Ze bellen zowieso altijd tussen 9 en 11 ook om eventueel het tijdstip van tp door te geven. Vroege telefoontjes zijn meestal slecht nieuws! Dit weet ik nog van vorig jaar ook rond deze tijd hopelijk geen deja vu!
Goed nieuws, ik ga voor je duimen en ook voor blondje (toch?) Ik heb nirt alles teruggelezen sorry. hier helaas wat minder goed nieuws, hetlukt mn man niet om zaad te produceren dus nu gaan we tijdens de afspraak van begin april pas kijken hoe we het uberhaupt gaan verkrijgen.... zucht en dan weten we dus nog niet wat voor kwaliteit t is... fucking frustrerend!
Blondje wat fijn dat ze verder gaan kijken, ben benieuwd wat de arts maandag zegt. Jon Joehooee hij is ws al aan boort, nu broeden.. Weer idd erg frustrerend lijkt mij, dus dan weet je pas hoe en wat . Hier een meisje die helemaal onder de waterpokjes zit en vannacht 40 graden koorts had, zo sneu. Het is een heel druk, vrolijk en ondernemend meisje dat nu alleen maar stil wilt hangen op de bank
Joehoe Jon, wat fijn van goed ontdooit!!! Cryo zal nu al wel veilig in je buik zitten. Ik duim!!! Blondje, wij fijn dat de arts toch wel even wilt kijken of alles van binnen goed is. Waarschijnlijk zal het 'gewoon pech' zijn dat het nog niet gelukt is, maar het is toch wel fijn om eea uit te sluiten. Weer, heel frusterend dat het niet is gelukt en jullie weer langer moeten wachten op de uitslag Kaaat, zielig he die waterpokken. Ons meisje heeft ze vorige maand gehad, maar zij had er gelukkig geen last van. Hier geen afspraak voor een echo. Mag wel, maar omdat we dan speciaal daarvoor helemaal naar Gent moeten (3,5 uur heen en 3,5 uur terug) ga ik gewoon alleen met ovulatietesten op zoek naar m'n eisprong. Als het te lang duurt mag ik altijd komen voor een echo. Weer/Jon, wij lopen dus in Gent. Hebben eerst 2 ICSI's in ons streekziekenhuis icm met Dusseldorf gehad (ons zh werkte samen met Zwolle en DD) en daarna 5 ICSI's volledig in DD gehad. Ik wilde graag naar Gent om mezelf later niet te verwijten dat ik niet alles geprobeerd had en gelukkig maar want de 2e ICSI daar was raak. Wellicht een toevalstreffer omdat het nu na 4 tp's nog niet weer gelukt is, maar ik heb vertrouwen in Gent en vind het een heel prettig zh met ontzettend lieve mensen.
Jon; joehoe, gelukt! Fijn zeg, lekker broeden ni Kaat; ach wat sneu de waterpokken, zo sneu als ze zo tam zijn, beterschap. Sikki; fijn dat je het met ovutesten kan oplossen, flink eind rijden zeg voor jullie. Ik heb ook getwijfeld over te stappen, besloten toch hier te blijven. Fijn dat het zo goed is daar. Weer; das mooi balen, weet wachten.. Wat een geweldig lente-weer he dames, wij zijn met een bups moeders en kids het bos in geweest, heerlijk.
Dankje wel allemaal. Hebben besloten om het eerst even aan te zien hoe het loopt met ijn cyclus en een " ongelukje " zou onzettend welkom zijn. En mocht er niets gebeuren aankomend half jaar zoeken we ook maar weer contact op met het ziekenhuis. Jullie ook allemaal veel sterkte , duim voor jullie dat jullie wens snel uit komen.
Dag allemaal. Ik lees ook al een tijdje mee hier. En schrijf nu toch maar ff zelf een berichtje. Onze dochter is net 5 maanden nu en wij willen graag een brusje voor haar. Gezien mijn leeftijd (bijna 41) hebben we niet veel tijd om daarmee te wachten. Ik geef nu nog volledige borstvoeding en mijn cyclus is nog niet begonnen. Wil sowieso een halfjaar bv volmaken en dan beginnen met bijvoeding naast de bv. Wellicht begint de cyclus dan ook weer wat te doen. Ik heb van de week met DD gebeld en zij willen dat je helemaal gestopt bent met de bv en minimaal 2 cycli hebt gehad. Dat gaat dus nog wel een paar maanden duren. En ik ben er ook nog niet aan toe om met de bv te stoppen, het is me dierbaar. Eindelijk iets wat mijn lichaam wel goed kan (itt zwanger worden, daar is het niet zo goed in). Tot die tijd blijven we het uiteraard wel zelf proberen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar ik geloof er niet heel erg in.
