Hoi meiden, heb vanmorgen een 2 cellige terug geplaatst gekregen. Zag er mooi uit volgens de arts. Vind het maar weinig. Ons dochtertje was een 4 cellige. Ben een beetje pessimistisch ingesteld Ws 2 embryo's goed genoeg om in te vriezen.
Mariska snap dat je "baalt" van een twee cellige, maar het zegt niets. Al helpt dat ws nu niets aan je gevoel. Dikke knuffel en ik duim alvast voor je. Sikki al getest? Ik weet dat je al getest hebt, ik bedoel eigenlijk en?? Of heb je je echt weten in te houden? Blondje hoe is het op t wachtbankje?
Babbel het wachten voor het wachten dus. Hoop dat de ongein zich snel aandient! Zonnestraal wat ga je ontzettend hard zeg! Zora haaai!
Mariska, ze zullen echt de beste embryo hebben genomen voor de tp. En als er ook nog 2 ingevroren kunnen worden, dan is deze vast een topper! Nu lekker broeden meis! Hahaha Kaaat, je hebt me door Ik ben al een paar dagen aan het testen. Had namelijk net als bij onze dochter op dezelfde dag enorme buikkrampen en diarree. De daarop volgende 2 dagen een licht positieve test. Maar waar het bij onze dochter mooi opliep had ik vandaag op 11 dpo een maagdelijk witte test Waarschijnlijk zal het dan toch vals positief geweest zijn van de Pregnyl, terwijl ik de vorige icsi op die dagen geen streepje meer had. Maar ja, m'n lijf zal blijkbaar niet altijd op dezelfde manier de Pregnyl afbreken. We hebben nog 1 cryo. Die moet het dan maar worden. En anders krijgen we in ieder geval nog 1 poging vergoed. Baal er wel behoorlijk van. Weer zo'n ellenlang traject
Sikki...ik duim toch nog even door. Blijf ik nog positief..hoop dat je 1e inderdaad van de pregnyl is en dat je nu nog te vroeg ben. Morgen weer testen? Mariska..je lees hier vaak dat de kwaliteit geen verschil hoeft te maken, snap je gevoel wel hoor. Succes met afwachten en goed nieuws van de cryo's Kaaat, nog van harte gefeliciteerd met je zoontje
Jon; ik moet idd altijd zelf doorvragen naar de kwaliteit, ze zeggen wel eens of het een goede is, maar ik vraag altijd door dan hoeveel cellig etc. Babbel; fijn dat je utro krijgt, ik gebruik het ook sinds mijn 4e tp gewoon als extra, en dat heeft toeb meteen tot een zwangerschap geleid. Zonnestraal; dat was ik van de morula idd. Hopelijk maakt ie zijn goede hoop waar. Leuk dat je nog zo meeleeft nu je al even zwanger bent. Mariska; jeeh emmy on board! Nu gezellig op de wachtbank. Kwaliteit zegt niet alles, wie weet deelt ie nog mooi door in je buikje. Kaaat; hoe gaat het met je en je koningspaar? Hier gaat het prima, wat krampjes vandaag die weer allesof niks kunnen betekenen. Lastig dat je overal op let in die wachtweken. Sikki; kop op er is nog een goede kans toch, je zit 8 dagen na verse tp? Bij ons testen ze pas 15 dagen na verse of cryo tp, dat is erg laat maar toch. Duim nog even verder voor je hoor! Al heeft je eigen gevoel en ervaring vaak gelijk.
Mariska snap je gevoel over een 2 cellige maar wie weet gaat hij in je buik nu wel doordelen had hij net dat warme nestje nodig meis ik duim! Blondje zat jij nou ook bij het mck of niet meer? Daar moet je echt doorvragen . Sikki het kan volgens mij gewoon nog hoor! Spannend 3 meiden op het wachtbankje!
Bedankt meiden voor de bemoedigende woorden. We zullen afwachten. Probeer er maar zo weinig mogelijk aan te denken. En veel afleiding te zoeken. Hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt sikki! Succes ! Duimen draaien.
Meiden heb heel de dag al menstruatie achtige krampjes, herkent iemand dit? Ik kan me niet voorstellen nu al ongesteld te worden, dag 2 na tp, cyclesdag 23. Ik heb het wel eens gehad 2 dagen na cryo tp in eigen cycles maar toen wad mijn cycles in de war en had ik pas dag 28 tp. Herkent iemand de krampjes?
