Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Sikki, wat vreselijk! Ineens ligt je wereld helemaal op z'n kop. Dikke knuffel!

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Majo, ja wij hebben al eens samen geschreven in het mmm mama's topic. Maar ben een tijdje wat minder geweest, tot nu eigenlijk. Wat ontzettend jammer dat het jullie nog steeds niet gelukt is, toen zat je bij poging 3 en 4, maar inmiddels alweer zoveel verder... Ik hoop zo dat het toch lukt, het is je enorm gegund!

Lieve Sikki, dikke knuffel!

Stiertje, wat fijn dat het gesprek goed was. Gek inderdaad hè, ik moest ook echt een drempel over. Maar nu op naar november!

Ntp, aanstaande donderdag heb ik de echo. Ben nu al gespannen... Niet alleen of het hartje klopt, maar ook of het wel zo groot is als het moet zijn... Doodeng vind ik het weer. Geen reden voor, bij mijn dochter was altijd alles goed, maar blijf me ervan bewust dat dit niet altijd zo hoeft te zijn. Van mij mag het snel donderdag zijn!

Hoe voel jij je?

Jon, hoe is het met jou? Jij hebt ook deze week de echo he? Heb je een fijne vakantie gehad?

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Doortje we zijn nog in Spanje heerlijk temperatuurtje hoor hier!
    Wij hebben vrijdag de echo snap je spanning hier precies zo!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sikki vind het zo erg voor je meid!
    Dikke knuffel!!!

Hoe is het met de zwangeren:D?
    Hier mis ik mijn buik al:(

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Dees, hoe was het afgelopen vrijdag?
    ik hoop alles goed!

Jon, NTP, Doortje, komen jullie de tijd tot de echo nog een beetje door?

Hyper, ik ben zo benieuwd hoe het met jou is?

OOK, wat een lieve avatar foto van je meisje!
    Gaat alles goed?

Hier wel weer over het verdriet heen.
    De teleurstelling blijft.
    Ik hoop dat we iets eerder in Gent terecht kunnen voor de evaluatie.

Verder afgelopen weekend meegedaan met de 8 km wedstrijd.
    En heb hem sneller gelopen dan ooit. Dus dat was wel een fijne opsteker.
    De komende weken maar even lekker doorsporten en nog wat kilo's verliezen.
    Over 6 weken moet ik immers in een strak lijf door Sydney flaneren ;)

6. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Sikki om die positieve toon in je bericht te horen! Was het voor herhaling vatbaar, zo'n hardloop wedstrijd? Knap hoor, doe het je niet na.

7. Nicky86

Nicky86 Actief lid

29 feb 2012
    268
    5
    18
    Hoi dames!

Hier even een kort berichtje van mij.
    Gisteren weer een echo gehad met 9 weken 3 dagen en het vruchtje leefde helaas niet meer. Vandaag al intake gehad op het ziekenhuis en vrijdag krijg ik een curretage. Daarna moeten we 1 cyclus rusten en dan mogen we weer verder voor een volgende terugplaatsing.

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ach meis, wat naar. Sterkte vrijdag!!

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Sikki that's the spirit meis knap hoor om alweer zo te denken! Top van die 8 kilometer ik doe het je niet na!

Ntp al een echo gepland?

One hoe is het met de kleine meid?
    Had dat helemaal niet dat ik mijn buik miste na mijn bevalling hoor je toch vaker!

Nicky zeer spijtig meis sterkte!
    Neem de tijd ik spreek uit eigen ervaring ik was te snel weer begonnen met tp en het verdriet toen het niet lukte bleef dubbel zo hard terugkomen. Doe het alleen als je zeker weet dat je er weer klaar voor bent!

Hier alles goed ben hard aan het aftellen tot vrijdag. We zijn ook weer terug van vakantie was helaas niet zoals we gehoopt en verwacht hadden gelukkig nog een leuk vriendenweekeinde voor de boeg!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nicky wat erg heeeeeeeel veel sterkte:(
    Dikke knuffel

Jon het gaat heel goed.
    Ze is zo braaf huilt eigenlijk nooit ( hopelijk blijft het zo)
    Missen ja echt heb het zo erg.
    En moet zeggen zou over een 2,5 jaar zoiets wel weer willen * schaam*

11. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jee Nicky, wat vreselijk voor je! Ik denk aan je, dikke knuffel.

