Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hyper, nog even spannend dus!
    Hoop dat de buikgriep snel weer weg is.

Juulz, succes met je explosie en je cursus!

Nicky, wat een verdrietig nieuws :(
    Dikke knuffel!

Hier weer een teleurstellende dag.
    Van de 3 bevruchtingen hadden er 2 embryo's 3 kernen dus die zijn gelijk afgevallen.
    De 3e embryo liep gisteren (dag 2) achter in ontwikkeling en vandaag (dag 3) ineens weer voor.
    Deze was nu 12-cellig met 5% fragmentatie, terwijl die eigenlijk 8-cellig hoort te zijn op dag 3.
    Eigenlijk zouden ze er niet voor kiezen om die terug te plaatsen (ze hadden liever de ontwikkeling tot dag 5 willen volgen om te zien of het geen doodloper is) maar tja, er was niets anders...
    Dus nu hebben we de tp gehad van een op hol geslagen emmy :cool:
    We zullen zien, wie weet is het gewoon net zo'n gek eigenwijs kind als z'n zus :p

Maar al met al was het weer even incasseren vandaag.

2. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sikki, kan me je teleurstelling voorstellen. Zo veel moeite gedaan voor zo weinig resultaat. Maaaarrrr....misschien is dit inderdaad een lekker eigenwijs kindje! Hoop houden hoor!

Jon, geniet van je vakantie! En naar huis gaan is deze keer vast geen straf ;)

Hyper, hoop dat het bloedonderzoek goed is morgen. Spannend hoor.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Lieve Sikki, wat een teleurstelling, again.
    Wat een verrot nieuws. Stom gedoe!
    Ik hoop dat het net zo'n eigenwijzerd dan idd gaat worden.
    Misschien een troostende gedachte om deze dagen door te komen. Bij de poging dat mijn meisje is geworden had ik ook een driekerner tussen zitten en toch is mijn dochter eentje van een top ei. En nu had ik een morula en een beginnend morula op dag vijf teruggekregen. Liep dus achter op groei. En toch zijn zei beiden blijven plakken. Blijkbaar hebben deze ook een inhaalslag gemaak.
    Lieve Sikki, ik duim voor je. En daarnaast fik en klaver ik me volledig suf!! Xxx

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve sikki snap dat je baalt! Het zag er allemaal zo hoopvol uit begin vorige week. Hopelijk is dit gewoon de embryo die je nodig hebt! Heb ook weleens op dag drie cryo's gehad tussen de 8 en 16 cellig dus morula's. Van 1tje werd ik vorig jaar ook zwanger dus het kan wel! Ga heel hard duimen hoor!

Hyper spannend dat je niks hoort! Wij worden op dag 2 altijd gebeld of er een tp is de dag erna en zo ja hoelaat. Op de dag zelf krijgen wij dan te horen of er cryo's zijn!

Ntp hoe is het op het wachtbankje?

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, he sikki, wat enorm ^&%%$ zeg! Snap dat je teleurgesteld bent. En tegelijk hoop ik heel erg dat dit 'm toch gaat worden!!
    @hyper: spannend voor jou. Hoop dat je toch een tp kunt krijgen, want ik geloof toch dat verse tp's de beste kansen hebben.
    Wij volgende week naar DD en over 2 weken met vakantie. Lekker vooruitzicht.

Nog geen menstruatie gespot trouwens, maar wel dat onheilspellende gevoel dat 't eraan zit te komen.

6. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Sikki ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Ik weet nog vorig jaar dat ik op de tp te horen kreeg dat er van de 6 maar 2 bevrucht waren en daarvan was er ook nog een gestopt. De terug geplaatste embryo liep achter en was matig van kwaliteit. Ik kan je zeggen het is een vrolijke en slim mannetje geworden. Ik hoop dat jij zo'n zelfde embryo hebt.

Stiertje geen bloed geeft moet toch. Ik hoop dat je dd kan afzeggen. Ik ben het trouwens met je eens ik heb ook liever een verse tp.

Hier net bij de arts geweest. Mijn bloed was wat dikker maar nog binnen de normen. Op de echo was een vergrote eierstok te zien en wat vocht in mijn buik. Alles was wel ruim binnen de norm dus kan de tp door gaan. Ik moet alleen wel opletten dat ik geen symptomen krijg. Daar heb ik wel meer kans op als ik zwanger wordt van de tp. ach morgen wordt het weer spannend. Eerst s ochtends naar acupuncturist en dan tussen 9-10 uur krijgen we telefoon of we een tp hebben.

7. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    He toch Sikki, wat een teleurstelling. Snap dat je dit even moet verwerken, maar net als Stiertje hoop ik toch dat dit em gaat worden. Komende dagen blijven de duimen draaien voor je.

