ff snel een berichtje vanaf mn werk: cd 16 alweer. 14e dag van de stimulatie. BMS: 14mm Linker eierstok: 2 stuks follikels 13 mm en nog wat kleinere van ca.10mm. Rechter eierstok: 1x 20mm, 2x15mm, 2x 13mm en 2x11mm en nog wat ca.10mm. Er doen een stuk of 8 nog mee ( ik reken de grootste niet mee). Woensdag fm4. Afhankelijk of de 10 mm nog mee gaan doen, wordt bepaald of de punctie vrijdag of zaterdag gaat worden.
Hopelijk doet die van 20mm aan een 'ik ben volgroeid'-staking en heeft die van 10mm nog even een groeispurt! Spannend Roosje! Hoe loopt jouw cyclus, stiertje? Al bekend wanneer de TP is? En Sikki, hoe gaat het daar? Duimerdeduim.... Hier: ronde twee weer aan de clomid... Vraag me soms wel af of ik geen naïeve hoop op een wonder heb, met mijn leeftijd, verleden en nog maar 1 eileider denken dat er nog een homemadey in zit... Maar goed, vandaag en morgen clomid en dan weer wachten op de smiley 😉!
Nee hoor, juulzon! Wonderen bestaan immers, jouw elfje is er één van! Ik heb morgen om 10.50 tp van 1 embryo, in kunstmatige cyclus met progynova en utro. Hopelijk gaat het ontdooien goed ...
We hopen gewoon mee juulzon! stiertje, mijn duimen draaien nog steeds... hopelijk morgen een mooi ontdooid eskimootje in je buik!!
Ik merk dat ik wat minder vertrouwen heb in een cryo dan in een vers embryo. Maar ik moet maar goed naar jouw voorbeeld kijken, Fiona. Jouw zoon komt ook uit een cryo tp toch, als ik je onderschrift goed lees ...
@stiertje: succes morgen...je krijgt een mooie blasto terug toch? @juul: jullie knutselen gezellig thuis een in elkaar
Stiertje, ik ben zwanger van een 4-cellige cryo! Succes morgen! Roosje, je gaat goed! Juulzon, hoop houden. 1 eierstok moet voldoende zijn toch!
Stiertje, ik duim voor je! Succes morgen. Juulzon, ik ken je leeftijd niet, maar ik ben 38, heb 1 eileider en ben homemade zwanger... Hopelijk snel ook zo'n berichtje van jou! Roosje, succes morgen. Klinkt veelbelovend toch? Fiona, alweer toe aan een nieuwe ronde? Succes! Ik donderdag de echo. Nogal zenuwachtig. Deze zwangerschap voor t eerst allerlei verschijnselen: misselijk, hoofdpijn, slapeloosheid, opgezette buik etc. Hopelijk betekent dat iets goeds. Rustig donderdag afwachten. Ben dan 9.2 weken.
@stiertje, ja inderdaad een klein cryootje rondlopen hier heb zelf eigenlijk juist meer vertrouwen in cryo omdat die op het goede moment in de baarmoeder wordt geplaatst... in het echt komt het bevruchte eitje ook pas op dag 5 ofzo in de baarmoeder aan... @m676, oo spannend echo! Hier inderdaad meteen volgende ronde in... maar goed, ben pas net van mijn menstruatie af, dus het duurt nog wel even...
@stiertje: en hoe is het gegaan? vanochtend 4e fm gehad: BMS: 14mm Linker eierstok: 1x15 en 1x16 mm en 3x11mm. Rechter eierstok: 1x 21mm, 2x16mm, 2x 15mm en 1x13mm en 3x11mm. vrijdag weer terug voor fm, de 16mm moeten dan 18mm zijn. dan punctie op zondag, anders maandag
nou, duimen dat ze nog even goed doorgroeien roosje! ja stiertje, hoe is het met je? Hoe ging het vanmorgen?
Emmy aan boord. Gelukkig meteen de eerste goed ontdooid, dus cryo nr 2 zit nog lekker in de vriezer. De 24e mag ik testen.
Inderdaad roosje, klinkt goed!! Nog even de laatste loodjes met spuiten. En dan hopelijk een goede oogst.
Hier een meelezers. Ons meisje is geboren uit iui (gelukkig voor ons) Maar wil alle ivf/icsi dames die voor een brusje gaan heeeel veel succes wensen Stiertje ik ga voor je duimen
Stiertje ik duim voor je! Hier ook een cryo aan boord! Roosje succes nog even met de laatste spuiten! M676 jij succes met de echo blijft toch spannend! Hoe was het bij jou hyper krijgen jullie een meisje? Sikki hoe gaat het bij jou? Hoor graag van je! Zwaai