Lief Zonnestraal! Met jullie alles goed? Begint op te schieten he! Vanochtend ongi geworden!!! Dat is in ieder geval al stap 1
Lieve dames Vanmorgen de echo gehad en er groeien er meer mee. Het waren er 5 en zijn er nu 8 die leuk meedoen. Wordt vanmiddag gebeld wanneer de punctie is waarschijnlijk maandag of dinsdag zodat ik vanmiddag nog even een keer puregon moet spuiten zodat de kleinere ook mer gaan doen. Zou een erg mooi aantal zijn igg. Arts was tevreden . Dees hoe is het bij jou gegaan? En bij jou sikki alles oké? Juul even een zwaai naar jou leuk dat je meeleest en schrijft!
He meiden, Jon, wat fijn dat het er toch meer zijn geworden! Spannend dus begin volgende week al de punctie! Sikki, hoe ging t bij jou? Zora, nog gefeliciteerd met jullie zoontje!! En thanks voor je lieve reactie, een kindje verliezen is echt niet zoals het hoort. Mis ons lieve mannetje dagelijks, droom bijna elke nacht over hem en met alle hormonen nu weer in mijn lijf komen de waterlanders ook weer heeeeeel regelmatig. Maar goed, elke traan die gelaten is, is er weer een minder en kan ze beter laten gaan dan tegenhouden. Zonnestraal, ook dank je wel voor je duimen voor ons allemaal! Juulzon, welkom hier . Heb tijdens jouw zwangerschap veel meegelezen in jouw topic, oh wat was ik blij voor je toen je zwangerschapsbericht kwam! Enne die onzekerheid, die hebben elke ouders, zeker weten! Hier vanmorgen eerste FM gehad, links 7 en rechts 1 grote en aantal kleintjes. Minder dan de vorige keren, maar gewoon een mooie opbrengst. Maandag weer terugkomen en dan wss ergens eind van de week de punctie. Zooo spannend weer... Xxx
Dees klinkt als een mooi resultaat. Maandag zijn het er vast ook meer geworden.succes Je verdriet idd gewoon uiten hier en door de hormonen zal het nog wat heftiger zijn. Gewoon huilen en lekker laten gaan hoor. Is ook niet niks allemaal! Knuf
Dees en Jon, dat aantal klinkt mooi! Hier uitgangsecho an sich prima (geen cystes). Helaas kon de arts weinig (eigenlijk geen) antrale follikels zien... Dat maakt me nu wel heel nerveus. De andere keren had ik precies het aantal folliekls groeien (ein uiteindelijk eicellen) als dat ze antraal zagen liggen. En nu zag ze er met veel fantasie 1... We zullen zien. Volgende week zaterdag de eerste FM.
Hey sikki ben zelf niet bekend met uitgangs echo's die maken ze niet bij ons maar snap dat je wat nerveus hiervan wordt. Hopelijk zit er gewoon wat verstopt en zijn er wel degelijk eicellen aanwezig. Heel veel succes meis! Bij mij zagen ze er ook minder en dat zijn er ook meer geworden dus hopelijk is dit bij jou ook zo. Ga voor je duimen hoor! One hoe is je 20 weken echo gegaan? Schoot me vandaag ineens te binnen sorry late reactie? !? Hopelijk alles goed
Jon wat super dat er meer meedoen super !! Sikkie dat weet ik eigenlijk niet meer van de follikels maar komt goed lieve meid. Dees ook erg spannend hoeveel het er zullen zijn. Juulzon volg qua opvoeding van je dochter je gevoel !!! Zonnestraal je gaat zo snel !! Jon lief dat je vraagt gelukkig alles goed. Als jullie het niet erg vinden laat ik ff foto zien ook van 3d anders haal ik ze weg. Xx
Ook, fijn dat alles goed was! Mooie echo foto's. Kreeg je die bij de GUO? Bijzonder! Jon, ik las dat je dinsdag de punctie hebt? Spannend weer! Vanavond Pregnyl zetten? Hier gisteren de eerste Menopur gezet. Hoop dat het toch wat gaat doen deze ronde!
Hoi dames @sikki klopt vanavond de pregnyl en dinsdag de punctie bah! Iets waar ik niet naar uitkijk hopelijk valt het mee! Hoop ook dat er een mooi aantal gaat groeien sikki! Zwaai!
Mooie foto's hoor one of kind! Heel mooi, geniet er maar van! Voel je de kleine al? Sikki, hopelijk groeien er straks tot ieders verrassing zomaar een mooi aantal folli's ! Duim voor je! Jon, morgen een dagje geen hormonen en dan dinsdag de punctie... Spannend... Duim ook voor jou!
Mooie fotos OOK! Geniet idd maar van het getrappel in je buik, zo bijzonder. Jon, morgen punctie, heel veel succes en sterkte! Ik ga voor je duimen. Sikki, menopur zit er dus weer in... Hopelijk groeit er wat moois en is het deze keer echt raak. Hier vanmorgen tweede FM gehad, groeit allemaal goed, maar minder snel dan vorige keren. Moet woensdag nog eens terugkomen en dan wss vrijdag of zaterdag de punctie. Volgens mijn eigen "berekening" kwam ik op woensdag of donderdag punctie uit, maar wordt nu dus ietsje later. Geeft me alweer een soort onrustig gevoel dat het nu 'niet hetzelfde als de vorige keren is', maar niks aan te doen en rustig afwachten (vooral dat rustig afwachten, daar ben ik nu juist zo slecht in....).
Thanks dames wordt morgen idd een erg spannend dagje! Dees het komt vast goed nu duurt het iets langer dat had ik nou ook 😉. Geduld en wachten pfffff ook niet mijn sterkte kant 😃