Mijn oudste zus woont sinds 2 jaar met haar gezin in Sydney. We willen graag zien hoe ze daar wonen. Dus we gaan op bezoek en zelf nog een beetje rondreizen. Ongeveer 10 jaar geleden zijn we er ook al eens naar Australie geweest en hebben we met een campervan rondgereisd. Nu dan samen met de kleine. Ben benieuwd hoe de reis zal gaan ja, 24 uur vliegen... Van sommige dingen is het maar goed dat je het van tevoren niet weet
Ehm.... ja.... besloten het toch maar te doen. Ben hier echt 3 maanden niet geweest . Deels gewoon door drukte, deels doordat ik niet echt lekker in mijn vel zat en hoopte dat hier even een tijdje niet kijken zou helpen... maar al paar keer eerder gedacht.....vanavond ga ik er even voor zitten, maar was inmiddels zóveel teruglezen, dat het me er toch van weerhield. Wilde echter toch graag weten hoe het met jullie (degene die me nog kennen dan, want zag meerdere, voor mij althans dan nieuwe dames) gaat. Sommigen van jullie zijn toch bijna een 'soort van verweven' in mijn leven na al die jaren MMM lief en leed die we gedeeld hebben. En wat heb ik dus gedaan..... vanaf 2 juni (de dag dat M. 4 werd en ik hier voor het laatst geschreven heb....álles!! Ja écht álles !! teruggelezen. Gelukkig had ik rustige nachtdiensten afgelopen weekend . En zojuist de laatste week teruggelezen. En er nu dan even uitgebreid voor een megarea gaan zitten .
Ach sikki echt kl*te meis!!!!!! Idd wel vroeg voor een menstruatie maar ja je lijf kan soms gekke springen maken en gewoon door de utro heen komen! Wel onwijs gaaf om naar Australië te gaan en zeker om je zus te bezoeken! Lijkt me ook pittig met een 2 jarige! Ben er zelf ook 2 maal geweest. Toen ik nog jong was😊. Heb daar gebackpackt 2 maanden en 3 maanden echt een fantastisch land. Wel iets heel mooi om naar uit te kijken! Ntp kan niet missen hoor! Wel een testjunkie ben je! Heb er zelf maar 3 gedaan toen waren ze op. Jaa Ntp er valt niks meer te verbergen mijn vriend vind het ook enorm hard gaan mijn buik. Officieel is het mijn 3de zwangerschap en vorig jaar ging het ook hard maar nu nog harder. Volgens mij zijn het mijn darmen heb ik weleens ergens gelezen. Wie er nog tips heeft qua kleding ik hoor het graag wil het namelijk echt niet voor de goede 12 weken echo vertellen. Majo haaaaai!!!!!! Succes met je verhaal er is idd veel gebeurd hier!
AAAAAHHHHHH maar bij wie zal ik beginnen!! Meiden meiden....wat is hier veel gebeurd zeg!! Positieve dingen, maar ook verdrietige dingen....
One of kind, zie jou onderin 'hangen'!! VAN HARTE GEFELICITEERD met je dochtertje en lieve kleine zus van S!! Wat een súpernieuws meid!! En hoe vindt de grote stoere broer de nieuwe aanwinst? Helemaal leuk? Of is ie stiekem een beetje jaloers? Heb je hulp van familie? Anders flink pittig lijkt me met een baby en een peuter!! Geniet er lekker van meid!! Hopelijk voel je je oke!! Hoe lang heb je kraamzorg in België? (Weet even niet meer of je dat überhaupt hebt daar....)
