Dees, ik merk dat ik na zoveel ICSI's toch ook nog ineens voor zulke verrassingen kom te staan. Geen 1 poging is hetzelfde. Hopelijk voor jou deze ronde een mooi resultaat ondanks je onrustige gevoel. Jon, heel veel succes morgen!!! Hoe laat ben je aan de beurt? Hier erg onrustig door de uitgangsecho. Dat worden nog 5 lange dagen tot de eerste FM.
Sikki, pffff kan me jouw spanning wel voorstellen. Ik duim dat er mooie follikels gaan groeien! Dikke knuffel. Dees, maakt niet uit dat het stimuleren langer duurt meis. Als er maar mooie follikels groeien. Komt goed! Jon, hoe laat morgen? Heeeeeeeel veel succes morgen!
Oh ok Jon. En als de punctie gedaan is hoor je meteen hoeveel eitjes er zijn gevonden? En overmorgen weet je hoeveel bevruchtingen er zijn? En op welke dag doen ze de TP?
Klopt zonnestraal krijg na de punctie te horen hoeveel eicellen er zijn gevonden.Donderdagochtend hoor ik of er bevruchting plaats heeft gevonden en dan zou vrijdag de tp zijn. Meestal hoor je tijdens een tp of er cryo's zijn ipv donderdag meteen.
Succes morgen Jon! En Sikki en Dees, ik duim voor een mooi aantal follikels, spannende tijden voot jullie. Sterkte!
Lief dat je het vraagt zonnestraal. Sta even stil op hrt moment, 20 mei en 26 mei weer afspraken bij de uroloog. Ben niet echt veel wijzer nog helaas.
Heel veel succes zo Jon!! Duimen draaien! Idd Sikki, je hebt helemaal gelijk, geen 1 poging is ook t zelfde. Ben nogal controlfreak, maar had natuurlijk eigenlijk moeten weten dat die niet te control-en is... Jouw onrustige gevoel begrijp ik ook, pffff wat duren die dagen toch lang als je aant wachten bent. Blondje, lief dat je even komt kijken! Hopelijk deze maand voor jou ook wat meer duidelijkheid zodat je weet waar je aan toe bent en weer verder kunt. Zonnestraal, bijna 32 weken! Schiet nu echt op he! Wanneer begint je verlof?
Lieve dames Punctie zit erop het viel me enorm mee dit keer. Er zijn er 7 aangeprikt en uiteindelijk 6 goede eicellen dus tevreden. Hopen op goede bevruchtingen!
Hey blondje hoe is het met jou al wat duidelijkheid gekregen bij de uroloog? Lief dat je even komt buurten! Het gaat wel redelijk goed wel wat last van mijn buik naar niet ernstig! Wordt donderdag ochtend gebeld tussen 9 en 11 of er vrijdag een tp is .Dan zou ik daar ook horen of er cryo's zijn . Spannend ochtendje dus donderdag!
Jon; idd spannend donderdag, duim voor je! Heb 20 mei een afspraak bij de uroloog. Heb vorige week de fertiliteitsarts ook nog gebeld om nog eens te vragen waarom de vloeistof bij de hsg niet doorliep en bij hysteroscopie niet hele baarmoeder zichtbaar is, ik heb een afwijkende (kleinere) vorm baarmoeder, maat dit houdt zwanger worden niet tegen. Ze willen daardoor wel checken of mijn organen links in mijn buik verder wel goed ontwikkeld zijn, vandaar uroloog. Deze kleinere baarmoeder kan wel vroeggeboort tot gevolg hebben, toen zei de arts maar je vorige zwangerschap was ook tot de 9e maand toch. Maar nee, ons meisje was 7 weken te vroeg. Volgens haar zou ik wel extra in de gaten worden gehouden en moet ik eerder denkrn aan 2 weekjes vroeger door kleinere baarmoeder. Vindt het best lastig allemaal, kan een hoop verklaren wel, had een klein buikje, en vliezen braken vanzelf, ze was ook te klein voor de termijn. En daarnaast is er eigenlijk nog steeds niks duidelijk mbt zwanger worden. Ziet er allemaal prima uit zeggen ze, maar waarom na 6 tp's dan nog geen resultaat. Kan pech zijn uiteraard. Het blijft iig allemaal langer duren zo, en weer een hoop extra ziekehuisbezoekjes. Mijn meisje is alweer 2,5 ondertussen, zijn begonnen toen ze 1 jaar was. Weet dat hier meiden nog veel langer bezig zijn, zelfs voor nummer 1, maar ik had dit niet verwacht. Afwachten en doorzetten maar..
