Nou zit vandaag niet zo lekker. gevoelens "all over the place" - van euforisch tot verslagen en alle hoopverloren. ik voel namelijk niets en sinds vandaag is ondanks de utro prut mn afscheiding erg waterig....dat is nooit een teken bij mij...dus ik ben op 7dpo al helemaal van t padje
Hyper jeetje dan zal het vast in de genen zitten dat snelle lopen! Roos de wachtweken zijn idd erg. Vond het erg lastig je gaat elke keer tussen hoop en vrees. Succes nog! Ntp haai ja gaat best goed mijn buikje groei best hard al. Vorige week kwam er een oudere dame op mij af in de stad en zij suggereerde dat ik vast bijna uitgerekend moest zijn. Nou zo groot ben ik echt nog niet hoor haha maar was best verbaasd haha. Mijn zoontje heeft het besef best al hoor hij heeft het maar over een broertje. Wel best veel last van mijn bekken daardoor wel beperkt in sporten en lang lopen. Kan ook niet meer op hakken lopen. Heb gelukkig wel een goede therapeut! Hoe is het bij jou? Groei je ook al lekker? Dus misschien houden jullie het geslacht ook als verrassing? Wisten jullie het wel bij je dochter?
Hallo allemaal, Eindelijk weer een teken van leven van mij! Even kijken hoe het met iedereen gaat!! Jon, thanks voor je lieve berichtje! Jij ook alweer ruim 17w onderweg, echt super! Het is je ook zo gegund. Weten jullie al wat het geslacht is? Of willen jullie dat niet weten? Roosje, bah vreselijk die wachtweken, ze zijn slopend en zouden eigenlijk verboden moeten worden. Echt killing. Veel sterkte meis! Hyper, de 3 maanden voorbij, yes! Bij ons houden ze ook altijd echt de datum van de punctie en tp aan, daar wordt niks aan veranderd. En vind t zelf idd ook fijn bij de gyn, elke keer echo is ook wel heel erg prettig. Hopelijk gaat je moeheid snel wat beter en kun je ook weer meer van andere dingen in het leven gaan genieten. Doortje, ai hoge bloeddruk is niet fijn en hoofdpijn al helemaal niet. Super leuk dat jullie weer een meisje krijgen, gefeliciteerd!! NTP, jij gaat ook weer hard! En dat vanalles moeten dat ken ik wel L. Mijn moeten-lijstje is vaak zo lang, maar door de zwangerschap lukt niet alles meer. Stiertje, jullie bijna weer beginnen. Echt spannend joh! Hoop dat je ook snel de zwangerlijst mag volgen. Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Vandaag 30weken en zo de tweede groeiecho. Vanaf 28w hebben we elke 2 weken een groeiecho. Lichamelijk gaat het wel, kan niet alles meer, maar dat hoort erbij. Emotioneel wordt het wel zwaarder, ik kom steeds dichter bij de termijn waarop ons zoontje overleden is (32w) en ook zijn geboortedag (31-12-2013) komt alsmaar dichterbij. Dat maakt dat ik alles van vorig jaar toch steeds weer herbeleef en ook bang ben dat me dat nog eens overkomt. Ons mannetje is gelukkig wel lekker beweeglijk dus dat maakt veel goed, geeft me steeds een teken van leven en das echt prettig. Verder ook mijn verlof geregeld, was ook iets waar ik tegen op zag omdat het dan een soort van echt werd. Maar ja, met 30w mag het ook wel geregeld zijn. Moet nog werken tot kerst en dan ben ik vrij, lekker lang, t/m 30 juni. Lieve meiden, ik hoop dat iedereen die de wens heeft zwanger te worden, snel volgt en dat het met alle zwangeren onder ons allemaal goed blijft gaan. Ik ga mijn best doen weer wat regelmatiger te komen kletsen!! Liefs Dees
Lieve Dees, wat fijn dat het goed gaat en dat het kindje goed groeit. Maar wat spannend ook tegelijk. Hoewel 'spannend' natuurlijk het understatement van de eeuw is in jullie situatie. Ik snap dat je veel herbeleeft. Ik hoor het van veel ouders die de eerste verjaardag van hun kindje beleven (had dat zelf ook). Laat staan dat dat gebeurt bij jullie. Het lijkt me normaal dat het gebeurt, het mag er zijn. Wat zul jij opgelucht zijn als je straks een gezond kindje in je armen hebt! Heel veel sterkte met de laatste loodjes van je zwangerschap. Gaan ze jouw bevalling ook inleiden of iets dergelijks?