Hoi lieverds, Sikki wat een verdrietig bericht... De pijn spat er van af... Och wat zou ik jou graag een knuffel willen geven en en en... Ik weet het niet... Weet wel zo goed hoe het voelt hoe jij je nu voelt in dit stadium... Zo verrot... Zo veel al gedaan en nu... Ik knuffel je!!! En dan lieve Stiertje! Actieplan is gesmeden. Ik duik voor je!!!! En dan natuurlijk lieve Majo die zo in mijn hartje zit... Toevallig dat je vanavond nu weer hier op het forum bent. Ik zat vandaag aan jou te denken en dacht er aan dat ik nog steeds op je bericht moest reageren. En nu ben je hier. Fijn je weer even voorbij te zien komen. X
Zonnestraal, jij ook VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie 2e zoontje en broertje van B. . Jullie kleine man gewoon alweer 2 maand oud!! En lees dat ie het heel goed doet met zijn doorslapen al!! Super meid!! En hoe vind B. zijn nieuwe broertje? Al een beetje gewend? (vast wel!). Maaaaaaartje!!!!! WHIHOEIIIII!!! Wat lees ik nu!!! Gewoon hartstikke zwanger!! Van een TWEELING!!! . Wat súper meid!! Van harte gefeliciteerd!! Nog wel heel spannend allemaal natuurlijk en helemaal met weer wat vloeien tussendoor! Maar dit moét gewoon goed gaan!! Het is je/jullie zoooo gegund!! Wil natuurlijk alles van je weten, maar FB'en wel ff binnenkort . Sikki, lieve lieve Sikki . Toen ik zo aan het lezen was leek het positief nieuws te gaan worden. Maar warempel net vandaag toch weer een heel verdrietig berichtje... Als ik bij nóg iemand positief nieuws wil lezen is het wel bij jou! Meid meid.... het is gewoon zóóó niet eerlijk allemaal weer! En helaas weet ik zo goed hoe je je voelt . Wéér die teleurstelling, weer weg de hoop, al de vragen, waar doe je goed aan, je weer opladen...of toch niet, samen het er over hebben, je afvragen wat wijsheid is, alles afspeuren of er toch nog dingen zijn die je anders kan doen...., een volgende keer ja of nee, hoever willen we dit keer gaan, grenzen verleggen..... Een hele hele hele dikke KNUF voor jou! Een vriege ongi dan idd door de utrogestan heen. Ook herkenbaar helaas.... afgelopen icsi nr. 7....(nee wisten jullie niet) poging ook dag 9 gaan vloeien en dag 10 doorgezet. Ook door de utrogestan heen. Vreemd, heel vreemd. Gelukkig lees ik nog wel dat je een leuke reis voor de boeg hebt! Maar goed...dat neemt die vreselijke domper en teleurstelling van je 2e grote wens niet weg. Jon, jou mag ik wel feliciteren las ik . Ook al is het nog pril en vast en zeker rete spannend!! GEFELICITEERD!!! Superleuk ook om toch met je zus samen zwanger te kunnen zijn! Het genieten zal na afgelopen zwangerschap nog wel even ver te zoeken zijn, maar de eerste stap is er weer! Krijg je nu ook vaker een echo? Ter geruststelling misschien? Of doen ze dat niet? Op naar de 11 weken meid....en dan als je die voorbij bent in de zwangerschapsgeniet stand!! Hele fijne vakantie nog in Spanje!! Stiertje, jullie weer naar DD geweest bij Dr. S. Wat een reis weer he?! Plan de campagne gemaakt en dan dus in November van start.... Spannend hoor! En jullie dochter alweer bijna 1 jaar ook! Wat vliegt de tijd.... Jullie ook nog een heerlijke vakantie in de Algarve tegemoet..... lekker zeg!! Dees, wat ga jij ook hard zeg!! (vind ik dan....kan me voorstellen dat het jou niet snel genoeg kan gaan die hele zwangerschap). En weer een zoontje! Súper zeg! Hoewel het mogelijk ook best confronterend kan zijn lijkt me. Weet even niet meer of je de 20 wkn echo al had gehad of nog moet gaan krijgen. Wat betreft de spullen enzo van jullie eerste zoontje....doe wat voor jullie goed voelt! Jullie zijn de enigen die daar een beslissing over kunnen nemen, ongeacht wat anderen ervan zeggen/vinden. En inmiddels ook weer aan het werk.... heb je nog rare reacties gehad waar je best 'bang' voor was? Of is dat allemaal meegevallen? Hopelijk lukt het je toch een beetje te genieten van de zwangerschap. Dat jullie ventje je maar lekker vaak mag schoppen, zodat je weet dat het goed zit! Knuf meid! Zora, wat ben je toch een lieverd dat je nog steeds hier af en toe komt langswaaien. (Vaker dan ik ). En lief dat o.a. jij naar me vroeg! dankjewel!). Jullie kleine man alweer lekker aan het rondlopen! Wat gaat het snel! Maar nog wel heerlijk BV bij Mama 2x p/d! Groot gelijk meid! Heerlijk dat intieme moment saampies! Zolang het kan.... En de grote meid ook bijna naar school! Spannend hoor! Weer heel anders maar ook