Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje wat een verdrietige berichten hier :(

Dikke knuffel voor Roosje en Stiertje!
    Het leek allemaal zo hoopvol.

Roosje, kon het geen streepje meer zijn van de Pregnyl die je had gespoten voor de cryo tp?

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    12-12 gespoten 5000ie
    23-12 witte test, ook na 20 minuten
    25-12 streepje zichtbaar met ca 5 minuten
    26-12 donkerder streepje dan 25-12. Pas gekeken met 5 minuten, dus weet niet wanneer hij zichtbaar werd
    27-12 streepje zichtbaar met 3 minuten, fotografeerbaar met 5 minuten, ongeveer even donker als de 26-12 test
    28-12 geen streepje na 5 minuten, vage streep met 10 minuten.
    28-12 zojuist ongi geworden, wacht op helder rood voor de eerst deca spuit.

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ah nee Roosje!! Heb nog liever meteen een witte test dan eerst positief en dan dit. Sterkte meid!
    Ik heb vanochtend een echo gehad. Er waren geen cystes te zien. Bms was nog niet helemaal dun. Dus de menstruatie moet nog echt doorbreken. Maar ik kan gewoon doorgaan met de progynova (gisteren begonnen) en ws over 2 weken een cryo tp.

4. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ik weet het niet, heb vaker vage streepje, maar meestal maar een enkele dag en zeker niet zo duidelijk als de afgelopen dagen. Ik had ook verwacht dat ik op z'n minst een geleidelijkere afloop van streep zou zien, niet zo pats boem wit....laten we hopen dat een warmloper was voor de komende ronde. De generale repetitie, immers gaat de première voorstelling altijd beter als de generale mis gaat.

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh Roosje, wat verdrietig :(. Je bent wel degelijk zwanger geweest. En inderdaad de voorloper van de première! Daar geloof ik ook in!
    Hele dikke knuffel meis.

Sikki, jij ook een knuffel! Gewoon zomaar :).

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wat een enorme domper roosje dit echt rot! Sterkte en hopelijk aankomende poging raak!

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jee roosje, wat oneerlijk zo! Sterkte en een dikke knuffel!

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Stiertje, wat fijn dat je weer meteen door kunt!

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    roosje, hopelijk inderdaad nu op naar een geweldige premiere! Wat goed dat je zo'n positieve insteek hebt! :)

10. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe kan dit nou?! Roosje, wat vreselijk voor je. Dan idd liever meteen een negatieve test. Maar knap dat je alweer zo positief bent. Dikke knuffel.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Roosje wat erg!!!!!
    Dikke knuffel

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Roosje, wat een enorme domper :(
    Dus al zo vaak een positieve test en nu zag het er eindelijk eens iets beter uit :(
    Knuffel!

Stiertje, weer gelijk door! Fijn! En spannend.

Zonnestraal, dank voor lieve knuffel!
    Kan het wel gebruiken ;)
    Toch heftig om 13 ICSI's te hebben gehad en maar 1x het geluk mogen ervaren.
    En dan nu voor de allerlaatste poging te staan.
    Nooit gedacht dat ik deze geschiedenis in mijn boek zou kunnen bijschrijven.
    Maar gelukkig al wel het geluk van een heerlijke dochter mogen ervaren.

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sikki dikke knuffel meid!!!

Hier is mijn lieve ventje alweer 4 jaar!

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd, OOK!
    En sikki, dikke knuf voor jou! Hoop dat deze laatste poging jullie het zo gewenste geluk zal gaan brengen!

15. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ach Roosje, wat lees ik nu.... :(
    Wat ontzettend hard en oneerlijk. Het zag er zo mooi uit...
    Ik vind je uitspraak over de generale heel mooi en hoop ontzettend voor je dat het zo zal mogen zijn. Heel veel succes en geluk gewenst!!