Sikki, och wat hoop ik zo dat je wel zwanger bent. Maar je hebt ervaring met dat je vroeg positief test...dus ben er ook bang voor Hele dikke knuffel meis. Tis gewoon klote en dat is een understatement . Mariska, je put overal hoop uit. Dus een 2-vellige wil je niet horen. Maat zegt niks. Deze 2-cellige gaat in je buikie lekker groeien! Ik duim en heb nog goede hoop hoor!! Blondje, ja hier wel gehad hoor na TP! Oei wat spannend!! Duim duim duim!
Hihi Sikki, je bent net zo erg als ik. In een witte test ineens klinkt niet heel positief, maar wat de anderen zeggen het kan nog het.. Al zegt jou ervaring wat anders. Heb je vandaag nog getest? Ik duim nog even door voor je.. Blondje ik het het ook gehad bij mijn zoontje. Volgens mij 3 dagen na tp en maar 1 dag ongesteldheidspijn, bleek achteraf de innesteling. Ow hoop zo dat het bij jou hetzelfde betekend. Weet je al wanneer je gaat testen?
Kaaat; hoop het ook zo! Het was gistermiddag en avond, toen ik vanmorgen vroeg even wakker werd was het weg en nog steeds weg. En het was een morula die schijnen dag 1 of 2 na tp in te nestelen. Moet nog even geduld hebben, zit nu pas dag 3 na tp.. Bloedtest is pas maandag 3-2 maar ga wel eerder testen, eind volgende week denk ik.
Lieve meiden, Sorry dat ik veel te lang niks van me heb laten horen. Ik las altijd heel trouw mee, maar kon weinig reageren omdat ze op mijn werk besloten hadden zp af te schermen en op de telefoon reageren was niet altijd even handig. Ik las net dat er alweer een aantal meiden volop in het traject zitten en ik derhalve een aantal tp-en gemist heb L. Ook weer een aantal zwangeren erbij, super super, allemaal gefeliciteerd!! Maar de reden dat ik afgelopen weken niet gereageerd heb is erg droevig, derhalve nu even een ego stukje. Op maandag 30 december (ik was toen exact 32 weken zwanger), voelde ik het kleine mannetje in mijn buik maar amper. Na lang twijfelen in de middag toch maar het ziekenhuis gebeld en ik mocht langskomen. De verpleegkundige kon met het CTG apparaat de hartslag niet vinden, dus zou de vk met de echo kijken. Ook die ging als een dwaas over mijn buik en al vrij snel werd de gynaecoloog erbij gehaald. Die keek heel rustig en toen zag ik op het echo apparaat een hartje in beeld, maar niet dat knipperlichtje wat ik elke keer zag Ze sprak toen de woorden uit het hartje klopt niet meer en de wereld zakte onder mijn voeten vandaan. Ik heb gehuild en geschreeuwd dat het niet waar kon zijn, maar het was helaas wel waar. Toen moest ik mijn man bellen om dit verschrikkelijke nieuws te vertellen, vreselijk. De volgende dag zijn we teruggegaan naar het ziekenhuis en is de bevalling ingeleid en in de middag is ons mooie mannetje geboren. Hij was werkelijk prachtig en alles zat erop en eraan. Wat een verdriet! We hebben hem vastgehouden en hij heeft de rest van de dag, nacht en volgende dag bij mij op bed gestaan. Uiteindelijk hebben we hem op 6 januari in het bijzijn van familie en vrienden gecremeerd. Ben nog steeds kapot van verdriet en kan nauwelijks beseffen wat me overkomen is. Mijn buik is weg en het enige wat ik heb is een foto van mijn prachtige kindje. Nu moeten we proberen verder te gaan, al is het maar voor ons lieve kleine meisje die er allemaal niks van snapt. Zij geeft ons afleiding, maar laat ons ook beseffen wat we met ons mannetje allemaal niet mee zullen maken. De wereld is zo oneerlijk!!!! Veel liefs, Dees
Jee Dees wat een verhaal...... heb er geen woorden voor... wat een nachtmerrie! Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen met dit groot verlies. liefs
Dees wat verschrikkelijk zeg! OW echt tranen hier, dat is idd de ergste nachtmerrie die iemand kan overkomen! Wat ontzettend oneerlijk en onwerkelijk zeg! Ik wens jullie heel veel sterkte en zal voor jullie bidden, dat is helaas het enige wat ik voor jullie kan doen.
Jeetje Dees wat ontzettend heftig en oneerlijk, geen woorden voor. Met 32 weken zijn ze al helemaal volgroeid, wat zal hij een mooi mannetje zijn geweest, en dan helaas meteen afscheid moeten nemen. Heel veel sterkte en kracht in deze heftige tijd.