Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Blondje..oh wat fijn. Ga onwijs hard voor een goed ontdooide cryo duimen!!

Zora..dankje , ik voel me nog geen knokker, zoals sommige hier..die al weer zo lang op hun brusje aan het wachten zijn. Maar heel mooi gezegt!

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #2462 Majo, 19 feb 2014
    Laatst bewerkt: 19 feb 2014
    Sikki, welkom terug van vakantie!! (inmiddels alweer 'aan de bak'....maar goed!). Waterpokken of niet....jullie meisje heeft zeker genoten zag ik op de foto's! Wat een poppeke is het toch ook! Wel jammer dat ze daar niet naar de creche mocht/kon. In Ned. mag dat gewoon...besmetting is voordien al of als ze open blaasjes heeft. Nou ja...extra leuk om een hele vakantie Me-time te hebben met Papa en Mama :) En over een week of 3 dus w.s. alweer de cryoTP. Spannend hoor weer met een laatste cryo.... toch net weer iets spannender dan als je nog een 'reserve' hebt.

One of Kind, wat superleuk om te lezen dat je weer net zo'n knappert gaat krijgen als S. met zijn mooie om in weg te zwijmelen grote kijkers :). Wil je strakjes eigenlijk ook weten of het een meisje/jongen is? En blij te lezen dat je ex hertrouwd is! Laat ie jou en S. in elk geval met rust! Schrijf met jou inmiddels ook al lange ijd en kan me al die ellende nog goed herinneren. Ben zó blij te lezen dat je in rustiger vaarwater zit, een eigen huisje hebt, zwanger van de 2e en weer gelukkig bent! Voel je je trouwens alweer wat beter nu je wat meer richting de 12 wkn grens gaat? En nog vitaminepillen gehaald?

Zora, en ook met jou al langere tijd onderweg in de MMM wereld! Zóó onwijs lief dat je nu jullie gezinnetje compleet is toch nog steeds hier bij ons komt kijken hoe het gaat! Top van je! En de kleine man idd ook alweer bijna 1 jaar! Wat vliegt de tijd toch....

Babbel, spannende weken nu voor jou hoor!! Hoop dat het raak is en je een langer traject bespaard blijft!

Jon, zaterdag de 1e echo....spannend hoor! Maar je verwacht zelf dus een wat later ei.... ook de laatste cryo.... pfff....killing toch he?!

Blondje, wat goed dat ze uiteindelijk bloed hebben geprikt aangezien het met de echo's zo moeizaam ging! En dan vanavond de pregnyl al en dinsdag de TP!! Zóóó spannend zeg!! Ontdooien ze 's morgens en dan 's middags de TP? Killing!!

Zonnestraal, voel je je goed? Begint het al zwaar te worden met nog een kleine in huis?

@Hier: Weinig nieuws te melden. Wachtende op ongi en dan op dag 3 de 1e echo voor in kaart brengen cyclus. Hoopte op vandaag (Gister 28e dag in cyclus), maar zal wel weer uitblijven. Heb variabele cyclussen gehad afgelopen jaren ;). 28-68 dgn....dus zie het wel. Heb op één of andere manier het voorgevoel dat ook dit niet van een 'leien' dakje zal gaan. Heb in een ver verleden inmiddels wel ovu testen gedaan, maar zag daar nooit een duidelijke piek. 1x (ook jaren geleden) door gyn gekeken met echo's omdat ei er mogelijk toevallig aan zat te komen toen we voor gesprek gingen, maar was er niet. Verder op m'n 16e blinde darm verwijderd na fikse acute ontsteking. Dus bereid me maar voor op verklevingen e.d. (ben inmiddels een kei geworden in incalculeren van mogelijke scenario's ;)

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Majo..hoop toch voor je dat je cyclus niet zo lang is. Ik heb zelf ook een fikse buikontsteking gehad door een blindedarmontsteking en bij mij heeft het niet tot verklevingen geleidt. Snap goed waarom je bepaalde scenario's bedenkt, maar het hoeft dus niet zo te zijn. Duim voor je dat het nu een keer mee mag zitten.

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Zora lief en attent dat je nog zo meeleeft op dit topic!

Majo hoop voor je dat je cyclus niet te lang duurt en normaal gaat lopen!

Babbel nog ff's we duimen nog!

Blondje spannend de cryo moet gewoon goed ontdooien komende week!

Zwaai naar de andere dames

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Even ego IMAG0616.jpg

Bovendste op 8 dg na tp om te zien of ovitrelle weg was.
    Onderste van vandaag, dus 10 dg na tp:D

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    OMG babbel :$:$:$

Ik wil niet veel zeggen....maar je bent zwanger!!!
    Graag alle testjes showen hier! I love it!!

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    En ik ga uit van het positieve....dus gefeliciteerd :D.

8. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Zonnestraal...ja Dank!! we beginnen het hier ook zachtjes te beseffen:p:D:D:D

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ik had ook zo'n test 10dg na TP. Heb die nog op de foto bewaard ;).
    Streepje kwam pas laat op. Ik dacht KUT!!!
    Dus toen gelijk de CB gedaan, ik dacht boeie :)
    En toen dus wel degelijk 1-2wk zwanger :D

Doe je vanaaf nog een test? ;);):D:p

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Nee...wil braaf wachten tot zondag, heb dan een cb:D

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland

Aaaaaaaaarrrrggghhhhh wat braaf ja!!!!

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Jaaaa babbel zo te zien is het gelukt wat gaaf gefeliciteerd!!!!!
    Ik teste ook 8 dagen na tp positief!

13. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd babbel!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Bedankt Dames!!

Jon..hoe was de fm vandaag?

Zonnestraal..sorry dat ik zo braaf ben:p

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Babbel dat is morgen pas. Had vanmorgen wel al een licht positieve test dus ben erg benieuwd hoever ik ben heb namelijk nog nooit zo'n vroege eisprong! Altijd pas rond dag 18 of 19!

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oeps sorry Jon...nou wie weet. Succes morgen!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wow Babbel, weer de eerste tp raak!
    Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!!!

Jon, succes morgen met de fm!

Blondje spannend het ontdooien. Ik duim voor je!

Majo, ja het incalculeren van scenario's word je vanzelf een kei in ;)
    En toch hoop ik dat deze weg snel een mooie positieve test opleverde.
    Knuffel!

Zora, haaaaiiiii!
    Lief dat je weer even aan komt waaien en fijn te horen dat alles goed gaat.

Zwaai naar de rest!

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Dames

Vanmorgen de echo gehad en bleek nog helemaal niet zover als gehoopt/verwacht. Mijn grootste ei was pas 11.6 ik heb nu 3 eitjes ook nog nooit gehad in normale cyclus.
    Mag dinsdag weer terug komen. Wel vreemd dat die ovulatietesten al een licht streepje laten zien terwijl ik nog lang niet zover ben!

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jon..gebruik je normaal ook ovutestjes? Het is wel normaal hé dat je nu al een licht streepje hebt. 3 eitjes is wel wat veel, duim dat er eentje een groeispurtje gaat maken.

Sikki, dankjewel! Ja, als het echt zo mag zijn voelen we ons echte boffers:)

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ik gebruik ze alleen als ik een tp heb? Misschien ligt het aan het merk ik besteld ze online! Die van de bekende merken kosten al zo veel en dit ging eerder altijd goed qua test.

Volgens de gyn kon het nog best hij voorzag nog geen probleem als er dinsdag 1 16 of 17 is dan vraag ik om pregnyl ipv afwachten benieuwd hoe het verder gaat .Heb altijd wel hele late terugplaatsingen gehad van cryo's

Deel Deze Pagina