Ik heb vandaag controle gehad. Cd 12 alweer. Mijn lijf heeft zich keurig herpakt na de stimulatie van de vorige ronde, 1 mooi, lief folliekeltje in m'n rechter stok. Een bms van 8 mm. Als m'n lh piek dinsdag nog niet is geweest, dan moet ik m opwekken met pregnyl, maar de gyn verwacht dat ie zaterdag komt en ik denk zondag. We zullen zien.
netjes stiertje! duimen voor een mooi aantal bevruchtingen! roosje, ben jij ook aan het wachten op een cryo tp? Hoeveel cryo's heb je? dan zou je dus ergens volgende week een tp hebben of niet? hier sluit het lab inderdaad niet met de kerstdagen, ze starten geen nieuwe behandelingen, maar gaan wel gewoon door met de cryo tp dus dat is wel heel erg fijn! zoals ik het nu zie is mijn tp denk ik iets later trouwens... vorige keer was het 4-5 dagen na mijn eisprong (twijfel of het toen di of woe was, zondags tp gehad)... nu verwacht ik mijn eisprong 24 december, dus denk 28-29 december tp...dan dus helemaal geen last van kerstdagen o.i.d.
Ik was een tijdje weg om helemaal afstand van de mmm te nemen. Was vanmorgen helemaal overdonderd toen ik een positieve test in handen had! Nog nooit gebeurd spontaan in al die jaren. We zijn nog heel voorzichtig gezien eerdere miskramen. Wilde het graag even delen. Jon wat heerlijk dat alles goed is! Genieten zeg. Dees, hoe ging de echo? Wat heftig allemaal. Stiertje, mooi aantal! Op naar morgen en daarna de punctie! Roosje, welke behandeling onderga jij ook al weer? Klinkt ook als mooie score; bsv van 8 mm, mooi. Fiona, succes deze ronde. Spannend is het zeker!
@m676 gefeliciteerd! Ik doe IVF, vorige ronde verse tp. Deze ronde cryo tp. @fiona, idd cryo tp. Ik denk tp ergens tussen 19 en 22 december.....even afhankelijk van ovulatietest Ik heb 2 cryo's. Beide worden terug geplaatst, mits goed ontdooid. En we hebben als back-up plan het follikeltje wat nu groeit.
m676, wauw wat super! Proficiat, wel spannend kan ik me voorstellen inderdaad... roosje, super spannend dan zeg! dan is jouw tp denk ik ruim een week voor de mijne... allebei straks op dat fijne wachtbankje...
Waauwwwwww m676 wat ontzettend gaaf !!!!!! Dit noem Ik nou super nieuws en dat op de vroege morgen!! Het is jullie zo gegund een brusje voor jullie dochter! Spannend hoor dat alles goed mag gaan meis!!!
Super nieuws m676. Ik hoop zo voor jullie dat er een mooi kindje mag komen. Stiertje dat is een mooi aantal.
M676: wauw, gefeliciteerd zeg! Dat is mooi nieuws! @ego: uit de 7 follikels zijn 5 eicellen gekomen. Hiervan zijn er 4 bevrucht. Die zitten nu gezellig met z'n allen in de embryoscope. Maandag 11.00 uur tp.
@stiertje: lekker knus met zn viertjes. Laat je trouwens 1 of 2 terug plaatsen? of had je dat al verteld en ben ik het vergeten?
Hallo allemaal! Ik kom ook weer eens gluren. Lees wat mooie en verdrietige dingen. Allereerst m676 van harte gefeliciteerd!!! Wat gaaf! Lijkt me zo onwerkelijk om ineens spontaan een positieve test te zien. Hopelijk blijft het goed gaan! Stiertje, jij 4 bevruchtingen in de stoof. Spannend! Hopelijk groeien ze allemaal goed door. Dees, wat fijn dat je de 'grens' over bent. Maar ik kan me voorstellen dat het nu een hele rare emotionele tijd is. Knuffel! Roosje, op naar een cryo tp! Spannend! Maartje, wat fijn dat het allemaal goed gaat, maar wat ontzettend jammer dat je niet zorgeloos fluitend door je zwangerschap mag gaan deze keer. Knuffel! Jon, hoera een tweede zoontje in aantocht! Fijn dat de 20 weken echo goed was. Volgens mij 'ken' ik Fiona nog niet. Haai! Succes met de komende cryo tp! Verder alle zwangeren lekker doorzwangeren En ben wel benieuwd hoe het met Majo is. Lieve Majo, als je dit leest, geef je dan nog een keer een update? Knuffel! Nu dan een korte update van mij. Onze reis naar Australie was heerlijk! De kleine meid heeft het onvoorstelbaar goed gedaan. De 24 uur in het vliegtuig zowel heen als terug gingen echt geweldig en ook de jetlag (10 uur tijdsverschil) en het reizen daar ging geweldig! We hebben heerlijk tijd met mijn zus en haar gezin doorgebracht, zijn met z'n drieen op pad geweest en ook nog met beide gezinnen. Kortom, de 4 weken vlogen voorbij Ondertussen kreeg ik in Australie een belletje van Gent dat onze afspraak van januari naar december verplaatst werd. En afgelopen maandag zijn we op gesprek geweest. De slechte poging van september (7 eicellen, 6 rijp, 3 bevrucht, waarvan 2 met meerdere kernen en een tp van 1 op hol geslagen emmy) wijst duidelijk op een eicelprobleem. Onze altijd al lage eicelopbrengst (laag AMH), mijn leeftijd (35) en dan nu dus ook slechte bevruchtingen maakt dat het einde in zicht is. Ze willen nog wel 1 poging doen. Pakt die net zo slecht uit als de vorige dan houdt het op. Gaat het beter, dan kunnen we eventueel nog weer verder kijken (mits we dat willen). Dus in januari komt waarschijnlijk de alles of niets poging. En alhoewel ik wist dat het er een keer aan zat te komen, voelt het toch eng en defintief. Eiceldonatie zal voor ons niet de volgende stap zijn. Mogelijk dat we daarna weer het adoptieproces oppakken (voor de geboorte van onze dochter hadden we al beginseltoestemming) of dat we iets in pleegzorg gaan doen. Of wellicht blijven we 'gewoon' met z'n drietjes. Maar eerst maar eens de laatste poging afwachten. Wordt vervolgd!
