Ik begin nu te voelen dat mijn eierstokjes heel hard aan het werk zijn ... Ben benieuwd hoe veel eitjes er vrijdag zitten.
Dames One wat een pracht meisje! Apart dat he het zwanger zijn nog mist. Ik had dat helemaal niet heb liever mijn kindje in mijn handen. Vind het nu af en toe ook onzeker. Hoop elke dag wat te voelen voel ik 1 dag minder dan vind ik dat ook alweer spannend. Ben je weer aan het werk? Lieve dees spannende en confronterende dagen . Ik denk aan je ook sterkte. En hoop dat deze week(en snel voorbij vliegen! Wij hebben dinsdag de 20 weken echo. We hebben ook gekozen voor de guo. We willen weten wat het geslacht is. Het wordt hoogst waarschijnlijk weer een jongen. Stiertje spannend hopelijk groeien er mooie follikels!
Hoop dat ze niet te hard groeien of te veel. Ik ben nu een paar kilo lichter dan de vorige keer. Schijnt wel uit te maken ... Heb geen zin in overstimulatie
Spannend dinsdag Jon, hoop dat alles goed is! Overstimulatie wil je idd niet Stiertje, laten we maar duimen voor een mooi aantal met vooral een mooi resultaat. Ik vond die eerste FM ook altijd weer spannend, doet die rommel het, of niet? Ook, prachtig meisje!! Ben maar trots op jezelf dat je het zo goed red in je eentje met 2 kindjes, super!! Hier idd erge spannende dagen, lief dat jullie er naar vragen. Ik voel de kleine veel op t moment, dag geeft me wel wat rust in m'n lijf wat toch wel gespannen is. Morgen heb ik weer een echo, fijn! Ook dagje vrij gepland, ben er met m'n hoofd niet bij. Ondanks dat er geen enkele aanwijzing is dat het nu weer fout zou gaan, voelt deze termijn toch als een soort mijlpaal.
Dees heel veel sterkte. Ik denk dat die onrust pas eindigt op het moment dat je die kleine dadelijk vast heb gezond en wel. Ik hoop dat je de laatste weken goed door kan komen. Ook wat een mooie foto's. Jon veel succes en plezier dinsdag. Stiertje en doortje ik hoop op een hele positieve kerst voor jullie twee en ik hoop voor stiertje geen over simulatie, want dan wordt het erg onzeker allemaal. Hier alweer 15 weken alleen de afgelopen week was het best spannend. Ik had erg veel last van pijnlijke steken en krampen en dat was vorige keer een teken dat ik vroegtijdige weeën kreeg. Nu is waarschijnlijk een combinatie tussen obstipatie en blaasontsteking en groei pijnen.
Jon, hoop op mooie eitjes! Die paar kil zullen wel wat meevallen toch? Goed naar je lichaam luisteren. Dees, dikke knuffel. Fijn dat de baby lekker druk is. Hyper, je gaat ook snel! Al die steekjes maken je er niet geruster op.
Zwangeren ben benieuwd wat jullie geen krijgen hoor hihihi. Jon ik mistte het na Seyhan ook heel erg. Ze zijn nu allebei behoorlijk ziek geweest, dus ben nog ff thuis. Stiertje wat spannend hopelijk veel follikels
Volgens mij halen een aantal dames de namen door elkaar ☺️ in wie waar nu zit. One zijn je kindjes door de griep geveld?hoop dat ze snel opknappen! Is dat makkelijk met werk te regelen? Weet dat je in België woont hoe lang heb je daar verlof? En gaat je mannetje al naar school? Las laatst ergens dat ze in België veel eerder gaan toch? Hyper bah dat is niet prettig zeker niet met het oog op je vorige zwangerschap! Hoop dat het wegblijft! Maartje hoe gaat het bij jou? Inmiddels de 20 weken echo achter de rug?
Jon ja hij gaat al 1 jaar naar school nu en vind het ook echt leuk Volgens de belgische wet had ik al moeten beginnen 14 nov!! Heel erg snel dus. Ze begonnen met een griepje. Maar toen kreeg Seyhan ( en vervangde arts nam me niet serieus) beginnende longonsteking en Dilara heeft dit nu ook van hem gekregen. Ze hebben me gewoon nog ff in de ziektewet geduwd.
