Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw! Wat een superscore! Daar moeten toch wel mooie emmy's uitkomen.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Roosje wat een mooie score super!!

Jon je bent alweer 16 weken jeetje zeg.
    En NTP ook alweer 13.
    Gaat veel te snel ehh.

Dilara alweer 10 weken vandaag.

3. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    One gaat bij jou meisje ook snel!!! Hoop dat alles goed gaat!

Hier wel hoor idd alweer ruim 16 weken kan me niet snel genoeg gaan gelukkig kan ik ook aardig genieten 😃!

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ben net gebeld!
    Joepie de poepie!
    9 van de 11 bevrucht
    Tp zondag om 12:15

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wauwwwwwwwww goed zeg!

6. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Wauw, goed hoor! Doen jullie nu 1 of 2?

7. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Als er potentiële cryos tussen zitten 1, zo niet 2. Ik verwacht dat er wel 2 goede zijn, dus vermoedelijk 1.

8. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    En roosje hoe is het gegaan? Heb je er 1 of 2 terug?

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik ben ook benieuwd!

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Er zijn 2 teruggeplaatst. Een goede en een goede redelijke. Geen cryo's.
    Blij met de 2 aan boord en hopen dat in elk geval eentje blijft plakken, maar toch een klein beetje teleurgesteld dat er geen cryo's zijn.
    Vond het best een emotioneel moment...ik ben nu gewoon een beetje zwanger en wel van een tweeling.

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Die teleurstelling snap ik joh. Wij hadden de laatste keer ook een tp van 2 en geen cryo's. Gelukkig toen zwanger. Kan bij jou ook hè! Misschien wel van twee! Ik duim!!

12. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Snap je teleurstelling ook als er zoveel bevrucht zijn in eerste instantie maar wie weet blijven deze wel! Spannend!

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik hoop dat ik dat geluk ook heb.

14. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi nieuws Roosje! Dus toch twee. Nu duimen draaien.

15. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    He dames,

Ben ik weer vanonder mijn steen. Jammer genoeg geen nieuw zwangerschap nieuws.

Roos veel succes de komende weken en hopelijk nog 8 maanden erna. Fijn dat je er 2 aan boord heb. Niet teveel druk maken wat als het een tweeling is. Mocht het zo zijn dan komt het ook wel goed. Hier niet aan de orde geweest, maar hadden tot poging 3 gegaan dan waren het bij ons er ook 2 geweest. Wat trouwens wel apart was is dat wij erg slechte embryo hadden bij poging van onze zoon en nu bij deze poging top embryo's hadden. Voor heeft de kwaliteit niet invloed gehad op de uitkomst want beide zijn blijven zitten.

M676 even rust is soms ook wel lekker ondanks dat de wens erg groot is. Ik vond het vooral prettig dat ik het voel weer had dan mijn lichaam van mij was en niet in dienst van stond.

Stiertje wat een rot nieuws een cyste. Ik hoop dat je 3 december kan beginnen en dat jij samen met roos zwanger het jaar uit gaan.

Sikki nog lekker op vakantie bij je zus. Lijkt he heerlijk.

NTP handig en leuk dat je dochter loopt. Hier is de vraag wanneer het gaat gebeuren. Meneer loopt als een gek achter zijn loopwagen en ook aan een hand, maar voor los lopen lijkt hij bang. Hij kan ook los staan doet dit soms ook per ongeluk en als hij er dan achter komt zoek die snel iets om zich aan vast te houden.

Jon jij bent ook alweer even op weg. Echt het gaat best snel na de eerst 3 maanden.

Maartje ik heb uit mijn vorige zwangerschap geleerd dat ook al heb je het traject achter de rug en wil je niets liever je echt mag klagen. Echt toen ik zwanger werd van mijn zoon heb ik echt een klote zwangerschap gehad met bloedingen, tsh waarde die schommelde, voergtijdige weeen en daar door volledige bedrust, een kind dat veel te klein was en misschien vroegtijdig gehaald moest worden en als laatste dat hij stopte met bewegen en dan ook nog vanaf week 3 kotsmisslijk tot het eind.
    Wat was ik een wrak en onzeker die hele zwangerschap en ik heb er geen minuut van genoten. Ik vond ook niet dat ik mocht klagen want ik was eindelijk zwanger, maar mijn omgeving heeft mij er van overtuigt dat ik best mocht klagen want het was gewoon geen leuk gezellig zwangerschap.
    Ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat en dat je op een gegeven moment kan genieten. Wel goed hoor van je dat je een bedje heb gekocht en de dozen heb besteld.