Jemig sikki! Wat moeilijk als je ineens moet gaan denken aan dat dit de laatste x zal zijn. Daar ben je vast erg verdrietig om. Een dikke knuffel! Ik hoop zo voor je dat januari het succes gaat geven dat jullie verdienen! Het klinkt als een heerlijke reis. Wat fijn om je zus weer te zien.
M676, wauw wat bijzonder! Ik snap dat je nog voorzichtig bent, maar ik duim voor je dat het dit keer wel goed zal blijven gaan. Stiertje, wat spannend! Op naar de tp! Roosje, wat fijn dat je cyclus zich zo goed herpakt heeft! Bizar, dat dejavu gevoel. Hopelijk komt het uit meis! Dees wat ontzettend heftig moet dit allemaal voor je zijn. Dikke knuffel! Maartje, fijn dat het beter gaat. Rustig aan en probeer er toch een klein beetje van te genieten, al weet ik dat dat heel moeilijk is! Jon, super dat de echo goed was! Wel verdrietig van degene die voor jullie waren. Leuk voor jullie zoon, een broertje erbij! Sikki, poeh dat is heftig. Ineens komt het eind wel heel dichtbij. Maar wie weet brengt jullie alles of niets poging wel iets heel moois, daar duim ik voor! Met mij gaat het goed. Mijn bloeddruk was de laatste keer stabiel, maar ik moest wel rustig aan blijven doen. Afgelopen week heb ik mijn enkel verstuikt, er is een röntgenfoto van gemaakt. Ik vond het maar niets, maar de radioloog verzekerde me dat het gevaar voor de baby minimaal was, dus dat 2 foto's wel konden. Ik hoefde zelfs geen schort aan. Geen fijn idee, maarja, zij zullen het wel weten. Uiteindelijk bleek er geen breuk te zitten gelukkig, maar waarschijnlijk zitten er wel scheurtjes in mijn enkelband. Nog meer verplichte rust dus! Volgende week donderdag de 20 weken echo, daar kijk ik erg naar uit!
Haai Sikki!! Wat mooi dat jullie zo'n fijne reis hebben gehad. Een echte globetrotter dus, dat meisje van jullie 😊. Maar wat je zegt....eng en spannend om nu aan de alles of niets poging te beginnen. Ik hoop heel erg dat de australische 'no worries' vibe even bij jullie blijft en deze poging een super resultaat brengt. Jon, leuk twee boys! Ik denk dat het hier een tweede meid wordt....maar officieel zullen we het niet weten tot de geboorte.
stiertje wat spannend zeg! netjes hoor! sikki, nee kende jou ook nog niet inderdaad heftig hoor, die berichten... maar zo te horen hebben jullie er al erg goed over nagedacht wat jullie verder aan mogelijkheden ook nog hebben... australie, prachtig! Heb er 9 maanden gewoond een aantal jaar geleden... in melbourne... waar zijn jullie ergens geweest? doortje, vervelend zeg, je enkel! En dan ook nog een rontgenfoto moeten laten maken... zou ik ook niet prettig vinden, ook al weet je dat het geen kwaad kan... fijn dat je volgende week al de 20 weken echo hebt, heb je meteen ook weer écht de bevestiging dat alles goed is! hier begin ik het steeds spannender te vinden... deze keer weet niemand van de terugplaatsing, vorige keer wist bijna iedereen om ons heen ervan omdat we toen verteld hadden met icsi bezig te zijn... nu vallen de afspraken ook allemaal buiten werktijd, dus kan het ook geheim blijven... vind ik ook wel erg leuk..