@blondje, wat een reis hebben jullie al gemaakt pffff. Respect hoor! En spannend dit wekend tp dus. @676 fijn zo'n goede echo..heb je ook een foto? @dees, hoop dat de kleine zicht morgen of overmorgen meld. Weet je ook of je al ontsluiting hebt?
Snap ik... Ik had mn laatste Menopur een poosje terug aan iemand beloofd maar die krijgt nu eerst weer drie pogingen vergoed, inclusief medicijnen, dus ik ga ff overleggen of ze het oke vind dat ik het toch aan iemand anders doorschuif. Daarnaast heb ik Synarel en Suprefact in huis, al is eentje van die twee behoorlijk over datum. Bloedverdunners heb ik ook nog, net als heel veel Utro's, 300 IE Puregon en wat 5000 en 1500 Pregnyls. Laat maar weten wat je graag zou willen hebben. Het is allemaal al klote genoeg, laat staan als je alles zelf zou moeten dokken. Daarnaast heb jij goede ervaringen met een poging doen met mijn restjes medicijnen. Ik hoop dat het nog een keer zo zal mogen vergaan!! x
Jon; wat leuk zeg een mannenhuishouden. fijn dat het goed met je, wel balen van je rug en bekken, hopelijk helpt fysio. Ik had destijds mensendieck therapie voor mijn rug. Goed onthouden, sliepen bij mijn ouders voor 8 weken vanwege verbouwing van ons huis, blij met het resultaat. M676; fijn dat je nu naar de vk mag! Dees; leuk ook van jou te lezen! Al bijna mama van je 3e kindje. Las een stukje terug dat het emotionele tijd is, begrijpelijk ook. Blijft vast dubbel allemaal. Sikki; wat ontzettend oneerlijk en verdrietig! Na alles wat je hebt meegemaakt al dit weer.. Heel veel sterkte en hoop echt dat die laatste poging alsnog gaat slagen. Maartje; lees dat jij ook zwanger bent, van een tweeling nog wrl! Gefeliciteerd!! Roosje; jij zit ook in een poging als ik het goed zie in je onderschrift?? Hier nog bloedverlies, ze hebben bij de punctie waarschijnlijk eem bloedvat geraakt, kreeg ook een gynacologisch tampon (hele prop steriel gaas) en bloed nu nog, nooit eerder gehad. Iemand ervaring?
Dees, wat spannend! Ik hoop met je mee dat ie zich heel snel aandient! Blondje, geen ervaring mee, ik hoop dat t snel stopt! Lieve sikki, wat vreselijk verdrietig! Alle inspanning, spuiten, en dan gaat het niet door, bah. Dikke knuffel! Ik heb ook nog eea aan medicatie, geloof vnl pregnyl en een vriendin van me nog menopur dacht ik. Geef maar aan als je iets nodig hebt!
Nou hier nog geen definitieve dag voor de punctie. cd 20, 18e dag stimulatie. Volgens mij doet m'n lijf een poging om record houder te worden op de langst mogelijke stimulatie of heeft op eigen houtje besloten er een lang protocol van te maken...........jeetje wat een lange zit zeg.....pfffff BMS: 14mm Linker eierstok: 1x18, 1x17 mm, 1x15, 2x13mm en 1x12. Rechter eierstok: 1x 27mm, 2x18mm, 1x17mm,1x16mm, 1x14mm, 2x13 en 4x11mm. Er doen een stuk of 7 mee ( ik reken de grootste niet mee), vorige keer deden alle 11mm ook nog mee, dus potentieel nog 10 meer. De grootste is overrijp zei de gyn vandaag.
