Ik voel me net als anders. Heb geen enkel symptoom oid. Wel sterk het gevoel dat het niet gelukt is....maar dat had ik bij mn dochter ook. Jammer Stiertje. Op naar 10 september!
One gefeliciteerd met je meid met een mooie naam. Ntp wel of geen klachten het zegt toch niets. Succes met de tweede week wachten. Stiertje jammer dat het niet gelukt is. Eerst naar dd en dan lekker op vakantie. Sikki al de teleurstelling te boven. Voor hier we hebben weer een embryo binnen boord. We zijn met stomheid geslagen. Van de 25 eitjes waren er 13 bevrucht en vanmorgen waren er 11 embryo's overgebleven. Vorig jaar van de 6 eicellen maar 2 bevruchtingen en 1 embryo. Nu dus een veel hoger percentage ondanks dat er ook een aantal kleine onrijpe eicellen bij zaten. We hebben de beste terug geplaatst gekregen. Nu zou ik niet weten hoeveel cellig en dat maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit aangezien zoals zora de ene wordt zwanger van een matige embryo(ik) en er zijn er ook die van eenn super embruo noet zwanger worden. Morgen gaan ze kijken hoe de andere het doen en gaan kijken welke ze kunnen invriezen. Dit krijgen we te horen via een brief binnen 2 weken. Het enige nadeel van het emc is dat ze erg aan kwaliteit hechten voor het invriezen,terwijl is gebleken dat dit ook niet altijd iets zegt. Maar ja voor nu gaan we gewoon van het positieve uit.
OOK, van harte gefeliciteerd met je dochter!!! Hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie lekker aan het genieten zijn. Hyper, wow wat een mooie score! Geniet van dit moment en dit gevoel. En dan hopelijk straks nog wel positief bericht over cryo's, maar nog beter is gewoon een dikke positieve test! NTP, geen goed gevoel nee He bah! Ik hoop dat je toch nog verrast wordt, omdat heel cliché ongi worden en zwanger zijn in het begin vaak hetzelfde voelt. Alhoewel ik die ervaring niet heb maar heel veel andere meiden wel! Knuffel! Stiertje, deze maand ook geen geluk Op jacht naar het ei dan maar weer! Hier bij vlagen de teleurstelling te boven. Soms denk ik, tja waarom niet en dan weer, tja waarom wel Net maar weer even heerlijk 8 km gerend (ik denk maar zo, sport is goed voor de doorbloeding dus vast ook die van de baarmoeder en is algeheel goed voor lichaam en geest).
Wow Hyper, wat een superscore! Succes met de wachtweken. Lijkt me zo heerlijk dat je 8km 'lekker' kunt rennen. Heb het zo vaak geprobeerd, maar ik vind er echt niks aan. Krijg overal last van. Dat stofje wat los moet komen is bij mij echt onvindbaar .
Ntp hier hetzelfde hoor. Ik vind balspelen zoals voetbal of handbal echt leuk om te doen, maar zo maar 8 km te rennen kan ik ook niet. Tenminste ik vind het zo niet leuk dat ik er geen energie insteek om het te kunnen
Oh....kon me niet inhouden en heb nu al een test gedaan. En ik zie een lichte streep! 8 dagen na cryo tp van 2 dagen oud. Pregnyl is nu 11 dagen geleden. Daar kan het toch niet van komen? Pffff....waarom kan ik nooit gewoon wachten, het kan alle kanten nog op.
OOK, gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er is! Hopelijk alles goed met jullie en geniet lekker! Ntp, hoop t ook voor je!!!!! Pregnyl is weg ja, hopelijk komende dagen alleen maar mooie strepen! Wat positief hier allemaal, hoop snel dat iedereen volgt!
Spannend, NTP! 11 dagen na pregnyl zou ik er nog niet helemaal op durven vertrouwen. Blijven testen dus maar ...
Vorige keer na de cryo tp had ik op dag 8 na de tp een omo-witte test. Dus ik ben wel hoopvol gestemd nu. Hoop het echt zo. Doe overmorgen maar weer een test (als ik me morgen kan inhouden tenminste ). Hoe krijg ik een foto geplaatst hier?
Ntp, oooh spannend! Alvast een hoopvol teken, maar toch nog maar even afwachten! Sikki, 8 km, lijkt me heerlijk. Ik ben weer met evy 'start to run' begonnen: week 3.. Duurt dus nog wel even voor ik de 8 haal Ren jij ook na een tp? Ik durf dat eigenlijk niet.
Oooh NTP wat spannend!!! Bij mij was de pregnyl ook altijd wel weg na 8-10 dagen. Dus ik heb goede hoop! Enne, idd even een fotootje plaatsten graag Wanneer je bij een reactie plaatsen iets naar onderen scrolled zie je bij overige opties - beheer bijlagen. Daar kun je een foto uploaden. Ik hoop dat ik de positieve flow over een week mag voortzetten! M676, ja ook rennen na een tp. Sporten is goed voor de doorbloeding, ook die van de baarmoeder lijkt mij zo De keren dat ik positief testte (ook bij de vroege miskramen) had ik gewoon altijd gesport. Stilzitten heeft mij nog nooit zwanger gemaakt. Ik vond rennen trouwens eerder ook niet veel aan. Maar nu probeer ik van het buiten zijn en de omgeving te genieten.
NTP, das geen lichte streep, das een zwangere streep!! Nou ik feliciteer je hoor, want dit is echt geen pregnyl meer . Sikki, ik ook gewerkt etc. In iedergeval geen rust gehouden na TP.
Nou ik houd nog wel een flinke slag om de arm. Het is nog zo vroeg. Kan nog van alles misgaan .....brrrr. Maar so far so good!