Zo'n resultaat wil ik ook wel, zonnestraal! Roosje: nee, gelukkig niet voor elke echo naar DD, dat zou ik niet trekken (3+ uur enkele reis). We doen de echo's in Heerenveen. Daar werk ik, dus das wel handig.
@stiertje, hier in natuurlijke cyclus... vorige keer bij mijn zoontje moesten we sowieso in natuurlijke cyclus, nu gaven ze aan de voorkeur te hebben voor kunstmatig, want betere resultaten, maar goed lijkt me logisch want dat is ook beter te plannen... maar ik heb toch voor natuurlijk gekozen omdat ik bij mijn zoontje zo ook zwanger ben geworden... bij mij is verder ook geen probleem, het zit m bij ons alleen in het zaad van mijn man, veel te weinig zaadcellen... @zonnestraal, hier dus ook zo'n positief resultaat met blasto
Hier bij mij ook geen problemen, maar zeer weinig zaadcellen. Denk dat dat wel een gunstige factor is. Vandaag de 20-weken echo gehad, alles goed!!
Stiertje, gelukkig kunnen de echo's in Heerenveen. Wordt t doorgestuurd naar DD en beslissen zij dan het vervolg? Fiona, natuurlijke cyclus lijkt mij erg fijn. Ik had erg last van bijwerkingen van de progynova Hypwr, klinkt idd hectisch! Jongensjaren vonden wij ook heel moeilijk! Jon, mag / kun je nog wel doen wat je moet doen door je bekkeninstabiliteit? Zoals werken, traplopen, etc Ik heb 15-1 m'n volgende echo in een zh in de buurt. Weet nog niet of ik daar mag blijven of naar de vk moet. Ik moet iig in het zh bevallen ivm m'n vorige bevalling.
Fijn NTP! En het geslacht ook bekend? Bij mij dus wel een probleem: endometriose. Maar wij kiezen vooral voor kunstmatige cyclus omdat we dan iets meer ruimte qua planning hebben. De arts wilde liever natuurlijke cyclus, omdat die bij mij vrij regelmatig is.
M676: ja, ik mail het dan door naar DD en zij beslissen dan hoe het verder moet. Veel relaxter dan elke keer 6,5 uur in de auto voor een echo van 2 minuutjes.
Ntp o wat fijn zeg dat alles er goed uitzag! Hier alle cryo tp in natuurlijke cyclus gehad daar gaven ze ook de voorkeur aan ivm regelmatige cyclus. M676 alweer aan het uitkijken naar de volgende echo blijft toch spannend! Ja ik werk wel nog hoor voordeel dat ik kantoorwerk doe nadeel is dat ik dan nog stijver ben. Heb nu zo'n special kussen wat ik ga proberen denk wel dat het gaat helpen. Hoop ook gewoon door te kunnen werken thuis zitten is niks voor mij dat afwachten. Doe liever wat nuttigs! Stiertje groot gelijk dat je de echo's in Heerenveen doet ook erg fijn dat het kan scheelt heel wat uurtjes reistijd! Roosje hoe gaaf het met spuiten?
Ntp, fijn dat alles goed is! Was het mooi om je kleintje weer even te zien? Jon, fijn dat jr nog wel kunt werken, hopelijk werkt dat kussen Stiertje, fijn dat dat zo gaat! Hopelijk snel de tp.
@jon hopen dat t kussen idd z'n werk doet. Krijg je helemaal niets bij een cryo of wel pregnyl/utro? Spuiten gaat prima hoor, heb deze keer veel minder last van de decapeptyl. Maar drink echt belachelijk veel thee, dus dat helpt misschien wel wat
Lieve Jon, hoop dat het kussen helpt! Hoest verder met je? Al bezig met kamertje? Al uit over de naam?