Sikki, misschien dat je me nog kent van lang geleden... Maar wil toch proberen je een hart onder de riem te steken. Wat ontzettend klote dat je nu voor je (misschien) laatste poging geen reële kans hebt gehad. Wij zitten nu midden in de eerste icsi voor een brusje voor m en r. Mocht ik medicatie overhouden mag je het zo hebben. Groetjes kleintjevoorons
Lieve sikki wat onwijs balen dat deze poging op niks uit is gedraaid echt een grote teleurstelling! Hoop dat dd jullie kan helpen en dat je daar spoedig terecht kan! Helaas geen medicatie meer over. Roosje klinkt goed hoor zoveel follikels succes morgen! Blondje vervelend van dat bloed geen ervaring mee! Hoop dat het snel stop of al gestopt is!
wat ontzettend shit sikki! Dikke knuffel voor jou... dees, spannend de laatste daagjes... wie weet is het ondertussen al zo ver... jon, wat leuk een jongen weer! Fijn een goede echo! m676, voor jou ook fijn... wij hadden ongeveer hetzelfde met ons zoontje en zullen nu precies hetzelfde hebben mochten we weer zwanger raken... ook start in ziekenhuis, dan vk en eind weer in ziekenhuis, ook vanwege mijn vorige bevalling... roosje, jeetje dat duurt inderdaad erg lang zo zeg! Moet je morgen nu weer terug? hopelijk maken die laatste kleintjes ook nog een mooi sprongetje blondje, vervelend zeg! hier ook geen ervaring mee... hebben ze aangegeven hoe lang het kon duren? is natuurlijk sowieso allemaal wat gevoelig daar beneden... kleintjevoorons, jij zit in je wachtweken na de tp of niet? spannend zeg! stiertje, lukt het wachten bij jou een beetje? hier maandag weer eerste echo voor de tp... ik zit vandaag al op cd10, en normaal gesproken is dan de eerste echo, maar vorige keer was er op diezelfde dag nog totaal niks te zien en ik heb een vrij regelmatige cyclus, dus nu zelf aangegeven maandag pas de eerste echo te willen... ben benieuwd, hopelijk dan al een mooi eitje aan t groeien met snel genoeg eisprong.. dan over 1,5 week ofzo terugplaatsing...
Fiona, inderdaad. We hebben afgelopen maandag de tp gehad van een vers embryo. Ik had van de zomer al een cryo tp gehad van de laatste cryo van onze eerste icsi (zijn onze twee zoontjes uit ontstaan). Heb een lichte overstimulatie op het moment. Niet echt prettig. Voel me niet echt ziek maar mag niks. Ik zie dat jullie ook binnenkort een cryo tp gaan krijgen? Spannend! One of a kind, ken je me nog (oa verlengde wachtbankje ? Zie dat bij jou de tweede er nu ook is!
Tuurlijk ken ik je nog Kleintje!! Ik was toenstraks maar heel ff online sorry dus reageerde ff snel op sikki. Ja ze is alweer 4 maanden,pfffff gaat veel te snel. Ik zal voor jullie duimen!
Kleintje, succes op t wachtbankje! Hopelijk is de overstimulatie snel weg! Wij krijgen volgende week info over allerlei tests zoals nekplooimeting ed. Weten jullie wat ik kan verwachten? Ik ben nu 38, dus dat maakt mss uit voor welke tests je kunt uitvoeren?
M676 je kan zowieso een nekplooimeting of vruchtwaterpunctie laten doen ivm je leeftijd maar dit geeft extra risico op een miskraam. Wij kozen voor de nekplooimeting als hier een verhoogd risico uit zou komen konden we weer voor de nipt gaan en die geeft 98 % uitsluitsel. Kleintje jij ook succes! Zonnestraal als het goed is heb je van de week het gesprek gehad bij mck ben benieuwd!?! Fijn weekeinde
Wat veel geschreven, hou het bijna niet bij. Sikki.....dikke knuffel. Wat klote dat de poging afgeblazen is. Dees....spannend! Het is bijna zo ver! Iedereen die voor TP gaat; succes!!!! Ik duim heel hard. De rest: zwaai 😀.
Blij!!😄 van de 7 eicellen zijn er 5 embryo's ontstaan, waarvan de mooiste is teruggeplaatst. Nu het moeilijkste gedeelte, 2 weken afwachten. Kom later bijlezen.