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jon, jammer dat je vakantie niet was wat je gehoopt had.

Sikki, Sydney, wauw! En die wedstrijd, goed hoor! Je hebt me wel geïnspireerd en ik heb nu evy start to run weer opgepakt.

One, fijn dat het zo goed gaat.

Majo, dank je. Wat duurt het lang voor onze wensen in vervulling gaan hè? Ik hoop voor jou ook snel een positief resultaat!

13. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Nicky.....wat erg. Dikke knuffel en veel sterkte.

Wat was er niet leuk aan de vakantie Jon? Balen is dat, wanneer het tegenvalt. Vrijdag echo toch?? Wij mogen 2/10. Heb je al kwaaltjes? Ik voel nog helemaal niks...ben liever wat misselijk ;)

One, ik miste mn buik ook. Voelde me ook 'mooi' zwanger (al bestaat dat volgens mijn vriend niet ;)). Fijn dat je kleintje het zo goed doet.

Hoe gaat het met jou m676?

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ntp, 2/10 de echo. Spannend. Kan me indenken dat je liever kwaaltjes hebt.

Ik zit op dag 30 van m'n cyclus. Normaal 28 dgn, maar dat zegt niets: de cyclus na een ivf kan langer duren. Wachten dus maar...

15. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Ntp het was vooral de camping waar we op stonden wat niet was wat we gehoopt hadden. De camping bleek op een berg gevestigd en overal waren plateau's. De kinderspeeltuin stelde niks voor plus de glijbaan gleed niet. We konden onze zoon niet laten fietsen of laten voetballen want dit was onmogelijk. Op de foto's zag het er allemaal een stuk aantrekkelijker uit dan het was. Plus we sliepen erg slecht zelfs mijn vriend die maar hoeft te gaan liggen sliep voor geen meter daar. We hadden een stacaravan geboekt. Conclusie camping ongeschikt voor kleine kinderen! We hebben best veel ondernomen hoor hem op andere plekken laten fietsen maar we waren ook niet topfit. Het weer was super en het strand ook. Ik zou de vakantie een magere 6 geven terwijl we het anders een dikke acht geven.

Heb wel wat kwaaltjes moe, honger, rommelende baarmoeder af en toe licht misselijk meestal bij een bepaalde geur bijvoorbeeld van d'r koffiepads. Bij mijn zoon bijna nergens last van gehad.
    Fijn dat de echo gepland is zit jij nu in dd?

M676 al een ongi gespot?

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jon, dat is vervelend vooral omdat je zelf niet helemaal fit bent! En je leeft er zo naar toe. Fijn dat het strand en weer lekker waren!
    Ik geniet nu ook iedere dag nog zo van het lekkere weer! Heerlijk veel buiten.

Hier nog geen ongi.

17. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat het zo tegenviel Jon....maar ergens een goede recensie neerzetten om andere gezinnen te waarschuwen.
    Ik zit nu weer bij mijn eigen ziekenhuis. Ging alleen naar DD voor de punctie en TP's.

M676....toch wel een beetje spannend?!

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Lieve Nikki, wat vreselijk waar je nu doorheen moet.
    Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte voor morgen!

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    #3459 Doortje25, 18 sep 2014
    Laatst bewerkt: 18 sep 2014
    Ik heb net de echo gehad!
    Wat was ik gespannen zeg, doodeng vond ik het weer...
    Maar deze kleine kruimel is een exacte kopie van zijn of haar grote zus!
    Hartje klopte goed, placenta was al in aanmaak en het liep net als zijn/haar zus een dag voor in groei! ;)
    Apentrots ben ik weer, niet gedacht dat ik weer zo verliefd naar een echo zou kunnen kijken...

image.jpg

Over 3 weken heb ik de intake op het universitaire ziekenhuis hier in de stad. Stiekem hoopte ik dat ik naar de gewone verloskundige mocht, maar dat vindt mijn arts die mij behandelt voor mijn chronische ziekte een stapje te ver. Hopelijk mag ik wel weer bij mijn 'eigen' verloskundige op het ziekenhuis onder controle. Maakt het toch wat persoonlijker! Maar voor nu loop ik de rest van de dag met mijn hoofd in de wolken...

20. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, gefeliciteerd Doortje!!

Deel Deze Pagina