Hyper, wow dat waren er idd erg veel! Wel fijn dat het er iig zo uit ziet dat je toch een tp krijgt als er bevruchting is. Bij de poging van ons meisje had ik ook overstimulatie en was ik dus uiteindelijk ook zwanger. Heb er toen best even last van gehad, moest bijvoorbeeld de wachtweken al volledige rust nemen en veel drinken en gewicht in de gaten houden. Maar is dus allemaal goed gekomen.

Jon, hele fijne vakantie! Met hopelijk na de vakantie een nog mooiere echo!

NTP, sterkte nog op wachtbankje!

Alle meisjes, zwaai zwaai en fijn weekend!

8. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Bedankt voor de lieve woorden allemaal.
    Voel me nog steeds wel down, maar tegelijkertijd wel weer frisse moed aan het verzamelen voor een volgende tp. Nu dan alleen "hopen" dat de miskraam niet te lang op zich laat wachten.

Hyper: wow 25 eitjes! Daar moet toch zeker een heel mooi kindje uit komen. Ik had bij mijn icsi ook overstimulatie, maar mocht wel voor een tp gaan, deze is toen mislukt. Zelf denk ik dat die ook niet veel kans had omdat mijn lichaam toen niet op orde was. De 1e cryo tp is toen mijn zoontje uit geboren.

Sikki: kan me voorstellen dat je niet op dit nieuws zat te wachten, maar inderdaad waarom zou het niet een lekker eigenwijs kindje kunnen worden. Vind dit een hele mooie gedachte.

9. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Wij gaan ook voor een brusje. Nog niet met IVF, maar nu nog iui. Nog 2 pogingen en dan de volgende stap. Kinderwens sinds 2002. Onze eerste is na 8 jaar spontaan gekomen....zaten toen in het voortraject mmm. De tweede hebben we via iui gekregen. Na 'maar' 18 rondes. Nu inmiddels weer ronde 17 voor nummer 3, derde iui alweer. Zit nu in de stimulatie fase met gonal f. Cd 7 zit ik nu.
    Hoop dat we de IVF dans ontspringen, maar ik houd er wel rekening mee en ben er ook wel klaar voor.
    Bij ons is overigens nooit een oorzaak gevonden, bij beide niet.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,

wilde jullie even laten weten dat ik na een snelle bevalling vanmorgen vroeg om 4.46 ben bevallen van mijn dochtertje en zusje van Seyhan, Dilara!
    Ze is 52 cm groot en weegt 3730 gram!

11. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Wowww gefeliciteerd one of kind!!!!
    Geniet lekker van deze dagen. Mooie naam ook 😊

12. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Van harte, one!! Mooie naam ...

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    One, gefeliciteerd!! Wat fijn voor je en wat een mooie naam!

Roosje, succes. Hopelijk idd deze iui raak!

Hyper, spannend. Succesvol morgen. Ik duim! Voel je je al beter?

Sikki, dit is vast een blijvertje! Idd even slikken. Ik had dit niet verwacht. Maar zoals gezegd, deze blijft!!!

Wij proberen deze maand zelf. Nog steeds geen positieve Ovu test. Ga toch denken dat we em gemist hebben... Is nu dag 20.

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ff snel vanuit Frankrijk Lieve one van harte gefeliciteerd met je dochtertje leuke naam!

15. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    One: van harte met jullie dochtertje! Geniet van haar en de kraamweek en pak je rust wanneer je kan. Ben erg benieuwd naar je bevalling. Lekker snel gegaan dus? ( nou ja, lekker....)

Juulzon: mijn dochter hebben wij zo'n driewielertje gegeven wat je ook kan duwen toen ze 1 werd. Mijn zoontje heeft een babywalker gehad. Beiden een succes hier! Maar als ik moet kiezen zou ik voor de babywalker gaan.

Sikki: balen zeg, als ik jou was zou ik ook baken maar heb hier op Zp al zoveel verhalen gehoord over allerlei soorten Emmy's. Er is geen pijl op te trekken. Dus het kan een heel mooi eigenwijs klein mensje worden. Daar hopen we op.

Hyper: poeh! Veel eicellen. Doe je rustig aan? En succes en sterkte met deze poging!

Rest: zwaai!

16. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    OOK: van harte gefeliciteerd!!! :)

17. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ook, van harte met je mooie meisje! :D

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Sikki, ik snap je teleurstelling. Is gewoon ook k*t :(.
    Maar er zit een Emmy in je buik. Dus ik duim en denk aan je! Dikke knuffel!

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    One, gefeliciteerd!! Rustig aan en lekker genieten van je meisje en haar grote broer!

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hier gister toch ongesteld geworden. Had ook niet echt anders verwacht. Over een week of 2 maar weer met de ovu-testjes in de weer!

Deel Deze Pagina