ik kwam net thuis en er lag een brief op de mat van t ziekenhuis.....bij nader inzien 2 cryo's ipv geen een. Na de negatieve reactie bij de terugplaatsing hadden wij dit nooit meer verwacht. Ik ben zo blij, kan wel janken
O, wat fijn, Roosje! Een paar eskimootjes. Hopelijk heb je ze niet nodig ... Wanneer mag je ook al weer testen?
29-11, mag ik officieel testen 25-11 hoop ik te halen zonder vroeg test acties, dat is 12 dpo, 23-11 is de vroegst mogelijk test mogelijkheid...kans is groot dat ik dan toch negatief test, dus weet t nog niet zo goed. Heb gisteren wel getest om te zien of de pregnyl al weg was, wat ook zo was. Dus mocht er een streep verschijnen, dan weet ik heeeel zeker dat het geen pregnyl is.
Yes Roosje, wat een fijne verrassing!! Dees, wat een heerlijk vooruitzicht zo lang verlof. Lijken me moeilijke weken voor jullie. Maar goed dat je kindje er rekening mee houdt en lekker vaak van zich laat voelen.
Jon, fijn dat het goed gaat. Met een tweede groeit de buik echt sneller. Hier ook al een 20-weken buik. Jammer dat je bekken al opspeelt. Rustig aan dus. Willen jullie weten wat het wordt? Wij wisten het de vorige keer ook niet. Twijfel nu wat, maar denk dat ik het een verrassing laat zijn.
Ff een vraagje tussendoor: 6 dagen na tp vandaag 9 dpo/dpp net lag ik op de bank en m'n dochter liet zich zittend vallen op m'n onderbuik. Echt een felle steek in m'n buik. Zou dat kwaad kunnen? De pijn is nu wel wat weg, maar kan het iets losstoten?
Haai dames Roosje wat een goed nieuws dat je alsnog cryo's hebt super! Mbt je dochter het lijkt mij niet heel goed maar volgens mijn verloskundige zit het vruchtje/ kindje heel veilig weggestopt dus kan 2 kanten op. Ik denk dat een plakker wel zou moeten blijven zitten. Dees haai fijn weer van je te horen maakte me toch een beetje ongerust! Hoe was de vakantie op Lanzarote? Je angsten lijken me in jou geval heel normaal. Blijft gewoon angstig gelukkig laat deze kleine zich vaak voelen!!! laat het maar snel een aantal weken later zijn en je verlof ingaan! Klinkt heerlijk zo lang verlof!! Ntp knap dat jullie het geslacht waarschijnlijk een verrassing houden! Ja wij willen het weten nog 2,5 weken en dan weten we het voor 100%. Onze zoon krijgt bijna zeker een broertje! Mayo hoe gaat het met jou? Zwaai
Deed goed om van je te horen. Fijn dat het zo goed gaat. Lijkt me erg conformteerd die 32 weken en de geboorte dag van jullie zoon. Toen ik wist dat ik zwanger was heb ik ook gelijk opgezocht wanneer ik 26 weken ben. Bij de zwangerschap van onze zoon kreeg ik toen vroegtijdige weeën. Ik hoop dat er nu niks gebeurt maar hou er wel rekening mee. Jon nog even en dan weet je het zeker. Leuk hoor broertjes. Hier leek het met de nekplooi meting erop dat we meisje krijgen. Ben benieuwd in het nieuwe jaar weten we het. Ntp lijkt me ook wel leuk niet weten wat het is, maar bij heeft mijn vriend het echt nodig om te weten. Hij moet altijd aan dingen wennen en dat kan beter tijdens de zwangerschap dan erna. Doortje fijn 2 cryo's. Hopelijk niet nodig