Ik lees mee hoor We hebben de twintig weken inmiddels gehad. Beide kindjes zijn goedgekeurd!! We weten de geslachten nog niet. Ik wil die niet weten. Maartman wilde het wel weten, maar het dan ook al aan de rest van de wereld vertellen. Maar ja... Ik ben baas in eigen buik Verder gaat het niet echt heel goed. Een maand terug heb ik hele ernstige buikpijn gehad, naw afstotingsverschijnselen van de zwangerschap. Dat is nu onder controle. Maar ik ben enorm moe en heb de hele dag door harde buiken. Het grote genieten blijft een beetje achter... Dat terwijl ik van plan was om zo hard te gaan genieten ipv zorgen maken. Maar goed, het gaat om het uiteindelijke eindresultaat. En vandaag lieten beide kindjes weer zien het prima te doen. Dat zijn de geniet momentjes!! Begrijp me niet verkeerd: ik ben heel dankbaar en geniet ook van de vele schopjes in mij buik. Maar tegelijkertijd besef ik mij heel goed dat we er nog niet zijn. Ondertussen vermaak ik mezelf wat op de bank en in bed. Ik lees hier standaard mee, maar schrijf steeds niet in dit topic.. Weet niet zo goed wat te vertellen.. Ik zou zo graag willen dat jullie ook in mijn positie jullie zouden bevinden, maar dan zonder de zorgen. Take care!
Maartje, wat leuk even wat te horen. Maar ondanks dat je heel blij bent met je zwangerschap is het heus niet altijd makkelijk. Fijn dat ze het beide zo goed doen. Lange dagen thuis dus.... Vermaak je je nog wel wat?
Stiertje hoe was de echo? One zo al een jaar naar school dan beginnen ze echt vroeg! Is het vergelijkbaar met hier qua dingen en dagen?En zijn ze dan ook eerder leerplichtig of is dat net zo als hier met 5 jaar? Fijn dat hij het naar zijn zin heeft! Maartje fijn dat de 20 weken echo bij beide goed was! Grappig dat he man het nu wel wou weten haha! Lijkt me erg lastig als je aan huis gekluisterd bent dan duurt het extra lang of vermaak je je met lezen en forums? Hoe vind je dochter het dat ze grote zus wordt?
Echo was goed. Aan beide kanten 4 follikels van 10-12 mm. En nog wat kleintjes. Vanaf vanavond cetrotide erbij spuiten (nu dus 3x per dag spuiten!) en maandag weer een echo. Denk punctie eind volgende week. Hoop vrijdag en tp op woensdag, dan valt het precies op m'n vrije dagen en loopt het op m'n werk niet zo in de gaten.
Mooi aantal stiertje op naar volgende week!! Ja zo dacht ik ook vaak met die dagen. Wel zo makkelijk!
Stiertje wat spannend!!! Maartje ik snap je gevoel dat je zoiets hebt we zijn er nog niet maar gelukkig toch al op de helft gekomen. Jon ik vind zeker dat ze in België voorlopen. Hij gaat 5 dagen ( de woensdag is dan een halve) Maar ze zijn al bezig met het beginsel van schrijven! Krijgen al testen enz. Maar ventje is nog heel speels dat maakt ook niks Ze zijn leerplichtig met 6.
OOK, je hebt gelijk hoor. Ik ben nu in ieder geval al over de helft! Maar toch... Toch angstig dat we nog net voor de levensvatbaarheidsgrens we toch nog afscheid zouden moeten gaan nemen van de kindjes. Continue die angst, brr. Ik zal blij zijn als we eenmaal wat verder zullen zijn. Leuk dat je zoontje al bezig is met leren schrijven. Mijn dochter weet de letter S al. Daarmee kan ze op de NPO app het Sinterklaasjournaal en Sesamstraat opzoeken hahaha. Jon en NTP, ik vermaak me idd een hoop voor beetje onnozel te lezen op internet, TLC te kijken, te whatsappen met wat mensen en verder? Ach verder niet zo veel. Stiertje, fijn dat je een mooi aantal follikels hebt. Ik hoop dat ze allemaal mee gaan doen en dat er straks succesvol een mooi embryo (of twee ) teruggeplaatst gaat worden!! Ben benieuwd of de zwangere dames al veel aan het klussen en aan het shoppen zijn. Hier is de babykamer bijna af qua klussen en zijn er ook al wat dingentjes aangeschaft, maar nog niet genoeg. Eerst het klussen maar eens af hebben en dan kan ik beginnen met de kasten te vullen.
Ff snel: woensdag om 11 uur al de punctie! Zonet nog cetrotide gespoten, vannacht om4.00 de pregnyl en morgen even lekker niks.