Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik heb hier een tijd geleden mee geschreven, maar het afgelopen jaar stond in het teken van onderzoeken, vandaar gebeurde er verder weinig en was ik niet op zp te vinden. Ik ken jullie dus niet allemaal, maar zou het leuk vinden weer mee te schrijven.

We zijn inmiddels ruim 2 jaar bezig voor een brusje, 6 tp's gehad. Aan de hand daarvan diverse onderzoeken gehad en uiteindelijk kwam hier uit dat ik maar 1 nier heb en een kleinere, half aangelegde baarmoeder. Hierdoor gaat de innestelling lastiger, tot nu toe werf aangenomen dat bij mij alles "goed" zat. Verklaart ook dat mijn dochter 7 weken te vroeg was. Na goed overleg met de gynacoloog besloten de 3e poging te doen ondanks de risico's en beperktere kans.

We zitten nu midden in onze 3e (en laatste) ICSI behandeling, vandaag de punctie gehad en er zijn 7 eicellen gevonden. Zonder tegenbericht voor vrijdag 12.00 uur hebben we zaterdag de terugplaatsing.

2. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Hai blondje welkom terug! Hoop dat deze laatste poging succesvol mag zijn voor jullie! Heel veel succes met de tp zaterdag

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Jon; jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat alles goed met jou en de kleine?

4. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom weer blondje, jullie hebben al een lange periode achter de rug zeg! Pittig hoor... hopen op een goed vervolg zaterdag!
    krijg je verder nu ook iets ter ondersteuning van de innesteling ofzo?

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Spannend, blondje. En wat idioot he, dat ze er dan zomaar van uitgaan dat bij jou alles goed zit. Zo zie je maar weer ...
    Heel veel sterkte bij deze 3e poging.

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Jaaaaaaa! Een heel mooie echo weer! 9 weken nu! Volgende week weer een

7. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Joepie!!

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Hallo blondje, succes! Wat een verhaal, iig fijn dat je er nu vanaf weet, maar het traject daarvoor moet voor jullie ook zwaar geweest zijn!

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor het welkom meiden!

Fiona; ik gebruik 3 keer per dag 2 utro bolletjes.

M676; geweldig zeg zo'n mooie echo! Na 9 weken echo destijds had ik wel het gevoel dat het goed zou blijven gaan.

Stiertje; idd raar dat ze er buiten een echo en checken op eisprong en wat bloedonderzoek dan maar vanuit gaam dat het bij mij goed zit en alleen aan mijn man's zaad ligt. Aan de andere kant kunnen ze ook niet iedereen binnenste buiten keren, ik had pas een goed beeldna een mri scan.

Sikki; hoe is het met jou? Je start ook weer toch?

10. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    m676, fijn die echo!! :)

blondje, ok dat geeft in elk geval een goed extraatje...fijn! :)

11. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Met de kleine gaat het goed voel hem dagelijks bewegen. We krijgen een 2de zoon! Mijn zoontje had het hier ook alleen maar over ook voordat we wisten dat het daadwerkelijk een jongen was.
    Lichamelijk gaat het nu wat moeizamer dan de eerste keer heb last van mijn bekken. Ben gestart met fysio en dat lijkt wel wat te helpen alleen de rugpijn is wel verergerd ga dat dus even aankaarten!
    Leuk dat je weer meeschrijft zat jij destijds niet bij je schoonouders infuus vanwege een verbouwing oid?

M676 wat fijn zeg een goede echo en komende week alweer 1 je loopt zeker nog via het ziekenhuis ?

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Klopt Jon, maar na volgende week naar de vk. En aan het eind weer terug naar t zh ivm m'n vorige bevalling.

13. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Blondje, wat leuk om je weer terug te zien!! En punctie al achter de rug, ik duim voor een mooie tp!

M676, wauw, super die echo! En 9 weken, echt blij voor je!

Sikki, hoe gaat t bij jou meid, denk aan je en duim voor je!

Ga nog even teruglezen voor de status van iedereen!
    Knuffel alvast!

14. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Dees, jij gaat ook hard nu. Je kijkt vast enorm uit naar het moment dat je een gezond manneke in je armen kunt sluiten ... Misschien heb je het al verteld, sorry dan voor het nogmaals vragen, maar ga je bevallen op het moment dat je lichaam dat spontaan doet, of gaan ze je inleiden?

15. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Hi Stiertje! Vooralsnog heb ik besloten mijn lichaam te laten aangeven wanneer het klaar zou zijn, maar aangezien ons meisje met iets meer dan 37w er was, had ik dat ook wel in mijn hoofd :(. Had een nieuwe deadline gesteld op vrijdag 16 januari, maar das morgen al... Hoop zo dat ie vannacht nog komt!! Anders wacht ik tot aanstaande dinsdag, dan heb ik weer controle en als ie er dan nog niet is, wil ik de mogelijkheden voor inleiden bespreken maar daar zie ik ook wel weer tegen op. Pffff moeilijk die keuzes, liefst spontaan, maar liefste ook nu. Wil hem inderdaad gewoon vasthouden. Zolang ik hem voel gaat t goed, maar als dat niet zo is, dan is t ook meteen paniek..... Hou jullie op de hoogte hoor!!
    Xxx

16. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    O, moeilijk joh! Hoop dat ie snel besluit te komen! Xxx

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hier even kort berichtje omdat er een paar meisjes zo lief naar vroegen.
    Vandaag eerste fm gehad en rechts al 2 follikels van 23 en 28 mm en links 2 van maar 13 en 7 mm.
    Kortom, daar kun je dus helemaal niets mee :(
    Heb net Pregnyl gezet ter voorkoming van cystes en daarmee houdt het dus op.
    Zou van Gent na een rustcyclus het nog wel 1 keer mogen proberen.
    Maar moet zeggen dat het me nu toch begint op te breken.
    Wéér 40 spuiten voor niets gezet (2x Menopur ivm hoge dosering, 1x deca en 1x bloedverdunner).

Heb nu toch ook maar een afspraak in Dusseldorf gemaakt (daar zijn we ooit begonnen) omdat de reistijd daar naartoe maar 1,5 uur (enkele reis) is ipv de 3,5 uur (enkele reis) naar Gent.
    Dat scheelt nogal.
    En wellicht dat we onze allerlaatste poging daar weer doen.
    Nu eerst dus zo'n 6 weken verplicht rust.
    En zien dat ik nog wat medicatie bij elkaar kan sprokkelen.

En op dit moment dus erg verdrietig.

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sikki, wat verdrietig dat je weer moest afbreken. Sorry als dit een domme vraag is, maar hebben jullie ook nog een kans op spontaan of helemaal niet?

19. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Och lieve Sikki, wat een ontzettend verdrietig bericht. Ik had zo ontzettend graag een positiever bericht van jou gelezen... :(

Wbt medicijnen, wat zou je nog moeten verzamelen?
    Stuur mij binnenkort maar ff een berichtje. Dan kijk ik ff wat ik voor je kan doen. Heb nog wel een beetje in huis. Dikke knuffel voor jou!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Weinig kans op spontaan.
    Zaad is minimaal en met bijna 0% bewegelijkheid.

We hebben het probleem dat het zaad te slecht is voor de natuurlijke cyclus en mijn eierstokken te slecht reageren voor de MMM.

Lief Maartje!
    Tis gewoon erg jammer dat ik nu weer zoveel Menopur verspild heb...

Deel Deze Pagina