superleuk! Hoewel het (vond ik) heeeel erg wennen is. Gelukkig de kleine man nog thuis en dus afleiding en weer extra tijd voor hem! Kaaat, zag jou ook nog voorbij komen!! Fijn dat het allemaal zo goed gaat! En toch dus al wel serieus aan het nadenken over nr 3 . Leuk hoor! Je dochter naar de PSZ en je zoon die echt mega snel ontwikkelt zeg!! Die is er echt zoooo vroeg bij met alles!! Juulzon. Druk aan het selfiën (is dat een woord ). En manlief dus eventueel eind v/h jaar tóch om voor een ivf! Hopelijk helemaaaaal niet nodig en 'gewoon' voor die tijd nóg een selfie! Hoe bijzonder zou dát zijn zeg! Hyper, jouw schildkliergedoe inmiddels een beteje onder controle gelukkig! en jeetje zeg! Wat een bijzondere poging dit voor jullie! Echt wel eentje van verrassingen! Hopen dat er met deze mooie TP een super verrassing achteraan komt door een dikke vette streep over 1,5 week! Wel fijn dat er nog wat cryo's zijn, voor een 3e kindje straks . Esser, lieve zp app vriendin zag dat jij je hier ook gemeld hebt . Heeeel heeeel heeeel veel succes!! Je weet...mijn duimen draaien volop!! Op naar 17 september!! Op naar een brusje voor J. en O. Tsja....en dan ben ik zolang niet geweest hier, dat ik van sommigen even niet goed meer weet of ik die hier al eerder (voor 2 juni dus ) heb 'getroffen' of niet. Twijfel over Doortje.... en Kiekske.... volgens mij wel, maar weet het niet meer zeker??? Maar goed...Doortje, las in elk geval súpernieuws bij jou! Ook zwanger! GEFELICITEERD!! Nog best pril dus nog super spannend ook, maar hopelijk binnenkort een supermooie echo!! En Kiekske....jullie deze maand weer van start? Heel veel succes! Hopelijk zet die positiviteit die toch over het algemeen heerst momenteel hier, zich voort!! En zag ook een heel aantal dames die, voor mij althans, nieuw zijn!! HAAAI meiden! Wat leuk dat jullie ook allemaal voor een brusje voor jullie lieve kindje(s) gaan!! M676, bij jou helaas nog geen geluk.... op naar een volgende keer die hopelijk beter uitpakt. Nickey, nou leek het bij jou allemaal zó mooi!! En nu lees ik ineens heel verdrietig nieuws . Zó niet eerlijk als je eerst zo'n mooie positieve test in handen hebt! Lieve85, jullie ook voor nr 2.... weet even niet meer of je al gestart was of niet maar wil je heel veel succes wensen! Heyitsme, wat een leuke 'naam' zeg . Bij jou las ik tnt helaas ook alleen maar verdrietig nieuws . En begrijp ik nu goed dat je uit de afgelopen poging helemaal geen bevruchting had? Bah zeg! Jullie doen icsi in eigen cyclus? begrijp ik dat goed? In Groningen dan ofzo? Is dat dat je 6x eigen cyclus hebt en dat dat telt als 1 poging? Roosje, jullie voor een 3e kindje! WAUW!! Hopelijk lukt het met de IUI en hoef je niet door voor een IVF! Succes! NTP, WAUW wat een mooie testen zeg!! Van harte GEFELICITEERD!! Hmmmm....iedereen gehad nu? Naar mijn idee wel, maar kan maar zó zijn van niet......(niet allemaal uit mijn hoofd gedaan natuurlijk ) Zwaai zwaai!! Tot de volgende keer!! (ga nog ff bankhangen met manlief, had gezegd dat ik na een half uurtje wel klaar zou zijn....niet helemaal gelukt )
Lieve sikki, wat getverdegetverdegetver. Ik had je zo graag iets anders gegund. Bah. Hopelijk kun je toch genieten van jullie vakantie naar Australië. Want wat is dat een ongelofelijk prachtig land, ben er in 2007 een maand (in m'n eentje) geweest. Majo! Wat een MEGA-rea. Maar vertel eens hoe het met JOU gaat? Kon beter, geloof ik? Knuf. Maartje: duik je voor me? Duimen mag ook hoor, duiken mag niet als je zwanger bent. Ja, heb wel een goed gevoel bij het gesprek van vandaag. Wel een beetje gek om daar weer binnen te stappen. Toch heel anders. 'Toen' was als het ware een 'vorig leven'. Snappen jullie?
Lieve majo je bent echt een topper door zo op iedereen te reageren! Onwijs lief van je terwijl je het zo te lezen ook niet makkelijk hebt gehad! En begrijpelijk om dan afstand te nemen van zp. Dat kan onwijs goed doen. Heb op een gegeven moment ook de meldingen uitgezet nou dat scheelde al in rust. Wat onwijs balen weer dat jullie icsi poging mislukt is! Dus toch weer voor een nieuwe poging gegaan en de iui d in de ijskast gezet of definitief afscheid genomen hiervan? Vertel even hoe het nu met jou gaat???? Ook heel benieuwd Stiertje de eerste stap is weer gezet. Fijn dat het weer een goed gesprek was! Nu eerst nog even lekker genieten in Portugal en straks met goede moed weer beginnen!
