Van harte gefeliciteerd One of Kind!! Wat ontzettend fijn voor je dat het bij de eerste IUI al raak is!!! En ook bij jou, Sikki, goed nieuws!! Fijn!! Ik hoop voor je dat je dinsdag een goede TP zult hebben en je snel One of Kind achter na zult gaan!!
Maartje! Kom jij eens vertellen hoe het met jou gaat? Lijkt mij zo zwaar om weer in een afwachtende fase te zitten en afhankelijk te zijn van de beschikbaarheid van een mogelijke donor. OOK, wat een prachtige testen! Van harte meid!!! Hier nu wel weer zenuwachtig aan het worden voor morgen. Went nooit Hoop dat ze alle 4 goed doordelen! Punctie ging weer goed. Ik vind het in Gent altijd heel prima te doen. Vind het infuus wat ze aanleggen irritanter dan de punctie zelf
Sikki nee dat infuus is erg rot dat herriner ik me ook erg goed! Fijn dat de punctie redelijk meeviel! ik duim hoor succes morgen
Sikki heel veel succes morgen, hoop op een blijvertje Duimen draaien voor jullie! Heb zelf donderdag fm gehad, zag er prima uit ben toen ook begonnen met de Gonal f erbij. Mag woensdag weer heen voor een fm. En dan ws punctie afspraak.
Goed gegaan vandaag! Alle 4 deden ze het nog. Er is 1 excellente en 1 goede embryo teruggeplaatst. Beide 8-cellig. De andere 2 zijn ook 8-cellig waarvan 1 goed en 1 matig. Deze worden beide nog een paar dagen gevolgd en eventueel ingevroren. Mogelijk hebben we dan 1 cryo (die matige gaat het waarschijnlijk toch niet halen). Terugplaatsing werd op ons verzoek door de professor zelf gedaan en ging soepel, dus wij zijn blij! Nu lekker broeden
Fijn zeg sikki nu hopen op een plakker( misschien wel 2) Hou zit het precies met de excellente en goede Emmy als ze beide 8 cellig zijn? Heeft het iets met fragmentatie te maken
Ja heeft met fragmentatie te maken. Onder de 10% is volgens mij excellent en onder de 25% goed. Ach ja, we hebben al eens vaker excellente embryo's teruggehad voor een brusje. Zelfs met maar 1% fragmentatie en die zijn niet blijven plakken, terwijl onze dochter een goede embryo was. Dus het zegt niet alles.
Sikki: Meid ook alweer bezig met broeden, ik hoop heel erg hier over niet al te lange tijd goed nieuws van je te lezen. Je hebt in ieder geval prachtige emmy's dus daar kan het niet aan liggen en verder blijft het afwachten. Spannend, ik leef met je mee. OOK: Jij van harte gefeliciteerd meid! Super! Geniet!
Wat spannend zeg Sikki!! Heel veel succes meid!! Hier vanmorgen weer fm gehad. Links tot nu toe 3 follikels...misschien nog wat maar niet duidelijk te zien. Rechts doet het beter deze keer. Dat waren er 11 waarvan de grootsten 14 mm dus nog even doorspuiten en vrijdag weer fm
Zo Mariska dat is veel zeg! Spannend hoor gaat igg goed met groeien wat spuit je? Succes sikki met wachten!