer begonnen! Mijn duimen draaien overuren!!! Op naar de brusjes!!! Elvi, lekker broeden!!!!! Positief blijven hoor! Uiteindelijk bestaat de mmm ook uit een portie geluk!!! Als het zo is, dan is het zo! Er zit een Emmy in je buik die het ontdooien wel overleefd heeft! Dus is een goede en sterke Emmy!! Blondje, amper kwaaltjes. Dat was bij m'n zoontje wel anders. Dus ik heb vandaag maar weer 's getest voor bevestiging .
Brabbel; spannend zeg! Welke cyclesdag zit jij ni? Dat zijnveel follikels of niet? Hoeveel hebben ze er destijds aangeprikt bijBeer?
Dag 8 zit ik nu. Bij Beer hadden op cd 12, 13 aangeprikt, 13 eitjes, 13 Emmy's gevormd, 2 teruggeplaatst, en zwanger van 1. 4 In de vriezer, en die zijn allemaal op nu.........
Heey Babbel, Zon & Blondje, Thanx Lieffies!! Ben ook op zich wel positief hoor maar moet ook goed nadenken over traject erna. Althans moet, moet, dat wil ik zelf natuurlijk hoor maar ik weet dat je altijd hoop moet hebben maar soms is al die hoop zo eng he!! Dikke kus, Elvi
Spannend meiden! Lieve Majo, wat fijn om weer van je te horen! Jij hebt ook altijd een speciaal plekje in mijn hart Als 1 van de weinige van het ICSI topic waar we in 2009 begonnen te schrijven heb je mij altijd gesteund. Zo lief!!! (jeetje, dat is ook alweer ruim 4,5 geleden dat Loesie dat topic startte ) En nu hebben jullie zo´n lange weg achter de rug voor een brusje En wat vreselijk spannend nu die allerlaatste poging. Wij hadden het ook destijds, de allerlaatste ICSI in Gent met alles erop en eraan. En dat resulteerde 2 jaar geleden in de zwangerschap van ons wondertje. Dat hoop ik nu ook zo voor jullie!!! Heel veel sterkte en succes en kom lekker van je afschrijven hier als je de behoefte hebt! Grotebabywens, joehoeeee weer een emmy aan boord! Ik ga voor je duimen! Wel ontzettend jammer dat ze iedere keer zoveel cryo's moeten ontdooien En ik snap van vooruit denken. Maar gelukkig ben je ook wel positief voor deze emmy! Babbel, wat naar dat je zo'n pijnlijke tp hebt gehad. Ik hoop dat dat straks idd anders zal zijn! En je cyclus weer lekker op gang. Fijn! En nog even en dan is het januari Blondje, eerste FM alweer gehad! En dan dus altijd nog weinig te zien. Ik hoop dat de volgende FM alweer meer laat zien dan! Brabbel, jij ook alweer volop bezig. En wat veel follikels al! Super! Morgen dus weer controle en dan alweer de punctie inplannen. Ja gaat altijd snel dan he. Al bedacht hoe jullie het gaan regelen met Beer? Zonnestraal, toch nog even getest ja En wel weer helemaal gerustgesteld? Nog een week toch en dan de echo? Ik duim!!! Hier nog steeds een vaag teststreepje. Terwijl ik dus donderdag wel een omo test had en nu dus alweer dagen dat zelfde rare vage streepje. Dus voor de zekerheid morgen maar even bloed laten prikken om er zeker van te zijn dat er geen HCG resten aanwezig zijn. Moet wel zeggen dat het daardoor wel kriebelt om snel weer voor een nieuwe poging te gaan
Heey Sik, maar weet je, je streepjes blijven wel erg lang voortduren Meis, wie weet.... Toch? Het kan echt zo'n vanishing twin zijn toch en dan zit er misschien gewoon nog wel een heeeeeeel klein prachtig Kindje in......... Of geloof je er echt totaal niet meer in? Of toch nog wel een beetje hoop? Tja hier idd erg dubbel gevoel, je kunt je hoopgevoel nooit wegdrukken want het is er gewoon of het is er helemaal niet maar nu is het er ook gewoon weer hoor net als altijd alleen dan wel een stukje minder maar dat is misschien ook wel logisch nu hoor. Ach we gaan 't allemaal zien en intussen gewoon heerlijk genieten van m'n lieve kleine Meis die hier lekker rondkruipt en staat, toch!! Dikke kus, Elvi
Elvi, idd lekker genieten van wat rondkruipt! En hoop houden mag en moet juist! Hier geen hoop hoor. Althans, niet voor deze ronde Maar ik wil het graag afsluiten en dat lukt niet met die domme streepjes. Dus morgen dan maar even bloedprikken. En vanishing twin kan het niet zijn want er is maar 1 embryo teruggeplaatst. En daarbij, als er iets had gezeten wat goed was, dan had ik echt wel duidelijker positief moeten testen. Het blijft nu zo'n dom vaag waterig streepje.