Lieve dames Ik kreeg de afgelopen cyclus waarin ik zwanger raakte helemaal niks in natuurlijke cyclus want had dit keer ook een voor mijn doen vroege eisprong dus niks gebruikt geen pregnyl en ook geen utro. Toen de test positief was wist ik ook dat het igg niet door de pregnyl kon komen! Lieve zonnestraal ons zoontje heeft begin van het jaar een nieuwe kamer gekregen en zijn oude kamer was vrij neutraal dus op wat accessoires na gaan we er niks aan doen. Er is ook kans dat we dit jaar nog verhuizen dus dan krijgen ze ook al een nieuwe andere kamer! Nee we zijn er nog niet helemaal uit hebben wel een lijstje met 5 namen over ofzo dus we komen er vast wel uit! Hoe is het bij jullie thuis alles zijn gangetje?
hier hetzelfde als bij jon... ook helemaal geen hormonen... ook geen pregnyl... heel erg... heb vanmorgen mijn klachtjes van mijn vorige zwangerschap op zitten zoeken hoe ik die op zwangerschapspagina had beschreven... best vergelijkbaar met nu... heel warm of juist heel koud hebben, griepachtig gevoel, rommelende darmen, krampjes in mijn buik... maar goed, het kan natuurlijk écht alle kanten op...
Jon, hier is alles ziek. Zoooooo zielig. Gister met m'n jongste naar de HAP. (En geloof me, dat doe ik niet snel). Hij had ineens een piepende snelle ademhaling. Dus een inhalator Ventolin meegekregen. Lijkt wel iets te helpen. M'n oudste zelfde k*t virus . Was er gister helemaal verdrietig van, erg hè . Buiten dat gaat het goed! Fiona, wanneer mag je testen??
oo wat vervelend zonnestraal! Beterschap! ik ga volgende week zaterdag testen... ik moet vrijdag ongesteld worden, vorige keer heb ik 2 dagen voor nod getest, dus zou woensdag al kunnen, maar dan moeten we allebei werken en dat zie ik niet zo zitten.. dus zaterdag (als het nog nodig is)... Van het ziekenhuis mag ik pas 15 dagen na tp testen, dus 14 januari...
He bah Zonnestraal wat vervelend! Herken het ook helaas, ons meisje loopt hier ook snotterend rond en mijn man gloeit van de koorts. Zelf vooralsnog niks te pakken, hopelijk hou ik dat zo! Jon, lief dat je gedacht hebt aan de dag van ons lieve mannetje. Het waren en zijn zware en dubbele dagen. De film van vorig jaar blijft maar terugkomen en ik ben snel in paniek als ik de kleine niet voel. Gelukkig laat hij zich vaak voelen, maar juist op de momenten dat ie rustig is, slaat de paniek echt toe. We hebben met vrienden en familie stil gestaan bij ons mannetje, dat was echt fijn. Ook kaartjes en berichten uit verschillende hoeken voelt fijn, ons mannetje is ook door anderen nog niet vergeten. Vervelend van je bekken joh, pfff echt balen. Hopelijk hou je het nog een beetje vol! Sikki, heel veel succes morgen bij de uitgangsecho! Zijn jullie al in Gent? Moeten we nog even pb-en? Rest even zwaai, ik ga nog eens uitgebreid terug lezen en zal dan ook reageren. Voor de meiden op de wachtbank, heel, heel, heel veel succes, hopelijk begint het nieuwe jaar goed voor jullie!! Liefs, Dees
Lieve dees Wat zal het moeilijk en dubbel zijn deze dagen. Het is ook nogal niet iets om je kind te verliezen en dan nog op de laatste dag van het jaar heel moeilijk en verdrietig. Super fijn dat veel bekenden, familie en vrienden eraan gedacht hebben om jullie te steunen en je mannetje te herinneren! Tuurlijk wil je het liefste dit mannetje de hele dag door voelen is ook logisch en zeker in jullie situatie. Kan me er ook iets van een fractie van voorstellen want ik heb dat ook. laat staan hof het voor jullie moet zijn. Igg nog een hele dikke knuffel en succes met de laatste loodjes! Krijg je nog ern inleiding met 38 weken of iets? Sikki succes meis hopelijk gaat deze laatste poging hem worden het is jullie ook zo gegund! Liefs Jon