Hallooooooooo dames! Ik ben er ook weer 's . Roosje, och meis wat heeeeerlijk dat je toch wel cryo's hebt! Hopelijk heb je die niet nodig . Heb je al getest??? Ik duim!! Dees, 30wk alweer wat gaat dat snel. Heel begrijpelijk dat je allemaal herbelevingen hebt . Zo is jouw zwangerschap met zo een grote schaduw dat je weinig genoten hebt of niet? Dikke knuffel! Jon, alweer bijna 18wk zwanger! Ja ik dijde ook sneller uit bij de 2e zwangerschap. Tis niet anders helaas. Hoe voel je je verder? En bijna zeker een broertje, zoooooooo leuk! Ik ben zo blij met m'n 2 kleine ventjes! Zo leuk alleen maar mannen in huis, heerlijk! NTP, een verrassing voor jullie! Ook heel speciaal! Ik ben te nieuwsgierig dus ik kon dat niet hihi. Moest het echt weten! Hier gaat alles goed. S.tijn is zo'n vreselijk lieve baby. Vriendelijk en vrolijk en echt heel knap! M'n oudste spruit is 10 nov. 2jr. geworden en begint nu eindelijk met praten. Zooooooo leuk! Hij gaat aankomende maand 2 ochtenden in de week naar de psz. Voor hem super! Hij is gek op andere kindjes en op spelen en ravotten. En in Huize Zonnestraal wordt het af en toe wat rustiger. Kan ik eindelijk als S.tijntje slaapt heerlijk het huis poetsen etc.
@zonnestraal Heb m'n test op het vage zwangerschap en ovulatietesten forum geplaatst. Hele vage streep, dacht eerst negatief, maar toen ik m weg wilde gooien 15-20 min na de test stond er toch een streepje...veel duidelijkheid heeft de test niet gebracht dus. Ik voel nog niets wat niet door een menstruatie of de utro verklaard kan worden. Ik ga dinsdag of woensdag pas weer testen dan zit ik 12/13 dpo. Als ik dan een streepje zie, en dan binnen de tijd ga ik het pas geloven
Ja.... hageltje wit Ik had al een slecht voorgevoel, moet alleen nog wel de utro gebruiken tot 1 december. Pfffff. Twijfel of ik niet gewoon ga stoppen zodat m'n menstruatie opgang kan komen en dat ik voor de kerst nog (bij goed ontdooien) een cryo tp kan krijgen. Als ik tot 1 december de utro gebruik, dan wordt ik op z'n vroegst 3 december ongi. Door alle hormonen van deze ronde kan m'n cyclus wat trager zijn en m'n ei wat later zijn ca cd18-20. Dan zou de tp dus met de kerstdagen zijn en dan is het lab dicht. Kutzooi. Sorry ik ben gewoon boos, hoopte zo op een plakkertje. Weet dat de kans op zwangerschap kleiner is dan niet, maar toch...ik dacht 2 embryo's dat moet toch een goede kans geven? Niet dus.
Ach roosje onwijs k'te en balen tuurlijk hoop je op een plakker wat een domper! Ja de kerstdagen ertussen helpen ook niet mee je wil gewoon door en snel ook! Wij hadden altijd een verplichte rustmaand na een verse tp. Ik zou gewoon stoppen met de utro! Hyper jeetje weeën met 26 weken dat is eng zeg! Is hij dan ook veel te vroeg geboren of netjes op tijd? Toen moest je zeker ook verlichte bedrust houden? Zonnestraal haaaaaai! Wat fijn dat je nog mee leest en af en toe nog lekker wat laat horen 😃! Fijn dat de rust wat is weer gekeerd en dat je zo lekker aan het genieten bent van je kids! En schep maar lekker op hoor iedereen is toch trots op zijn kids en zo hoort het ook! Dus een nieuwe fase als b straks naar de psz gaat hij zal het vast heel leuk gaan vinden met leeftijdsgenootjes! Waarschijnlijk dus ook een 2 de zoon voor ons heb mezelf ook altijd wel met 2 jongens gezien dus dat komt helemaal goed en ben denk meer een jongens moeder ook ! Nog welterusten voor iedereen zwaai