Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zora wat lekker dat ze loopt :) het zijn dan meteen geen babys meer vind ik altijd.

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Spijkervrouwtje, wat ontzettend balen zeg! Wachten is NOOIT leuk :(.

Maartje, kan de link helaas niet openen....problemen met m'n laptop die ik zelf niet goed krijg.... maar neem aan dat het gaat over het wél kunnen doorgaan met BV en tevens tegelijk starten voor een brusje? ;) Gokje.... :). En Hiep hiep Hoera voor jullie meisje!! Vandaag alweer een half jaar!! Nog lekker met z'n allen een half gebakje genomen om het te vieren? :p.

Zora, goed hoor van S.ara :). Zo'n leuk gezicht in het begin met die handjes de lucht in :D.

Hier drukke dagen gehad. Helaas werd M.aud 1e kerstdag 's avonds met naar bed gaan ziek. 2e kerstdag zelfs 40,3 graden koorts :(. Moest vandaag eigenlijk werken, maar met mijn meisje met 40 + graden koorts heb ik me toch maar afgemeld....is nu calamiteitenverlof geworden. Zul je zien dat ze vanmorgen prompt weer koortsvrij was met 36,1....maar goed....ze was nog niet weer helemaal d'r zelf door o.a. slaapgebrek.

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wat vervelend majo!
    Hopelijk voelt ze zich snel beter.

De link gaat idd over bv en IVF ;)
    Maar m'n meisje is niet 6 maanden nu ;) de banjer spoort niet. 2 januari is ze 6 maanden ;)

Ben house aan het kijken, 8e aflevering in 2 dagen. vriendlief heeft het gedownload ;) maar zoals je ziet verlies ik m'n concentratie en begin ik op m'n iPhone te internetten ;)

4. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Nou even gauw voor mus. Heeeeeel veel succes vandaag. Hoop dat alles goed is!!

Jinke. Ik geloof dat alles al gezegd is.
    Ik denk wel dat als het niet goed is. Het vaak al in de buik biet goed gaat.
    Als iets zich niet goed ontwikkeld. Krijg je een mk of een ma
    Dus dat hield ik ook in me achterhoofd
    Ik weet wel dat wij via Isci een gezond en beweegelijk mannetje hebben rondlopen. Die met zijn lengte zelfs voor ligt. En ontwikkeling ook hartstikke goed doet. En ook hier op t forum allemaal prachtige gezonde kindjes.
    Ik vond de risici's niet opwegen tegen over het geluk van zo'n kleintje.

Zora Hoera voor s die al rond loopt.
    Wou dat die van ons eens durfde. Haha

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spijkervrouwtje: Wat balen zeg, is zo'n domper als je er op rekent en het gaat niet door.

Majo: Ook al een ziek meisje, bah! Hopelijk is ze snel weer zichzelf. En ja, erg schattig met die handjes die lucht in, geweldig. Ik heb een foto op Facebook staan.

Maartje: Dat onderzoek heb ik volgens mij ook weleens gelezen. Feit blijft: jij moet beslissen en je er goed bij voelen. Uiteraard helpt het oko mee als je arts het goed keurt en verder geen risico's ziet.

Jessy: Het kan snel gaan ineens hoor. Wij zijn de week voor kerst eens gaan beginnen met oefenen. Eerst een kleins tukje van papa naar mama, toen van de bank naar mama en op een gegeven moment werd ze steeds overmoediger en ging ze los lopen. In nog geen 1,5 week tijd sinds het oefenen.

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Was eigenlijk ook wel benieuwd naar Mus....hoop dat alles goed is meid!!

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Oh wat erg, ik vergeet Mus gewoon. Hopelijk is alles goed.

8. Mus82

Mus82 Actief lid

2 aug 2011
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden,

Helaas hebben alle duimen niet geholpen....
    Er was niets te zien op de echo, dus waarschijnlijk heb ik vorige week toch een mk gehad...

:(

9. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Beste meiden,

Mag ik meepraten met jullie?
    Ik heb al een zoontje van bijna 2 jaar dmv IVF. Sinds een tijdje is de wens voor een tweede. Bij ons is niets gevonden, maar toch lukt het niet om spontaan zwanger te worden. Afgelopen maand begonnen met IVF. Jammer genoeg kreeg ik vandaag mijn regels en is deze poging mislukt. We hebben gelukkig nog 4 embryo's in de vriezer liggen. Voor mij is dt nieuw. Het ziekenhuis wil dit in mijn gewone cyclus terugplaatsen.

