NTP, jaaaaa gefeliciteerd!!! Je bent echt zwanger hoor, zo zag mijn test er in het begin ook uit! One, gefeliciteerd met de geboorte van je kleine meid! Mooie naam heeft ze, past goed bij S. Hoe gaat het nu met jou en met haar? En hoe vindt S. het? Sikki, spannend hoor. Begrijp je teleurstelling, maar ik ga toch keihard voor je duimen! Hyper, wat een mooie score! Nu duimen voor een zittenblijver! Hier gaat het goed, ik ben alleen zo verschrikkelijk moe! Zit ook midden in een verbouwing en net weer gestart op werk na 6 weken vakantie, dus hakt er lekker in allemaal. Heb veel last van mijn buik, mijn darmen, maar ook vage steekjes en zeurderige pijntjes waar ik af en toe flink onzeker van kan worden. Toch herken ik het van bij mijn dochter, alleen dacht ik toen dat het door de punctie en de overstimulatie kwam, daar is dit keer natuurlijk geen sprake van. Misschien een (over)gevoelig baarmoeder ofzo... Nog 1.5 week tot echo, ik tel de dagen af. Ze kruipen voorbij, vreselijk! Vandaag wel mooi dagboek met tekst en weetjes over je zwangerschap gekocht. Vond het wel een beetje eng, maar moet positief denken toch?! Ik zou het ook het liefst al van de daken willen schreeuwen, maar vind het nog te vroeg. Het lijkt met de dag lastiger te worden, dus mijn man en ik hebben afgesproken dat we het na de echo met 8 weken wel al aan wat meer mensen gaan vertellen en met 12 weken delen we het met de rest van de wereld. (via facebook uiteraard ) Maar eerst maar eens dat hartje zien kloppen op de echo, ik heb er al nare dromen van, dus kijk er naar uit maar zie er ook tegen op. Wat kun je je toch druk maken, ben altijd de nuchterheid zelve, maar nu... Donderdag komt trouwens mvm, vond dat testen de vorige keer zo spannend dat ik nu alvast een test heb gehaald die ik ervoor zelf doe haha!
Kan ik me helemaal voorstellen Doortje. Had precies dezelfde gevoelens toen ik zwanger was van ons dochter. Pas na de 3e echo geloofde ik het en kon ik me wat ontspannen. Toen wisten er meer mensen van ons icsi avontuur en die waren dus al meteen op de hoogte. Nu zijn er maar een klein aantal die het weten. Mocht het goed blijven gaan, kan ik ook vast niet zo lang wachten als 12 weken.... Rustig aan doen hoor! Hyper, lekker geslapen met je embryo ?
Zou niet testen vandaag.... Maar kon natuurlijk niet slapen vannacht en kon de weerleiding om 4.30 niet weerstaan. Streepje was wat lichter, maar dat is denk ik omdat ik veel had gedronken en de urine minder geconcentreerd was (tenminste, daar houd ik me nu angstvallig aan vast). Morgen toch maar weer. Dat trek ik beter dan een dag niet testen en er wel de hele dag over nadenken.... Oh ooh...zouden jullie ook zo onzeker/nerveus zijn?
Wat ontzettend slopend maak je het zo NTP, ik denk dat je gewoon lekker zwanger bent. probeer vertrouwen te hebben in je lijf (en dat is heel moeilijk ja...) Heb even in een bubbeltje gezeten dames, ik was zo teleurgesteld in mijn lichaam, voelde me op en top zwanger. Maar goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen, morgen dus een telefoontje, spannend weer...
Ik weet het, ik weet het. Houd nu op hoor te zenuwpezen . Spannend weer voor jullie. Hoe ging de punctie? Duim voor een mooie embryo! Hoe gaat het met de andere dames op de wachtbank?
Vreselijk he NTP, die onzekerheid! Ik herken het. Zelf kon/kan ik ook niet wachten met testen. Ik duim voor een betere test voor je vandaag! Hey, leuk weer van je te horen. Succes met het wachten op het telefoontje! Doortje, nog even en dan weet je eindelijk meer. Ik duim met je mee! Hier vandaag week 2 na punctie ingegaan. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ntp, ja hoor is helemaal niet vreemd. Ik ben ook zo! Ik heb een week lang getest, net zolang tot de teststreep donkerder was dan de controlestreep. Bij mijn dochter was ik nog veel erger, toen deed ik er 2 op een dag. Heb Kruidvat toen echt gesponsord hihi! Hoe was je test vandaag? Hey, fijn weer wat van je te lezen! Heb je al wat gehoord? Sikki, bij mijn dochter durfde ik bijna niets na de tp. Nu moet ik wel heel veel met een ondernemende peuter en midden in een verbouwing. Daardoor maak ik me soms wel druk of de kleine kruimel zich wel goed ontwikkelt. Maar als ik dan lees dat jij 8 km rent, kan ik weer een beetje ademhalen. Soms heb ik echt even de nuchterheid van iemand anders nodig om zelf ook weer op aarde te landen hihi! Heb jij niet ook al de neiging om te testen nu? Of heeft dat echt nog geen nut? Ik duim in ieder geval voor je! Ik heb de griep. Maakte mezelf gisteren best zorgen vanwege de koorts, maar volgens de huisarts kan het geen kwaad. Het kwam er wel wat twijfelend uit, dus helemaal gerustgesteld ben ik niet. Maar ik kan er verder ook niets aan doen, op een paracetamol innemen na, maar dat doe ik liever ook niet. Van mij mag het snel volgende week donderdag zijn!