Hier zijn ook de eerst 3 maanden voorbij. Heerlijk en in tegenstellig tot mijn vorige zwangerschap was mijn misselijkheid gestopt met 9 weken, dus voor mij is het nu wel genieten. Ik ben wel erg moe en dat is ook een van de rede dat ik hier even niet ben geweest. Ik ga bijna gelijk met onze zoon naar bed en slaap dan bijna 12 uur. Veel tijd buiten het gezin en werk is er dus niet. Gelukkig gaat het steeds beter.
    Gisteren de combinatie test gehad. Het zag er goed uit en de uitslag was er ook naar. Wel was er wat raars, want deze ligt een week voor op de groei. Ze wouden ons dus een week vooruit zetten, maar omdat het een ivf baby was mag dat niet. Nu was het idee dat het dan een selfie moest zijn was het niet dat ik de week voor de punctie super veel last van mijn rug had door waarschijlijk de oversimulatie, dus echt geen zin in sex. Dat is dus uitgesloten. Verlopig laten ze het zo, maar het hoorde niet zeiden ze. Dit is voor ons wel erg apart aangezien onze zoon met 12 weken 2 dagen achter liepen en met 20 weken een week en dus zelfs op het minimale heeft gezeten waarop ze zeggen halen. Nu dus het omgekeerde. Ik ben benieuwd dat dit nu weer opleverd. Ik ben nu wel blij dat we toch bij de gyneacoloog blijven en niet naar de verloskundige gaan.

Dames sorry voor het lange verhaal en ik beloof wat vaker te kijken.

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Lieve meiden, ik kom even langszwaaien! Ga straks eens rustig alles teruglezen, maar wil even laten weten dat ik aan jullie denk!

Hier gaat het ook wat minder. Mijn bloeddruk is te hoog en moet rustig aandoen om te kijken of hij zakt. Het is net op de grens, dus medicijnen geven ze nog niet. Wel lastig, ik heb er veel hoofdpijn van. Maar ook ik wil niet klagen!

Afgelopen maandag een mooie echo van ons meisje gehad. Ze liet het heel duidelijk zien haha! Geen twijfel mogelijk! Alleen haar gezichtje niet, ze hield lekker haar handjes ervoor. Was zo mooi om te zien hoe ze heerlijk tegen de placenta aanlag, alsof het haar knuffel was haha!

17. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dames

Roosje lekker op het wachtbankje?

Hyper wat een verschil he met de vorige zwangerschap dan! Ook wel heel fijn dat het nu zoveel beter gaat dan bij je zoontje! Willen jullie weten wat het wordt?
    De moeiheid gaat vanzelf over bij mij werd het na 15 weken minder ook de drang om te eten is iets verminderd!
    Wat apart het dat deze kleine een week voor ligt in groei! Heel toevallig ligt ons kindje ook 5 dagen voor in groei vond het ook raar omdat het ziekenhuis en ikzelf natuurlijk ook weet wanneer de bevruchting enz was. De verloskundige houdt nu aan 22 april terwijl het ziekenhuis dus 27 april had gezegd. Over 3 weken de 20 weken echo de guo dan zie ik het wel weer wat de lijn aangeeft. Misschien komt het omdat er uitwendig wordt gemeten en tijdens de eerste echo inwendig. Toen liep het wel precies gelijk. Bij ons is een selfie ook bijna onmogelijk. Minder dan 1%.

Doortje leuk weer een meisje! Hebben jullie een extra echo laten maken? Balen dat je bloeddruk te hoog is! Rustig aan doen!

Zwaai naar alle andere dames

18. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Trouwens hyper je zoontje is nog hartstikke jong om
    al los te kunnen lopen! Zo wel heel vroeg zijn!

19. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Jon Grappig dat jullie kind ook voor ligt op de groei.

Ik weet dat het vroeg zou zijn als onze zoon zou gaan lopen, maar hij is met alles vroeg behalve doorslapen. Nu liepen beide ouders met 9 mnd.

Doortje leuk een dochter

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hyper, fijn dat het goed met je gaat! Misschien nu wel een meisje.... Goed dat je zo vroeg op bed gaat....zou ik ook meer moeten doen. Ben erg moe, maar meen 's avonds nog van alles te moeten doen (was, administratie, lezen, tv kijken...).
    Mijn dochter liep ook met 10 maanden goed achter de 'rollator', maar het heeft nog 4 maanden geduurd voor ze los liep.

Doortje, een meisje weer! Wat leuk! Had je dat gevoel ook al? Ik weet nog steeds niet of ik het wel of niet wil weten.

Deel Deze Pagina