Stiertje las dat je cyste weg was yess! En nu beginnen met spuiten het korte protocol? Hoe is het met de andere dames?
Officieel Game over! 8:00, 16dpo, 13dntp....er gaat toch niet boven duidelijkheid....een hagelwitte test en voor het geval ik het nog niet begrepen had: bij het afvegen roze bruine prut. Nog 2 dagen smeerderij en dan mag ik stoppen met de utro. Ik hoop dat het nu wel ondanks de utro vandaag echt rood wordt, want dan is het dag 1 van m'n cyclus en dan is een tp voor de kerst zeker nog haalbaar.....het goede nieuws is dat mijn lijf dus na 16 dagen wel door de utro heen komt, dat scheelt dan weer. Ik ben verdrietig, maar ik zag het wel aankomen. We beginnen vol frisse moed aan ronde 20. Bovendien, we kunnen zelf ook nog flink oefenen deze maand, dan hebben we dubbel kans, de tp van 1 of 2 eskimootjes en op natuurlijke wijze....dan moet het toch lukken!
Roosje, ik gun jou een heul mooi kerstkado (en mezelf natuurlijk ook). Jon: yep, kort protocol. Vrijdag was cyclusdag 1. Vorige keer was de punctie op dag 14. Dat zou dan nu op donderdag 11 december zijn. Als we uitgaan van een dag 5 tp, zou dat zijn op 16 december. Dan zou ik op 2e kerstdag kunnen testen. Waah, spannend ineens weer.
Roosje balen maar goed dat je zo positief blijft that's the spirit! Stiertje yess weer van start met het korte protocol fijn hoor op naar een brusje heel veel succes! Fijn weekeinde
IK MAG DOOR VOOR DE CRYO-RONDE!!!!!!!!! ben zooooooooooooooooooo blij volgende week woensdag terug voor controle bms dikte. we laten als ze goed ontdooien allebei de cryo's terugplaatsen en we gaan ook lekker regelmatig knuffelen deze maand. dus in meest gunstige geval 3 kansen....ook heb ik een ontzettende deja vu gevoel......maar als jullie die willen weten moeten jullie ff mn laatste blog lezen
Wat fijn roosje van alle kanten je kansen zien te benutten! Stiertje hoe gaat het met spuiten? Heb je last of je vriend 😉? Doortje ook deze of volgende week je 20 weken echo? Zwaai naar de rest
Fijn Roosje, geeft toch weer goed gevoel door te kunnen! Idd Stiertje, hoe gaat t bij jou? Hoe voelt het spuiten weer? Best een beetje vreemd he. Ik hoop dat het geluk met je is!! Jon, wanneer heb jij 20w echo? Weten jullie eigenlijk al wat het wordt? Zo fijn om die banner bij jou te zien op lopen, het is je ook gegund! Liefs
Roosje wat een fijn nieuws! Dees alweer bijna 32 weken, voor jou een confronterende tijd!! Jon alweer bijna 20 weken jeetje. Hopelijk vinden jullie het niet te confronteren ( degene die nog niet zwanger zijn) een foto van mijn meisje met mij samen: Dilara is alweer bijna 3 maanden pffffff gaat veel te snel. helaas zijn beiden behoorlijk ziek al een paar weekjes
NTP jij alweer 16 weken jeetje zeg. Het gaat allemaal zo snel. Mis het zwanger zijn nog steeds. En mijn hart zegt ja nog een 3e maar met 2 zieke kindjes nu zegt mijn verstand, Rilana denk na en houdt het bij 2 Seyhan zegt mama genoeg haha
Roosje: fijn dat je door mag! OOK: prachtig kindje! Jon/Dees: spuiten gaat wel. Af en toe een gevoelig plekje als de spuit wat minder gelukkig terechtgekomen is. Verder heb ik het idee dat ik er niet veel last van heb (en vriendlief ook niet). Ik heb meer last van de verkoudheid en de ontstoken holtes die me al 2 weken teisteren. Daar ben ik nu wel klaar mee. Vrijdag de eerste follikelmeting (cyclusdag 8). Hoop dat er dan al wat activiteit te zien is.