Heey Sik, ja is ook zo!! Maar toen m'n nichtje zwanger was van haar tweeling testte ze pas ver na NOD positief hoor dus wie weet!! Maar goed het is idd wel vaag allemaal en aan valse hoop heb je nu natuurlijk ook niks!! Toch vind ik dit wel een klein beetje spannend hoor Meis!! Waarom blijven die streepjes dan staan he!! Dikke kus, Elvi
Oooh, meiden, ff snel een ego!!! Vrijdag om 9.00 punctie! Er waren, schrik niet, 35 follikels gegroeid!!!! Net bloed laten prikken, en zit nu te wachten op de uitslag. Maar als t goed is gaat t vrijdag door. Vanavond 22.00 Pregnyl zetten, en vanaf dat moment mag ik niks meer doen, niet eens een rondje om t huis lopen. Volledige rust, om overstimulatie tegen te gaan (Tja gaat handig met Beer he?!) IK BEN ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!
Evi; hoe voel je je nu? Lekker genieten van je kleine kruipertje. Sikki; vreemd hoor dat streepje, heb je al bloed laten prikken? Fijndat je zoveel vetrouwen hebt, goed! Brabbel; who dat is echt veel! Goed rust houden en hopelijk geen overstimulatie, want dan heb je wel een heel mooi aantal en hopelijk veel mooie emmy's! Heb je veel last van al die follikels? Wat is de reden dat je 200 eh spuit? Succes morgen, zie je er tegenop?
Morgen weer meting, ben benieuwd! Buik is wel gevoeliger vandaag, hopelijk met een reden van een mooi aantal eitjes.
Sikki raar en irritant idd vage streepjes Blondy heel veel succes morgen!!! Brabbel Wowwie wat veel, hopen ook veel eitjes en heb je iemand die je morgen kan helpen met Beer?
OW en majo ik vergeet je niet hoor.. Wat spannend dat jullie weer gaan beginnen en wat heftig van/voor manlief zeg.. En wat je zegt als er meerdere goede rietjes zaadjes uitkomen misschien dan toch niet de laatste behandeling, zou ik ook hebben hoor.. Weggooien is ook zonde, maar de behandelingen kosten financieel en emotioneel ook veel van jullie.. Wij nu nog 1 cryo en die zullen we oOit ook terug plaatsen omdat we weggooien niet over ons hart kunnen verkrijgen, maar plakt die niet zijn wij meer dan zielsgelukkig met 2 kids..
Blondje, ik had afgelopen week wel een zwaar gevoel in mn buik, maar nu heb ik nergens last van. En t protocol is bij ons dat ze met 200 EH beginnen met IVF/ICSI. Ik spoot toen met Beer 225 (moest eigenlijk 200 spuiten sst!) en had veel minder follikels toen. Waren er 13 aangeprikt toen. Jij veel succes morgen, we lopen aardig gelijk op zo, LEUK! Sikki, jij nog nieuws? Ben heel benieuwd hoe t nu zit met je streepjes . Kaaat, nee helaas niemand. Mijn man heeft vrijdag vrij, dus die neemt morgen geen vrije dag op. Ik doe gewoon mn ding morgen, en ga tussen de middag samen met Beer wel ff liggen. Ik ga geen zware dingen doen, en als mijn man thuis is morgen avond neemt hij t wel van mij over... Komt wel goed . En van die cryos kan ik wel begrijpen! Ik zei toen ook dat als er een cryo was blijven plakken, en we hadden er nog 1/2 over, dat we die dan ook terug zouden laten plaatsen. Al moet ik eerlijk zeggen, dat ik er nu na de controle van vandaag wel wat anders over denk. Wie weet heb ik over n poosje wel 20 cryos, haha, die laten we niet allemaal terug plaasten natuurlijk.