Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Thx allemaal. Vandaag 7,5 bsv. Laat het gauw dinsdag zijn!

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Even laten weten dat ik al een tijdje in de meeleesmodus zit!
    We blijven Selfies proberen en anders in februari/maart weer praten voor ivf/icsi. Dit keer dan niet in Gent ivm reistijd, maar bij het lumc, Waar ik al een keer was geweest.
    Maar hopelijk mag er nog een wonder ontstaan!

Succes allemaal hier!

X

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Hey juulzon, fijn om even wat te horen. Gefeliciteerd, jouw elfje ook alweer 1 jaar. Hopelijk voor jullie nog zo'n mooi selfiewonder, voordat de MMM weer wacht.
    @ego: hier deze dagen de laatste vruchtbare periode voor het begin van de MMM. We hebben een heel klein beetje hoop. En anders gaat begin november de spuit er weer in.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Jon, tuurlijk lees en schrijf ik nog mee. Ik krijg niet altijd een mailtje binnen als jullie reageren, maar probeer regelmatig dit topic te checken omdat ik erg benieuwd ben hoe het met iedereen gaat. Hoe voel jij je? Durf je er nu al wat meer in te geloven nu je de 12 weken gepasseerd bent?

Juulzon, nog gefeliciteerd met jullie kleine elfje!

Stiertje, wat zou het mooi zijn! Maar indien het deze ronde niet raak is, hoop ik dat het met behulp van de mmm snel mag lukken!

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

M676 jeeh eindelijk uitzicht op de tp! Ik duim en hoop op een goede ontdooiing en straks een positieve test!

Juulzon succes met de selfies!

Doortje leuk dat je nog meeleest/ schrijft! De combinatietest zal idd wel weer even spannend zijn dinsdag dit hadden wij ook hoor!
    Igg succes

Wij hebben het grote nieuws deze week verteld op werk en aan bekenden en ook op Facebook geknald! Veel leuke en lieve reacties gehad op werk viel het wat tegen ben door sommige niet eens gefeliciteerd ook best onbeschoft vind ik!
    Afgelopen vrijdag hadden wij de combinatietest en alles lijkt prima in orde. Onze kleine was druk aan het draaien en zwaaien. Echt een hele mooie echo gehad met mooie foto's. We dachten zelfs al te kunnen zien wat het wordt haha!

Verder benieuwd hoe is het met jou dees?

En zonnestraal jij lekker druk met je 2 mannetjes?

Zwaai naar de rest!

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ha lieve Jon! :)
    Ben zo blij dat het goed gaat met je. En met het kleine spruitje in je buik! Wat stom van je collega's, bah!
    Hier alles goed.
    Ik moet zeggen, het begint nu weer leuk te worden.
    B.eau was nog erg jong toen S.tijn kwam dus OMG wat was het druk :$. Geen ritme etc. Vond het echt zwaar (soms ook niet leuk :)).
    S.tijn is nu bijna 4mnd en nu genieten we weer.
    Hij lacht en is een vrolijk lief jongetje, wat nu ook goed slaapt. Want dat deed hij de eerste paar weken dus niet en dan is het pittig.
    Maar als hij lacht smelt ik, aandoenlijke lach heeft hij!

Majo, ik wil heullllllll graag weten hoe het met jou is!!

Hier ook in de meelees modus :).

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super Jon. Kunnen ze dat nu al zien?! Of heb je er die NUB theorie op losgelaten?

Stiertej....het is al bijna november! Helaas geen selfie, maar hopelijk nu gauw raak in de MMM.

Pffff Zonnestraal, het zweet breekt me even uit als ik je verhaal lees.... Onze kindjes schelen straks ook maar 20 maanden. Gek, maar begin er nu best tegenop te zien. Nu met één kindje gaat het zo soepel en kunnen we overal naartoe.
    Fijn dat je nu weer geniet! Het worden niet voor niets tropenjaren genoemd...

8. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    NTP, ja S.tijn en B.eau scheelde ook 20mnd.
    Was echt pittig maar had me er daar ook op ingesteld.
    B.eau wilde ook gewoon veel aandacht (logisch). Maar je kunt jezelf niet in 2-en splitsen.
    De dagen dat m'n man thuis was/is gaat het prima.
    Maar de dagen dat je alleen bent is pittig in het begin.
    Borstvoeding heb ik geprobeerd maar hyperlactatie. Veel onstekingkjes van melkklieren dus continue pijnlijke tieten en S.tijn kwam om de 2,5u ook snachts. En om 7u staat je oudste kind ook te trappelen in z'n bed.
    Dus met de borstvoeding ben ik na 4wk gestopt en dat scheelde al enorm veel.

Maar NTP, het komt echt goed. Ik hoorde van veel moeders de eerste 3 maanden is pittig en was zo.
    Ik weet niet hoeveel je man werkt?
    Oh en S.tijn sliep overdag echt slecht! Dus die is ingebakerd en in de rust en regelmaat gegaan. En slaapt nu goed. Dus dat scheelt echt veel.

Hoe voel je je verder?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    zonnestraal je hebt zo'n heerlijke kindjes!
    Hier komt Dilara nog voor 8 voedingen, elke 3 uur met fv!
    Zelfs voeding voor hongerige baby's helpt niet.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aandacht oeh dat heeft seyhan ook heel erg gehad, begint te minderen.

11. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze heeft het nodig dus One. Wordt vanzelf minder frequent. Ik heb heel lang 8-10x per dag gevoed. Hoop straks weer BV te geven. Al zal dat met een dreumes erbij wel wat lastiger zijn.
    Hyperlactatie...klinkt niet fijn nee. Steeds een stuwingsgevoel?
    Ik stel me ook in op een drukke periode. Mijn man is ondernemer en werkt soms 60 uur en soms 30. Afhankelijk van de drukte. Maar hij kan wel makkelijk zijn eigen tijd indelen, dus dat is handig.

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    NTP vind het ook niet erg maar ze mag niet meer als 120+4 , a 8 keer per dag.
    Maar mevrouw zou zelfs 150+5 wegkrijgen haha.

13. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Vandaag tp gehad ban 1 cryo, nu weer wachten!

One, ze zal t nodig hebben, maar jij je slaap zeker ook wel?

Zonnestraal, heftige periode hoor, gelukkig nu meer rust.

Jon, wat heerlijk zo'n mooie echo! Die mensen op je werk maar gewoon vergeten en genieten van de mooie, fijne reacties!

Stiertje, hopelijk raak en de hele mmm niet nodig!

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    M676 dus weer op het wachtbankje spannend heel veel succes zal voor je duimen!

Lieve zonnestraal bedankt voor je berichtje! Zo te lezen hebben jullie het ook enorm pittig gehad met 2 van die kleintjes vlak achter elkaar. Weet nog wel dat ik de babytijd ook erg pittig vond die eerste maanden al die nachtelijke voedingen. Tussen 1 en 2 jaar had ons zoontje enorm last van doorkomende tanden dus toen ook vaak s nachts bezig geweest. Hoop dat het snel rustig wordt voor jullie en alles in een rustig ritme komt !

One hoor je toch best vaak dat oudere broers en zusjes jaloers zijn. Denk ook wel logisch ze hadden hun moeder zo lang privé voor hun alleen. Zal met ons zoontje straks ook wel zo worden.

Ntp jij ook weer een mooie echo gehad? Gaan jullie nog voor de combinatietest of niet?
    Zit je nu bij de verloskundige?

Zwaai

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    M676, wat ontzettend spannend!!!

Jon, wat fijn dat de echo goed was! Jammer van die mensen op je werk, dat zegt wel weer genoeg over hen. Leuk dat ze het al konden zien, hier wilde ze niks zeggen, maar ik kreeg wel een duidelijke echo met nub mee, dan moest ik het even zelf op internet opzoeken hihi! Ik zag het meteen dus zei wat ik dacht en toen moest ze lachen. Ben benieuwd!

