Ach nee Blondje! Een cryo verliezen is altijd balen maar de allerlaatste is helemaal dikke sh*t Dikke knuffel!!! Dees, voor jou ook een knuffel omdat je die vast wel kan gebruiken!
Vanmorgen weer geweest grootste ei nog pas 13.4 ofzo dus donderdag weer retour om gek van te worden blegh! Blondje wat gaan jullie nu doen alweer aanmelden of even niet ?
Blondje wat ontzettend oneerlijk!! Dikke knuffel! Babbel super gefeliciteerd wat fijn zeg!! Dees hoe is het met jou/jullie? Sikki zoo frustrerend als je er op wacht komt t juist niet ! Alle anderen haai, lees snel weer goed bij..
Bedankt allemaal meiden! We hebben volgende week woensdag een gesprek in het ziekenhuis en hebben besloten zsm te starten met icsi 3. Wil wel goed overleggen om alles zo optimaal mogelijk te doen. Vriend twijfelde eerder om de 3e poging nog te doen, gelukkig niet meer.
Blondje gelukkig dat je vriend toch door wil! Wat waren zijn eventuele twijfels? Nog bij Gent geïnformeerd of toch besloten het in Nederland nog te doen?
Sikki de duivels al gespot? Vanmorgen weer voor de echo en mijn vrees werd werkelijkheid de eicel weer nauwelijks gegroeid. Nu was hij 14 de andere waren niet meer in beeld. Ik moest toen bloed laten prikken of ik eventueel toen de eisprong had gemist daar werd ik vanmiddag over teruggebeld. Toen ook even gesprek gehad het kon gewoon nog alles zag er verder normaal uit en mijn cyclus zou dan minimaal 33 dagen worden. Ik aangekaart dat dit het laatste anderhalf jaar nooit is gebeurd maar het kon? Toch vreemd vond ik heb altijd 30 of 31 dagen cyclus maar moet maar op hun mening afgaan toch? Moet nu dus doorgaan met testen en eventueel zondag terug komen. Heb al heel wat nutteloze ritjes daar heen afgelegd helaas nog zonder resultaat wat duurt dat wachten toch lang blegh
Grrrr Jon, wat irritant hè! Ik denk dat jij nu in net zo'n cyclus zit als ik. Vandaag zit ik op dag 35 en nog niet ongi :x:x:x Heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Normaal altijd rond de 28 dagen. Heb na de icsi in mei wel ineens 3 uitschieters gehad van 33, 34 en 35 dagen maar nu dus nóg langer :x En ik was er van overtuigd dat m'n eisprong rond dag 18 was, dus het maakt me ook direct weer onzeker. Testen zijn negatief dus ook geen wonder in aantocht. Dus er zit niets anders op dan afwachten Jon, ik hoop dat het 14 mm follikeltje toch mooi doorgroeit! Blondje, fijn dat jullie het er samen over eens zijn om voor een derde poging te gaan!
Sikki heel irritant dat het anders loopt dan verwacht/gehoopt daar weten we dus beide alles van. Jammer dat je toch niet positief tests dat zou het allermooiste geschenk zijn maar helaas zou te mooi om waar te zijn zijn. Bij mijn allereerste icsi poging had ik ook ineens een cyclus van 42 dagen dit kwam dat het waarschijnlijk tussen de oren zat maar na mijn zoon is zo'n lange cyclus nooit meer gebeurd!
Jaaaaaaah eindelijk ongi!!! Een cyclus van 36 dagen. Pffffff Nu hopen op een beetje een normale cyclus deze ronde en nog belangrijker het goed ontdooien van onze enige cryo!