Afwachten idd meer kan je niet doen. Hopelijk weet je snel neer als je bij de uroloog geweest bent! Dat van de termijn verstrijkt herken ik precies. Onze zoon is even oud als jullie meisje en wij zijn ook begonnen net voordat meneer 1 jaar werd. Bij ons ook niet gelukt en ook 6 terugplaatsingen. Oké ik werd zwanger bij tp 4 maar helaas dat mocht niet zo zijn dus ook 5 mislukte tp gehad. Succes met wachten de aanhouder wint hopelijk!
Ach lieve Blondje, natuurlijk had je dit niet verwacht Nog meer wachten op onderzoeken en uitslagen en je wacht al zo lang. En hoe langer het duurt hoe meer het je gaat bezighouden. Al die onzekerheden die er bij komen kijken. En ookal heb je een kindje, hoe langer het duurt hoe moeilijker het toch weer wordt Dikke knuffel! Ook ik dacht ondanks de lange weg naar onze dochter, dan het nu vast wel snel zou gaan. Hoe naïef Ook ons meisje wordt deze maand alweer 2 en zitten we alweer een jaar in de mmm en 5 tp's verder. En ook ik betrap mezelf erop dat het toch weer een stuk lastiger wordt. Jon, 6 eicellen! Fijn! En fijn dat de punctie dit keer meeviel. Hopelijk voel je je snel weer helemaal goed en komt er donderdag mooi nieuws. Ik duim in ieder geval! Dees, jij ook een controlefreakje Hier ook en ookal weten we dat er weinig te controlen valt in de mmm, we proberen het toch he Loslaten is moeilijk. Vooral als het gaat om iets wat je heel graag wilt. En jij hebt al zo'n harde les in loslaten gehad Zonnestraal en OOK lief dat jullie zo meeleven! Hoe is het verder met de meiden? Majo, Maartje, hoop dat het goed gaat en er bij jullie positieve ontwikkelingen zijn!
Hi Sikki, Zo herkenbaar dat het alsmaar weer moeilijker wordt. Daarom is dit topic ook zo fijn, hier is begrip voor elkaar, voor onze situatie die voor ons allen verschillend maar ook weer eigenlijk hetzelfde is. Het blijft gek en ook weer ergens niet gek dat de wens en zwaar vinden van alles waar we nu weer tegen aan lopen zo heftig weer voelt. Die herkenning die ik hier lees vind ik zo fijn, ondanks dat ik jullie dit verdriet niet gun! Ik hoop voor je dat de follikelmeting straks goed zal uitpakken, maar snap heel goed je angst. Nog vier dagen tot aan meer duidelijkheid. Ik hoop voor je dat met genoeg afleiding het snel zo ver is. Hier nog niet zo heel veel te melden. Morgen over een week DE afspraak bij de psych met onze lieve donor. We hopen de dag er na al goedkeuring te krijgen want op donderdag is er altijd zo'n overleg. Maar starten dan doen we pas in juli. Dit ivm zowel de donor haar agenda als mijn agenda. Hadden we de toestemming maar alvast en was het maar alvast juli.... Ik heb veel vertrouwen in het pad dat we nu aan het bewandelen zijn! Ik lees elke keer mee, maar heb soms niet de tijd en energie om op iedereen te reageren. Het is zo dat ik het zo druk heb dat ik nog maar zeer zelden de tijd heb om m'n laptop aan te doen en op m'n iPhone zoals nu te typen is niet zo prettig. Maar ik leef met iedereen mee hoor!!