Thanx Zon, Blondje en Sikki, geen bloedtest nee!! Maar goed ik ben echt supervoorzichtigjes nog tot aan eerste Echo, hoor!! Spannend he!! Dikke kus, Elvi
Zonnestraal; zie ik het goed dat jullie ventje net 1 jaar is geworden? Gefeliciteerd nog!! En goed gevierd en verwend? Zo bijzonder een eerste verjaardag! En hoe voel je je, last van kwaaltjes? Sikki; idd super goede flow hier! Willen wij ook op meeliften he. hoe gaat het met je? De vorige poging kunnen afsluiten? Elvi; en al bijgekomen van de eerste 'schrik'. Echt topnieuws! Op naar de echo, bij 7 weken? Bedankt voor jullie gelukswensen! Heb al zin in vrijdag! Nu zorgen dat ik zo fit mogelijk ben dan. Heb veel geslapem gister, ook door de narcose denk ik. Vandaag is mijn moeder hier om voor mij en mijn meisje te zorgen, fijn!
Heey Blondje, spannend hoor he!! Goed zo, lekker slapen is goed voor je!! En dan gauw op naar dit weekend he!! Ja, op naar 7-weken echo, ja, enorm spannend hoor!! Dikke kus, Elvi
Elvi....waaah..gefeliciteerd!!!oooh dat worden 3 lange weken. Blondje. Wat goed dat de punctie nu goed ging en wat een mooie score. Goed zeg! Fijn dat oma even mee komt helpen. Op naar een mooie tp vrijdag
Elvi, op naar een mooie echo over 3 weken! Jaah Blondje, wij willen zeker meeliften Fijn dat je moeder jullie lekker heeft verwend. En morgen hopelijk lekker fit voor de tp! Hier toch wel weer moeite om het los te laten. De vorige tp's had ik er niet zo'n last van, maar ik merk dat het me alweer steeds meer gaat bezighouden Zoveel mislukte ICSI's gaat toch wel ergens zitten.
Elvi; dat wordt aftellen deze 3 weken! Sikki; heel begrijpelijk dat het weer steeds moeilijker wordt het los te laten en positief te blijven. Herken dat ook wel hoor, we gaan nu voor de 5e tp in een jaar. Als er geen bevruchtingen zijn bellen ze vandaag, maar die kans lijkt me klein met 9 eicellen. Nog maar 1 nachtje slapen..
Blondje, met 9 eicellen moeten er toch een paar mooie embryo's tussen zitten. Ik duim mee! Ik ben nog wel positief hoor! Maar baal er vooral van. Het is weer zo'n lange weg... Na 9 verse ICSI's en 10 tp's voor Norah had ik gewoon gehoopt er nu eerder klaar mee te zijn Maar ja, nu ook alweer 2 verse ICSI's en 3 tp's verder en geen cryo's. En ik wil zo graag! Aan de andere kant is het maar goed ook dat het niet zo makkelijk gaat. Als het makkelijker was gegaan voor een tweede had ik nog wel door gewild voor een derde, maar mocht het ooit lukken voor een brusje, dan ben ik er echt wel klaar mee Dus mijn meisjesdroom van 4 kinderen ga ik niet waar maken En mocht het bij alleen Norah blijven dan knijp ik mezelf nog in m'n handjes. Er was ooit een periode waarin ik dacht echt nooit een biologisch kindje te mogen krijgen. Maar ze is zo leuk! Zo een wil erbij! Heb net nog even een nieuw kiekje van ons samen in m'n album gezet
Aaaaahh Sikki wat leuk en lief en heerlijk schattig he!! Oei maar vier lijkt me ook pittig zeg!! Ach en jouw lieffie telt gewoon al voor vier toch!! Maar ken het gevoel helemaal, hoor!! Dikke kus, Elvi
Wij zijn trotse eigenaar van een mooi klompje cellen in mijn buikje wat hopelijk een mooi mini-mensje wordt! Er waren 6 bevruchtingen van de 9 eicellen ontstaan, waarvan de mooiste is teruggeplaatst.😄 We horen per brief of er cryo's zijn.
Blondje, wat goed zeg! Lekker broeden meis!!! Sikki, dikke knuf!! Hier een echo gehad, hartje klopt en frummel groeit goed!
Oohh, mooi Zon, het lijkt haast wel of je armpjes en beentjes al ziet nog in de vorm van stompjes uiteraard maar zie wel iets toch!! Dikke kus, Elvi
Deze heb ik vanochtend gedaan en hcg stijgt mooi dus dat is goed maar zoooooo spannend he!! Dikke kus, Elvi