Jeetje Majo, jij hebt aantekeningen gemaakt. Kan niet anders . Ik herken je nog van toen wij met onze dochter 'bezig waren'. Benieuwd hoe het met jullie gaat. Jon, sorry.....idd je 3e zwangerschap.... Testjunkie, haha. Vind het gewoon zo leuk om na al die omowitte testen te zien dat er echt een tweede streepje kan verschijnen . Houd nu op hoor. Sikki, fijn om je zus weer te zien. Komt vast goed die lange reis. Dikke knuffel. Maartje, hoe gaat het met je? Groeit je buik al? Kan me voorstellen dat dit met twee sneller gaat.
Lieve lieve Majo, kom jij eens snel vertellen hoe het met jou gaat? ICSI 7 mislukt Meisje meisje toch... Mijn hartje huilt ook voor jou. Wie had dat toch gedacht zoveel jaar geleden toen we elkaar hier troffen. Begin 2009 was het... Zitten we al zoveel jaren in die molen. Wat je zegt, met sommige mensen ben je verweven... Een hele dikke dikke knuffel!!! En kom je snel je hart hier luchten?
NTP: nog even over afbouwen, flesjes en papjes: ik ben inmiddels helemaal gestopt met de bv. Ze drinkt nu probleemloos 100% kunstmelk (van Biobim, een biologisch merk). Maar papjes, daar is ze nog niet zo gek op. Ik geef haar nu voor het slapengaan 150/5 kunstmelk. Vaak wordt ze dan 's nachts nog wel een keer wakker, maar meestal lukt het om haar met een speentje weer stil te krijgen (wel tussen ons in, dat wel). Nu nog leren om door te slapen ...
Lieve Majo, Wat ben je een vreselijk leuk mens! En gek ook . Op iedereen zo uitgebreid reageren, wat een schat ben je! ICSI 7 mislukt , wat vreselijk om te lezen. Wat is het leven soms oneerlijk. Een brusje zooooo gewenst, zo geliefd en welkom. Waarom dan niet voor zulke liefdevolle ouders?? Krijg ik tranen in m'n ogen van. Ook als ik het stukje lees van jou Sikki. Hoe gaat het nu met jou, kom je dat ook snel vertellen hier?
Lieve Sikki, Wat een verdrietig nieuws lees ik nu, heb zo onwijs met je te doen. Had echt een goed gevoel voor je, het viel allemaal zo samen met al die positieve data en nu die verdomde rode duivels. Meisje toch, wat vreselijk. Ik snap dat je het op een gegeven moment niet meer ziet zitten, je hebt de afgelopen jaren ook behoorlijk wat doorstaan, dat is allemaal niet zomaar iets. Mochten jullie nog een betaalde poging gaan doen, dan moet je mij even pb-en, als je begrijpt wat ik bedoel . Hoop wel dat jullie een onwijs mooie reis hebben, wat speciaal om te kunnen zien waar je zus woont!! Lieve Majo, echt wat een lieve reactie van jou, voor iedereen zo'n lief woordje. Heb de 20w echo nog niet gehad, morgen is het zover. Ben behoorlijk gespannen ervoor, als maar alles goed is... En de reacties op mn werk vielen erg mee, veel mensen met tranen in de ogen omdat ze het me zo gunnen, echt super lief. Dinsdag alleen een mindere reactie van mn leidinggevende, vroeg of ik bij een meeting kon zijn vrijdag en toen ik zei dat ik 20w echo had vroeg ze zelfs of die te verplaatsen was.... Tja, toen dacht ik meteen even: jij snapt dus duidelijk niet hoe spannend en belangrijk deze echo voor me is. Maar hoe is t met jou meid? Icsi 7 achter de rug en niet gelukt? Dat heeft vast en zeker en heel begrijpbaar de nodige emoties met zich meegebracht. Ook n dikke knuffel voor jou!! Stiertje, wat fijn dat gesprek fijn was. Snap dat je je vreemd voelde toen je daar weer was, had ik ook! Voelde me toen alsof ik t recht niet had om nog eens te komen omdat er zoveel mensen zijn die geen kindje hebben en ik heb al een gezond meisje. Maar spannend om straks weer te beginnen zeg! NTP, wat super van die positieve testen! Onwijs gefeliciteerd!! Ziekenhuis al gebeld? Wanneer staat de afspraak???
Lieve Sikki weer zo definitief het laatste sprankje hoop weer weg echt super rot en oneerlijk! Dikke knuffel!!!! Ach Dees je leidinggevende snap het idd niet helemaal zeg. Heeft ze zelf kids? Fijn dat je collega's wel lief reageerde. Heel veel succes morgen
Kl*te Sikki.....wat een teleurstelling. Ddees....sommige mensen.... Spannend morgen. Hopelijk is alles goed en kunnen jullie van de echo genieten. Willen jullie weten wat het wordt? Heb nog niet gebeld. Wil het weekend nog even afwachten, zaterdag is ook pas de officiële testdag. Maar anders was ik nu al wel ongesteld geworden.