De screeningsecho was goed, alle uitslagen gaven een kleine kans op een trisomie, wat ik best spannend vond omdat de nekplooi 2,2 was. Maar volgens de echoscopiste was dat netjes gemiddeld met dit termijn. Hier ook de nubtheorie erop losgelaten, over 3,5 week weten we of onze dochter inderdaad een zusje krijgt, of toch een broertje ;) Gisteren nog contact met het Mck gehad, blijft bizar dat het meteen weer is gelukt!

16. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    he dames,

Ik merk dat ik best moe ben en geen puf heb om te schrijven. Mijn zwangerschap begon hetzelfde als de vorige, maar is inmiddels 180 graden gedraaid. Vorige keer kilo's afgevallen omdat ik zou misselijk was en slecht kon eten en nu moet ik opletten wat ik eet maar ben 90% van de tijd niet misselijk.

Zonnestraal klinkt heftig. Hier dadelijk ook zo'n situatie onze kinderen zullen dadelijk 17 maanden schelen. Ach ik zie het wel. Ik moet zeggen dat ik het al wel makkelijk vind dat mijn zoon al bijna los kan lopen en zelf de trap op klimt. Soms ook wel erg lastig, want hij komt ook op plaatsen waar je dan niet wil.

Jon ach laat je collega's voor sommige is het moeilijk zich in andere te verplaatsen. Richt je op de leuke reacties.

m676 ik ga voor je duimen dat deze blijft zitten.

de rest heel veel succes met de selfies en zwangerschappen en nieuwe baby's

17. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    jon zag je aan de nub of het een jongen of meisje was of was het geslacht al zichbaar

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    De hormonen maken het ook nog moeilijker. Ik had steeds het gevoel m'n oudste zoontje tekort te doen.

Maar nogmaals, na 3 mnd is er weer ritme. Slaapt de beeb waarschijnlijk door wat enorm scheelt. En wordt het weer leuk.
    Nu is S.tijn bijna 4mnd zelfs en geniet ik vollop!
    Maarrrrrr, wil ik wel ff kwijt: ik heb me elke dag weer een rijk mens gevoeld. Echt, die gedachte heb ik bewust gevoeld soms wel dagelijks.

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Doortje zo'n goede uitslag!

Jon hoe voel jij je?

Hyper, als ik het goed lees ben je nu niet misselijk en kun je juist lekker eten? Heerlijk! Ik hoop zo dat mijn eetlust weer terugkomt, dan kan ik nog een aantal etentjes plannen. Dat zal straks wel wat lastiger worden met 2 kindjes en hopelijk weer borstvoeding.

Zonnestraal, fijn dat je zo geniet. Denk dat je er toch wat bewuster bij stil staat als je zoveel hebt moeten doorstaan om een kindje te mogen krijgen.

Ik heb volgende week de intake bij de VK. Dus vanaf nu een 'normale' zwangere!

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Doortje fijn fijn toch zulke goede uitslagen de nekplooi bij ons was 2.0. Omdat ik ook wat ouder ben had ik normaal 1 op 276 kans op een kindje met down door de uitslagen was dit verkleind naar 1 op 4500.
    Ik had eigenlijk tijdens de echo opeens het sterkte vermoeden door de nub dat het waarschijnlijk weer een zoon wordt. Dit dus nagevraagd bij de ecoscopist en eerst zei ze dit is nog niet zeker hoor maar later zij ze ja hij staat zo omhoog dus zeer grote kans. Later de echofoto vergeleken met de verschillende nub foto's nou kan bijna niet missen.

Hyper zo fijn toch dat deze zwangerschap heel anders dan de vorige je kan beter eten dan spugen. Wie weet is het dan wel een meisje dit keer?

Ntp hier gaat het goed met de zwangerschap het buikje groeit wel door. Heb alweer veel zwangerschapsbroeken aan. Verder ben ik zelf al 2 weken niet echt fit blijf maar verkouden en sinds deze week ook nog een rot hoestje erbij!
    Leuk toch de intake bij de verloskundige!

Zwaai

Deel Deze Pagina