En dan lieve Sikki. Wat vreselijk verdrietig dat jullie nu echt een laatste poging gaan doen. Oei, wat voelt dat definitief. Je hebt helemaal gelijk dat je uiteraard al zielsgelukkig bent met jullie prachtige dochter, maar dat hoeft niets af te doen aan de wens voor een tweede kindje. Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat jullie net zo'n wonder mogen ontvangen met deze laatste ICSI. Een hele dikke knuffel lieve Sikki!!!

One of kind, van harte gefeliciteerd met de vierde verjaardag van jouw zoontje. Jeetje, wat leven we al lang met elkaar mee... Ik kan mij zo nog herinneren dat je zwanger bleek te zijn. Sterker nog, de tijd rondom eerst de heftige TESE van inmiddels je ex kan ik ook nog zo goed herinneren, en jouw overstimulatie... Echt jaren geleden al weer...
    Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt met jouw twee kinderen!!

Stiertje, echt fijn dat je nu door mag. Ik hoop het ook zo voor jou dat een tweede kindje zal mogen lukken. Ik duim voor je!!

Hier vandaag een mijlpaal dag: ik ben nu precies 24 weken zwanger en dat betekend dat we de grens van niet levensvatbaar slash wel levensvatbaar hebben gehaald. Niet (!) dat de kindjes nu al mogen komen, maar mocht er wat gebeuren dan wordt er tenminste niet machteloos toegekeken maar zullen de artsen alles er aan doen om de bevalling tegen proberen te gaan houden/longrijpingsprikken/behandelingen na de geboorte etc.
    Ruim 7 weken terug dachten we de kindjes kwijt te raken en ik ben steeds zo ontzettend bang om ze kwijt te raken, maar ik hoop dat ik nu met het behalen van deze mijlpaal we een beetje kunnen gaan genieten en de angsten wat los te laten.

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Een klein hoeraatje voor jou, lieve Maartje, voor het bereiken van deze mijlpaal. En we hopen natuurlijk dat die twee kleintjes van jou nog heul lang in jouw buikje blijven ...
    @ego: straks een afspraak met een acupuncturiste. Ik voelde ineens de behoefte om nog wat extra alternatieve power in de strijd te gooien voor onze cryootjes.

17. liefprinsesje

liefprinsesje Actief lid

19 okt 2010
    239
    0
    0
    Hoi meiden,

Veel van jullie ken ik van de poging voor onze dochter. Toen altijd geroepen, voor een tweede geen polonaise meer aan mijn lijf...
    Maar nu inmiddels 3 mislukte cryo-pogingen in januari op voor een ivf poging.
    Wat is het toch vreselijk dat we dit nodig hebben om 'misschien' zwanger te worden en dan nog te blijven, maar wat fijn dat het er is,!
    Ik lees hier heel wat mooie, maar ook vele verdrietige verhalen...

Ik hoop dat er hierin 2015 veel mooie positieve verhalen bij gaan komen!
    Vanaf januari kom ik hier ook meeschrijven, als jullie dat goed vinden natuurlijk!

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Maartje, wat een mijlpaal!! Wat goed! Hopelijk kun je vanaf nu een heeeeeel klein beetje genieten!! Maar na zo'n weg snap ik jouw angst heel goed hoor!

Sikki, zo verdrietig om jouw lange weg te lezen :(. Hoop zooooooooooo dat deze ICSI gaat lukken! Je hebt het zo verdiend! Het is je zo gegund!! Dikke knuf!

19. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, een belangrijke mijlpijl! Voor je gemoedsrust heel fijn.
    Sikki, heel veel succes. Ik stuur je al mijn positieve energie toe. (En natuurlijk ook naar alle andere die zo hard hopen op een wonder).
    Stiertje, baadt het niet, schaadt het niet toch?!

Liefprinsesje, welkom en veel succes.

20. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja, vergeet ik jou te feliciteren One of a kind! 4 jaar al, nu naar school?!

Deel Deze Pagina