Gr., Gorgi

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mus heeeeeeeeeele dikke knuffel meid wat afschuwelijk:(

Gorgi welkom meid.
    Hopelijk zal het de volgende keer raak zijn.

11. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Mus... dikke knuffel hoor!!! Hoop dat je dit snel een plekje kunt geven!

Gorgi... welkom meid! Hoop dat het snel raak is bij jullie en er weer een wondertje mag groeien!

12. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Mus: Wat vreselijk rot meid, hopelijk kun je het een plekje geven. Knuffel!

Gorgi: Welkom! Wat jammer dat de 1e poging is mislukt. Gelukkig wel cryo's. Wij hebben nooit cryo's gehad dus verder geen ervaring mee.

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lieve Mus, wat vind ik dit erg voor jou.....!!!!!!!!!! Wat een hevige teleurstelling en verdriet moet dit geven.......:(:(

Het moet een miskraam geweest zijn, je testte toch positief!???....

Oh meid, en nu hoe verder? Je pogingen zijn nu toch op? Heb je daar al over nagedacht, wat je zou doen als het slecht nieuws zou zijn?....

Voor nu: sterkte en knuffels.......*zucht diep en vindt t vreselijk*....

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Gorgi, ook welkom van mij! Ik praat wat minder mee nu ik net zwanger ben maar ik lees nog wel mee en post ook nog steeds hoor! ;)

@andere meiden: ik ben echt ZO moe, ik slaap als het kan elke dag wel 2 uur op de dag! Dat is echt nieuw voor mij! ;)
    Ik moet ook best veel eten anders word ik misselijk. Verder gaat het dus goed! Ik blijf positief en blij maar na Mus haar verhaal schrik ik wel weer. Des te meer geluk en blijheid als je baby blijft zitten..het wonder der natuur.........

15. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Asarte... ik had dat ook. Ik moest wat eten om mijn misselijkheid te laten verdwijnen. Ach genoeg kleine hapjes... evergreen, liga, paar druifjes, sultana noem maar op.
    Moe was ik ook! Maar dat slapen heb ik niet gehad. Ach gewoon lekker aan toe geven. Er gebeurd al vanalles in je buikje!

16. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Mus. Krijg je niet nog een echo voor de zekerheid!?
    Idd heel veel sterkte. T is verschrikkelijk. Hoop dat je t gauw op een rijtje kan zetten.

Gorgi. Welkom

Astatte. Allemaal normaal. Heb ik ook allemaal last van gehad. Ik was ook Erg bang. Want wij hadden een ma gehad. Maar we moeten vertrouwen blijven houden.

17. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Owh nee toch :(.... Mus.... :(. wat vind ik dit erg voor je! Test je eindelijk positief je 3e poging en dan dit..... Wat gaan jullie straks doen? Gaan jullie nog verder in de mmm of hadden jullie daar nog niet over gesproken? Eerst deze enorme klap maar eens verwerken....zal wel even duren voor dit een plekje heeft...... De komende tijd maar even extra met je kleine man knuffelen!!
    Dikke knuffel voor jou meid!!

Gorgi, tuurlijk mag je hier meeschrijven. Wel fijn dat je cryo's hebt uit deze poging. Hier ook geen ervaring met cryo's helaas...

Astarte, lekker toegeven aan de vermoeidheid!!

Raquelsimoes, hoe is het bij jou? Jij zat toch op de wachtbank? Wanneer mag je testen?

Zora, zwaai zwaai onderin mijn scherm :)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Raquelsimoes, heb even teruggezocht en zag dat je 30 december mag testen. Whaaaaa! Dat is morgen!! Gaat alles nog goed? Geen ongi te bekennen? Al een testje gewaagd stiekem?

19. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Mus, wat verdrietig! :( Een hele dikke knuffel voor jou.

20. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even up-date van vandaag: ca. 20 follikels, waarvan de helft rond 9 mm en de andere helft rond 12 mm. Nog effies geduld dus... Vind wel dat het snel is gegaan, 26 november nog in het zhs vanwege een miskraam en nu alweer bijna punctie met lange protocol!
    Waarschijnlijk eind volgende week punctie dus. Oei oei oei wat zie ik er weer tegenop...
    Hadden we hier ook een lijst? Ben benieuwd wie vanaf eind volgende week/ begin week erop tegelijk met mij op het wachtbankje zit :D

Deel Deze Pagina