Roosje, wat verdrietig! Ik heb nog zo zitten duimen voor je! Ik schrijf dan wel (nog) niet veel mee, omdat wij nog niet direct met onze behandeling bezig zijn (dus weinig te melden op dat vlak), maar ik lees en leef wel steeds met jullie mee, hoor! Liefprinsesje, wij riepen ook steeds dat wij geen nieuwe icsi poging meer gaan doen, maar nu onze dochter 2,5 is en wij een mislukte cryo poging achter de rug hebben denken we daar ook heel anders over. Weet je al wanneer jij gaat starten met de eerste behandeling? Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en uiteraard heel veel geluk voor het nieuwe jaar toe!! Tot ongeveer medio januari (of wellicht al eerder)!
maartje, fijn zo'n mijlpaal! one of a kind, proficiat! liefprinsesje, is denk ik ook moeilijk te zeggen vooraf, hopelijk valt het je deze keer mee! sikki, pff pittig traject hebben jullie al achter de rug zeg! ik duim met je mee eh, hopelijk niemand vergeten... hier morgen ontdooien cryo... duimen jullie mee!!
One hieper de piep hoera voor S 4 jaar alweer! Maartje deze mijlpaal alweer bereikt! Las ergens in een ander topic dat jij pas 6 kilo was aangekomen en dat bij een tweeling 😳! Echt weinig! Is je buik wel mega of valt het mee? Fiona heel spannend voor jou hier duim ik voor je hoor! Lief prinsesje welkom succes! Hier nog dames bijna de 20 weken echo zeker?
Het is ook van te voren niet te zeggen, want de wens is weer bijna net zo intens, het verschil is nu dat we het voorrecht hebben om al ouders te zijn. Wij beginnen half januari met stimuleren...
Liefprinsesje, spannend dat je weer gaat starten. De wens is idd even intens. Jon, hoe gaat het met jou? 23 weken alweer! Maartje, wat fijn dat je alweer zo ver bent. Fijn! Fiona, ik duim voor je! Sikki, oneerlijk zo he? Waarom lukt het bij sommigen zó snel en bij ons allemaal zo moeilijk! Ik denk aan je! One, gefeliciteerd! Ons kindje ook bijna 4. Nog een leuke traktatie tip? Hier nog 2 dagen tot de echo. Ik ben echt heel zenuwachtig!
M676 ik kwam in de zomer, toen ik nog van Dilara in verwachting was, bowlingsetjes van cars en prinsessen tegen bij de kv. Die waren een heel stuk afgeprijsd dus elk kindje krijgt zo'n flesje want er zit douche/badschuim in Met een pakje drinken van sprookjesboom en ontbijtkoek van sprookjesboom in een sprookjesboom zakje
NTP , Hyper jullie gaan ook zo snel zeg pfff. Eigenlijk is me alles veel te snel gegaan. Over 3 dagen heb ik 1 jaar geleden positief getest! Maartje wat lief wat je schrijft. Jij gelukkig de 24 weken grens bereikt!!! En idd zolang schrijven wij al met elkaar! Jij hebt mijn overstimulatie, mijn mk voor Seyhan enz allemaal meegekregen. roosje gaat het een beetje? En stiertje? Jon ja S alweer 4 jaar pffff.
Ja, gaat wel hoor, dank je. Alweer strijdbaar vooruit aan het kijken. Ga de cryopoging(en) doen met acupunctuur en chinese kruiden. We'll see. De poging van m'n dochter had ik ook acupunctuur, dus daar heb ik een goed gevoel bij. Aarzel nog steeds over 1 of 2 terugplaatsen. Zou denk ik het liefst 2 doen, maar vriendlief en arts liever 1. Vanwege keizersnee-litteken. Tsja. Ik wil gewoon de grootste kans op zwangerschap. Kans op tweeling is volgens mij op mijn leeftijd niet zo groot.
OOK, nog van harte met je 4 jarige zoon! Jeetje, 4 jaar alweer... Wat Maartje ook schreef, je mk's en overstimulatie, lijkt zoveel minder lang geleden, sjonge wat een heftige periode was dat! Maartje, fijn van je te horen! En hoera de 24 weken grens over! Ik hoop echt dat je meer kunt gaan genieten en je angsten een beetje loslaten. Knuffel! Liefprinsesje, hallo! Jij dus nu toch ook voor een brusje. Spannend zeg! Ik weet nog dat je me geruststelde toen ik net positief testte en zo enorm aan de diarree was M676, nog 1 dagje. Spannend! Ik duim! Stiertje, acupunctuur heb ik ook bij mijn dochter gedaan. Ook een heleboel pogingen ervoor en dus het nu maar gelaten voor wat het is. Maar ook nu speelt het soms nog eens door mn hoofd. Ik geloof trouwens dat 2x1 embryo terugplaatsen meer kans heeft dan 1x2 embryo's. Soms is je cyclus of bms de ene maand net effe beter dan de andere. Fiona, spannende dag vandaag. Ik hoop op goede dooi! Roosje, hoe gaat het nu? Knuffel! Zwaai naar de rest! Hier over 6 dagen alweer de uitgangsecho. Krijg er alweer de kriebels van!
@sikki, sta weer als volleerde junk elke ochtend met een spuit in m'n buik, vanaf vandaag zelfs weer 2
Hey m676 lief dat je het vraagt. Met de baby gaat het prima mijn buik groeit echt enorm hard. Helaas heel veel last van bekkeninstabliliteit dus tel de weken al af! Spannend hoor morgen ik hoop op een goede echo dag heb je echt verdiend! Fiona al nieuws bij jou? Zwaai!
cryo nummer 1 niet goed ontdooid, maar nummer 2 wel zometeen dus naar het ziekenhuis voor de terugplaatsing... spannend!!
Fijn Fiona heel veel succes ik duim voor je! Lieve dees ik denk aan je vandaag op deze moeilijke dag een hele dikke knuffel voor jou!
Vandaag een prachtig kloppend hartje mogen bewonderen! 6.4 weken. Wauw! Fiona, succes! Fijn dat het door kan gaan! Jon, wat vervelend! Hopelijk gaat de tijd lekker snel voor je!