Meiden bedankt voor het duimen! Kaat rot dat je meisje zo'n last heeft van de waterpokken en helemaal onderzit. Onze zoon heeft het ook gehad maar helemaal niet erg . Hoop voor je dat je zoontje het nog niet krijgt(waarschijnlijk kleine kans) anders heb je kans dat hij het nog een keer krijgt na zijn eerste jaar! Sikki wat fijn dat Gent je zo goed heeft kunnen helpen zeg. Maar ook al van alles gezien dus de afgelopen jaren en ook in dd geweest . Zou denk ook met ovulatietesten proberen 3.5 uur is niet niks natuurlijk om even voor een echo van 5 minuten geen en weer te gaan! Hopelijk gaat het snel met de testen. Ik teste op het laatst 2 maal daags. Zo had ik s morgens nog geen knaltest en s avond in ene wel! Igg fijn dat Gent bevalt qua team. Hopelijk snel een positieve test voor jou ook meis! Blondje idd heerlijk weer dus lekker met de meiden door het bos gelopen gezellig! Weer balen dat je man moeite heeft en het nu langer gaat duren. Mijn vriend heeft ook wat moeite er zijn ook leuker dingen natuurlijk. Lieve succes met zelf proberen hoop dat het resultaat heeft! Stiertje welkom! Jullie zitten toch in dd? Dacht dat ik je naam daar voorbij zag komen? Vanmiddag dus de tp gehad. Het fijne was dat het mijn eigen arts was. Even aangekaart dat ik een korte lf heb en wat zij ervan vond ? Ik dus gezegd dat ik niet hoopte binnen 4 dagen ongesteld te worden dus ik mocht zelf kiezen voor utro of niet. Ze dacht eigenlijk dat het niet nodig was maar er toch voor gekozen. Nu dus 10 dagen 3 maal daags de bolletjes. Onze Emmy was mooi doorgedeeld hij was nog verder dan een morula dus klinkt goed. Spannend! De kaarsjes branden
@Jon: klopt, wij lopen in DD (daarvoor ook 1x in NL behandeld, maar zonder succes). Klinkt als een goede tp bij jou. We duimen!!
Klinkt heel goed jon! Ik gebruik sinds de 4e tp utro in de trant van baad het niet dan schaad het niet. Die tp ben ik zwanger geraakt.
*piep* zeg! Heb ik net heeeeel verhaal getypt, gooit de IPad de Inet verbinding eruit en...... Álles weg!! Hoop morgen opnieuw te reageren en dan op laptop. Moet nu nmlk écht naar bed! Morgenochtend vroeg komen 2 neefjes van 8 en 11 logeren en was van plan op tijd te gaan slapen.....oeps!
Bedankt meiden voor het duimen! Nu afwachten pffff altijd moeilijk om de zinnen te verzetten vind ik!!
Ik breek even in. Ik ben een meelezer op dit topic en zal over een tijdje mogelijk ook actief gaan meeschrijven want wij hebben namelijk nog 1 cryo in Gent liggen. Stiertje, ik las je berichtje over behandelingen en BV. Ik geef zelf ook nog BV (dochter is 11 maanden oud) en ik ben mij wat gaan verdiepen over behandelingen icm bortsvoeding. Op bortsvoeding.com staat een heel stuk waarin duidelijk wordt dat je dit wel kan combineren (onder bepaalde omstandigheden en voorwaarden) ondanks dat veel ziekenhuizen zeggen dat je gestopt moet zijn. Dat hoeft dus niet per definitie. Zolang je een normale cyclus hebt en een voldoende lutteale fase, zou het gewoon kunnen. Ik wilde je deze info gewoon even meegeven. Als je googled op bortsvoeding en ivf behandelingen oid dat kom je vast wel dat artikel van borstvoeding.com tegen. Hierin wordt het duidelijk uitgelegd. Ook prof de S.utter vanuit Gent heeft daar een stuk over naar buiten gebracht en de combi is dus wel mogelijk. Helaas niet altijd bekend bij de meeste ziekenhuizen. Ik geef zelf ook nog BV en mijn cyclus is sinds januari weer terug (en ik ben 41 jaar). Iedereen succes! (ik ga weer stil meelezen en wie weet over een tijdje actief meeschrijven)
Ha Maartje!! Nou...daar ben ik dan wéér ... Maar eerst even jullie allemaal , want er is hier weer van alles gebeurd las ik wel! Babbel, WAUW!! Je bent gewoon zwanger meid!! Van harte gefeliciteerd!! geniet ervan! Op naar een mooie eerste echo de 20e!! One of kind, het eerste trimester erop zitten. Hoe voel je je nu? Hopelijk inmiddels weer wat beter? Blondje, Cryo niet goed gegaan dus.... Verdrietig! Maar wel meteen dus door met 3e poging! Fijn dat je vriend dat nu toch ook wel wilde. maar dus eerst nog even telefoontje zkh afwachten a.s. maandag?! Wel fijn dat ze zo goed meedenken en eventuele obstakels willen 'filteren'. Dees, lieve lieve Dees.... hoe is het nu met jou? Het is allemaal nog maar zo kort geleden....kun je het een beetje een plekje geven allemaal? Knuf voor jou meid! Sikki, joehoe voor ongi!! Blijft gek dat je daar in de MMM zo blij