Blondje hoever ben jij? Alweer een echo gehad? Babbel spannend wat zegt je gevoel? Hoe is het met de rest? Zwaai!!
Ha Jon, Vind het lastig, wilde relaxed eronder blijven. Maar gisteren topic geopend, was de hele dag misselijk. Is vandaag weer over..dus maar afwachten. Ga zeker wel eerder testen Je vroeg nog naar de tp van 1,5 uur van de vorige keer. Het schijnt normaal te zijn dat je een kronkel in je baarmoederhals hebt, ik had er meerdere. Ze hebben alle trucs uit de kast moeten halen, maar het was wel gelukt. Door de bevalling had ik nu gelukkig nog maar 1 kronkeltje. En jij aftellen naar vrijdag? Merk je al wat aan je lichaam van een nadere ovulatie? Sikki..wat balen van de waterpokken van je meisje, gelukkig heeft ze er zelf weinig last van gehad Blondje..jij dus ook weer op weg naar een Tp. Dit wordt hem hoor!!
Ik mag zaterdag voor de eerste echo dan is het dag 14! Meestal heb ik een vrij late eisprong pas op dag 18 of 19 dus we zullen zien! Hoe bedoel je niks te zien? Groeide er geen eitje nog.....
Babbel het blijft spannend en zeker met bepaalde symptomen! Heb jij ook utro of niet? Wanneer zou je nod zijn? Ik duim voor je hoor! Nog nooit gehoord over die kronkels haha gelukkig was het vorige week wat sneller! Neem aan dat je ook altijd met een half volle blaas moet komen voor een tp? Bij mij is het dan altijd zo gepiept.
Jon..ja ik heb ook utro..dus dan kan ik ook kwaaltjes van krijgen.Zh zegt 27-02..dat is 15dg na TP..ga denk ik 21 of 23-02 testen. Even kijken hoelang ik het vol hou Ja, halfvolle blaas hier bekend, en die kronkels..zo hebben ze het mij uitgelegd Jij alvast succes voor zaterdag, wie weet nu een korte cyclus
Babbel wat spannend zeg!!! Ik duim iig voor je. Blondje hopelijk morgen wat meer te zien dan meid. Hier gisteren termijnecho gehad en kindje ligt precies op schema. De vk kon wel al zien dat het de grote ogen van S krijgt want het had grote oogkassen. En al een beginnend wipneusje. Toen vloeiden de tranen wel rijkelijk bij zowel mama als oma.
OOK, beebje dus net zulke mooie ogen als zijn/haar broer. Wow! Even een nieuwsgierig vraagje (als het mag ), is jouw ex nog wel de vader van S op papier en ziet hij hem nog? Ik weet nog wel dat je scheiding zo'n enorm drama was, dus ik gun je een mooie onbezorgde toekomst met je 2 grootogige knapperds zonder je ex! Babbel, spannend!!! Ik duim! Jon, eerste echo komt er ook aan. Nog eventjes geduld! Blondje, bij jou nog niets te zien, maar morgen dus weer terug. Hoop dat het een beetje goed loopt deze cyclus. Ik verwacht dit weekend m'n menstruatie en dan doe ik ook weer mee!
Sikki spannend hoor. Jon jij ook. Sikki ja op papier is hij nog steeds vader van s. Hij gaat er niet meer heen. Ex kijkt ook niet naar hem om. Boedelscheiding is nog steeds niet rond . Hopelijk volgende week . Meneer is alweer opnieuw getrouwd met een turkse. Wij rust gelukkig.
Wow goed te horen dat alles mooi op schema ligt toch een geruststelling! Ben je nu onder controle bij een verloskundige? Ga je nog een combinatietest doen? Irritant zo'n vervelende ex misschien maar goed dat je ervan af bent! Wel lastig voor s later? Blondje morgen hopelijk wel een ei te zien! Sikki gelukkig ook weer schot in de zaak bij jullie! Babbel wat een laat testadvies van ziekenhuis? Ik teste 8 dagen na tp van cryo positief in september dus er zou eerder wat te zien kunnen zijn?!?
Jeetje OOK, ex alweer hertrouwd. Nou ja, heb jij er hopelijk geen last meer van nee! Maar boedelscheiding nog afronden dus. En dan rust voor jullie!!! Knuffel!
Ook...wat bijzonder en fijn zo'n termijnecho. Gelukkig heb je weinig met je ex meer te maken, kunnen jullie met zijn drietjes een mooi gezinnetje maken Jon..het is idd erg lang..vorige keer heb ik 10 dg na tp licht posi getest, dus ga ik hopelijk nu weer doen Sikki..op naar een nieuwe kans Blondje..succes morgen
Mijn eierstokken spelen weer verstoppertje, bloed geprikt om te bepalen of er al een eitje groeit, ze bellen vanmiddag. Zit op dag 15.
Majo: Wat goed om weer van je te lezen meid. En jeetje wat hebben jullie (weer) een heftige tijd achter de rug. Gewoon onvoorstelbaar. Moeilijke keuzes en nu een andere weg ingeslagen voor een brusje. Ik wil jullie heel veel sterkte en succes wensen. Ik hoop echt dat jullie wens op deze manier in vervulling mag gaan. Jullie hebben zo geknokt. Dikke knuffel! Maartje: Dat geldt eigenlijk ook precies voor jou. Jullie heel veel sterkte met het wachten. Hopelijk wordt het beloond en bekroond. Sikki: De laatste in het rijtje ook alweer bijna een volgende poging. Wat is het knap en sterk dat jullie zo doorknokken. Hoewel je eigenlijk bijna geen keus hebt als je nog zo'n grote wens hebt. Ook jou wens ik een lief brusje voor jullie meisje toe. Babbel: Sterkte met wachten en met de onzekerheid. Ik hoop op een prachtige posi test! Blondje: Ook succes met wachten, hopelijk is je ei al onderweg! OOK: Heftig zeg waar je allemaal door heen bent gegaan. Hopelijk kun je het snel afronden en dan een prachtig nieuw begin. En fijn dat de kleine uk goed op schema ligt. Jon; jij zaterdag weer 1e echo. Spannend, heel veel succes ook komende poging. Jij hebt ook al heel wat achter de rug. Zonnestraal: Gefeliciteerd met de goede 20 weken echo. Kindjes hier zijn beide nooit mooie (3D) fotootjes van genmaakt. Wilden anoniem blijven tot de geboorte haha. Hier: Gaat het goed, lekker druk dus de tijd vliegt. Nog ruim 2 maandjes dan kunnen we alweer een verjaardag vieren. Is zo hard gegaan, nog harder dan bij onze dochter lijkt het. Jullie gaan het ook allemaal nog een keer meemaken meiden, dat moet gewoon!!! Dikke knuffel voor jullie knokkers!
Heb aanstaande dinsdag de terugplaatsing, vanavond pregnyl. Ben nu al bang voor het ontdooien van de laatste cryo, dat wordt stress dinsdagochtend!