Helaas geen bevruchting... Doortje, ik was echt doodziek na een tp. Keelontsteking en heftige griep. Daaruit kwam wel ons zoontje!
Hey, wat k*t!!! Dikke knuffel! Doortje, hahaha ja ik ben een stuk nuchterder geworden de afgelopen jaren. Heb echt het idee dat bewegen juist goed is ter bevordering van de innesteling. Juist omdat het de doorbloeding bevordert. En daarbij moet ik wel blijven bewegen want ik doe zondag mee met een 8 km wedstrijd. De eerste hardloopwedstrijd ooit voor mij! En die wil ik wel lopen. Maar nogmaals, ik ben er van overtuigd dat het grootste deel van het wel of niet innestelen bij de capaciteit van de embryo ligt (als alle andere omstandigheden goed zijn). Want destijds bij mijn dochter zijn er 2 redelijk gelijkwaardige embryo's teruggeplaatst en is er ook maar 1 ingenesteld. Ondanks de prednisolon en heparine die ik gebruikte om de innesteling te bevorderen. Dus voor de innesteling hadden we de juiste omstandigheden gecreeerd maar vervolgens moet de embryo het wel zelf doen! Neiging om te testen zeker! Maar ik zit nu 10 dagen na pregnyl. En ik weet ook dat ik bij mijn dochter (getest vanaf de dag van de tp tot het eind omdat ik wilde weten wanneer de pregnyl eruit was) op deze dag nog steeds licht positief testte. En deze dag was het omslagpunt. De testen werden 10 dagen na de pregnyl niet meer lichter maar juist weer wat donkerder omdat onze dochter blijkbaar toen ingenesteld was. Dus ik moet nog heeeeeel even geduld hebben Maar tussen ons (en de rest van ZP ) gezegd en gezwegen. De test was vanochtend nog niet omo
Hey wat rot zeg! Dikke knuffel! Sikki, mijn arts zei precies hetzelfde. Als alle omstandigheden goed zijn, ligt het alleen nog aan de embryo. Toch was ik er wel steeds mee bezig, zou dit wel goed zijn? Kan dat geen kwaad? Etc... En nog heb ik dat, terwijl ik ook steeds aan een boterham met pindakaas moet denken, dat gaf mijn arts als voorbeeld haha! Je 1e wedstrijd, gaaf! En een positieve test dus nog vandaag! Superspannend!!! Hopelijk worden de testen nu steeds donkerder! Ik duim mijn duimen blauw voor je!
O, sikki, wat spannend toch! @heyitsme: dikke knuf. @ego: ten tijde van de tp waarvan ik zwanger werd, was ik strontverkouden, heb de longen uit m'n lijf gehoest en had ook wat verhoging. Ze zat blijkbaar goed ... Morgen DD!! Spannend!
Hé bah Heyitsme.....k*t. Jij doet icsi zonder stimulatie?? Lijkt mij wel slopend. Ik had toen zoiets van; stimuleer me maar plat, dan hoef ik maar 1 punctie voor hopelijk veel embryo's. @Sikki....oei het wordt spannend! Maar geen omo-witte test klinkt wel positief! Hoeveel pregnyl heb je gespoten? Ik durf niet zo goed te sporten. Eigenlijk was vorige week mijn volleybaltraining weer begonnen, maar heb een smoes verzonnen. Nu twijfel ik deze week wel zal gaan. Als je 'normaal' zwanger bent, sport je ook gewoon door toch? Maar al dat springen en landen.... Bij mijn vorige zwangerschap (jaja, durf zelfs op te schrijven 'vorige') vielen de eerste weken in de winterstop. Toen heb ik van de 7e tot de 12e week nog wel gespeeld. Leuk dat je meedoet aan een wedstrijd! @Doortje: boterham met pindakaas...hahaha. Leuk dat je meedoet met MVM. Als alles goed gaat, ben ik dat ook weer van plan.
Het ziet er op de foto iets anders uit allemaal, maar goed. Bovenste is van zondag, onderste van vandaag. Hopelijk morgen nog duidelijker. Dit kan toch echt geen pregnyl zijn.
Nou NTP dat ziet er goed uit!!! Jij zit toch al ruim 2 weken na Pregnyl? Dan is dit streepje helemaal zelf gemaakt hoor Gefeliciteerd! Mijn niet-omo-test is echt nog van de Pregnyl hoor. Ik zit vandaag pas 10 dagen na 5000 EH Pregnyl en ik maak me dus nog geen illusies. Mocht die morgen nog steeds iets laten zien dan gaat het pas spannend worden
Nou na 10 dagen os dat toch wel weg lijkt me. Bij mij is het 14 dagen terug nu. Vorige keer op wd8 echt een spierwitte test , dat was 10 dagen na 5000Ie pregnyl. Morgen even een fotootje plaatsen Sikki!
Sikki, jij kent je lichaam het beste, maar ik ken er meer die op wachtdag 10 omo testten. Ik denk alleen wel dat het per persoon kan verschillen hoe snel je lichaam de pregnyl afbreekt. Heel spannend, ik ben benieuwd naar morgen!
Ntp jaaa gefeliciteerd! Top zeg! Hey balen zeg dat er niks bevrucht is! Sikki je maakt het wel spannend hoor! Hier alles goed hier even een zwaai naar de rest vanuit Spanje!
Hyper vergeet ik jou gewoon sorry 😳 wat een super mooi resultaat na de punctie! Hopelijk ook voor jou een positieve test! Ik duim!