mee kunt zijn he?! En zelf dus met ovu testen aan de slag. Betaal je deze zelf? of krijg je ze op recept? (desnoods via HA?). Las van de week bij de kliniek dat sommige zorgverzekeraars ze in aanvullende pakketten tegenwoordig soms vergoeden . Jon, Joehoe!! Op de wachtbank!! Goed zeg! Eerste week zal wel gaan, maar die laatste....pfff.... succes met wachten meid! Op naar een posi test zou ik zeggen! Weer, ook namens mij welkom hier . Leuk dat ook jullie voor een brusje willen gaan voor jullie dochtertje! Kaaat, jullie dus nog 1 cryo over . En als zoonlief 1 is (duurt nog effies, dan die dus TP'en voor nog een brusje! Leuk hoor!) Gaat het goed met jullie ventje? 3 maandjes nu toch ook alweer? Stiertje, volgens mij kennen wij elkaar uit het DD topic toch?! Leuk dat jullie ook alweer over een 2e aan het nadenken zijn. Hier BV gegeven tot ze 13 mnd was. Toen vanwege de MMM opnieuw in helaas gestopt. Had het écht nog wel even door willen doen hoor! Vind dat zoiets bijzonders! Maartje, jeetje zeg !! Er lijkt ook áltijd wel wat te zijn zeg! Het kan in de MMM ook blijkbaar nooit eens 'normaal' gaan (wat dat in de MMM ook maar mag zijn....maar goed... ) Wat doet dat zkh toch weer ellendig zeg door jou weer door de hele malle molen te willen halen! Echt werkelijk waar BELACHELIJK! Maar je houdt de eer hoog bij jezelf en bent alweer verder gaan kijken! Haha! Zó ken ik je! En ook alweer een ander zkh gevonden! En wat fijn dat jullie donor ook naar dat zkh wil. (het is blijkbaar niet 'om de hoek' dan?!). Gelukkig de intake ook al snel! Spannend hoor! Hopelijk hier dan ook het gehele traject wat sneller dan voorgaande zkh! Tegenvraag: Hoe voelt het allemaal voor jullie om dit traject in te gaan en er nu mee bezig te zijn? @Hier: Jij vroeg hoe het nu voelde Maartje...nu we de intake hebben gehad... tsja... intake voelde goed! En ook na al onze gesprekken voelde het goed. Totdat ik het een kleine 2 weken geleden aan broertje en zijn vriendin vertelde.... wat een reactie zeg! Pfff! Pittig! Had van mij wel iets genuanceerder gemogen! Mijn broertje is nogal het nuchtere type, een echte militair. Maar wel één met grote mond klein hartje! En tsja...kwam voor hem ook als donderslag bij heldere hemel. Adoptie of pleegzorg had ie nog wel verwacht, maar dit blijkbaar niet (nooit aan gedacht). Sindsdien twijfel ik af en toe enorm. Manlief daarentegen is nog steeds erg zeker van zijn zaak. Ik denk ik ook wel, maar goh...wat trek ik me blijkbaar die reactie toch aan. Vlieg nu al 2 weken continu met mijn gedachten van het één naar het ander. Ben er erg veel en op de raarste momenten ineens mee bezig. Spookt allemaal continu door mijn hoofd. Durf het ook bijna niet aan anderen te vertellen....bang voor hun reacties denk ik?! Tevens kort na reactie van m'n broertje op de site van donorbank Denemarken gekeken. Vond ik ook best heftig merkte ik. We wilden juist veel over de donor weten, juist voor het kindje, waar we open tegen willen zijn. Maar met babyfoto erbij en alles vond ik het toch best heel confronterend. Nog geen keuze gemaakt dus voor donorbank Denemarken of DD. Even laten bezinken allemaal. Hebben donderdag een verplicht gesprek met MW en denk/hoop dat dat wel goed is. Wel ondertussen gewoon bezig met cyclus analyse. Ben inmiddels 2x geweest. 1e x op dag 6 van cycli. Toen beide kanten alweer veel follies. 1 grotere dacht ie van al 18 mm, maar op dag 13, 2e echo bleek dit een cyste. Nu beide kanten geteld en beiderzijds zo'n 12/13 follies. (goh....gek he...dat ik 4x overstimulatie heb gehad . Maar goed...PCO werd dus weer genoemd. Bloed was 2ex geprikt maar daar blijkt het niet uit. FSH en LH waren prima. Ook uiterlijk geen kenmerken van PCO. Enige is dus de vele follies. Hij denkt dat ik een late eisprong heb omdat er nog geen tekenen van waren. Dinsdag weer terug voor echo, zit dan op dag 20. Morgen zelf starten met ovulatietesten 1x dgs in de ochtend voor het geval dinsdag toch te laat was en mijn ei misschien geweest is. Dan wordt ook bepaald hoed de behandeling er eventueel uit gaat zien. Hij noemde al even clomid, maar weet nog niet of hij dit aandurft gezien de vele follies. Mogelijk een halve gaan ze overwegen ipv 1 tablet. Geen idee hoe en wat, want van clomid echt geen verstand. Oeiii!! Wéér héél verhaal zeg! Sorry....ben soms wat laaaaang van stof. Maar even van je afschrijven is soms ook wel even fijn