Oktoberbabyboom, mooi woord! Lijkt me een goed plan voor jullie. Stiertje wat leuk! Bijna lopen! Zo heerlijk om dat mee te mogen maken! Fijn dat je nog redelijk relaxed bent! M'n duimen draaien! Ik heb de vergoeding even nagekeken, wordt wrsch niet vergoed. Wel fijn om van te voren over te kunnen nadenken. Dankjulliewel voor de info!
Ik houd t ff kort: Punctie is geweest, 13 follikels aangeprikt. Nu een beetje beurs. En zo stoned als een garnaal. Laat nog weten wat de score is
M676; succes met je beslissing over de testen. Ik heb er geen ervaring mee dus geen advies voor je. Fiona; idd gezellig mee doen met oktober babyboom. Roosje; goed nieuws zeg 13 stuks aangeprikt, nu rustig aan meid! Hier gisteravond ineens weer buikpijn bij mijn eierstok, sinds de punctie komt het steeds weer terug, hopelijk nu niet meer. Ben ook erg moe en futloos lijf, misschien door de narcose. Was andere keren paar dagen na de punctie wel weer fitter.
Hoi hoi, ik ben Roos en ben al een tijd lid van het forum. Heb door de jaren heen hele actieve periodes gekend hier, maar ben ook maanden afwezig geweest. In mijn onderschrift staat een samenvatting van mijn situatie Nu maken wij ons op voor een TP in mei. Ik moet eerst mijn bloed nog laten prikken om te kijken hoe mijn schildklierwaardes zijn. Hopelijk mag ik me bij jullie voegen.
Inderdaad, dat zou heel bijzonder zijn! En stel dat deze cryo niet aanslaat, zouden jullie dan een nieuwe behandeling laten doen? Of is het dan klaar?
@roos, welkom. Idd bijzonder als ze allemaal uit 1 punctie komen. Update van mijn kant: De resultaten van de punctie, tromgeroffel svp: 13 eicellen De resultaten van de mannelijke bijdrage: 5,2 miljoen zwemmers Morgen worden we tussen 12:00 en 14:00 gebeld over hoeveel er bevrucht zijn. Nog even verder duimen dus.
Wow roosje wat een goede score en een mooi zwemmers resultaat! Roos25 welkom! Alvast succes Gezellige drukte hier op naar al die positieve testen
Roosje, wauw! Al een beetje uit je roes intussen? Blondje, vervelend. Ik had het ook dat de pijn eerst minder werd en later weer meer. Hopelijk gauw over! Roos25, welkom! Succes.
Blondje, ik was niet moe. Maar de keren dat ik een narcose heb gehad (niet tijdens punctie) wel. Dat hoor je wel vaker dus daar kan het goed aan liggen! Goed aan jezelf denken!
roosje, wauw netjes hoor! hopelijk ook een mooi aantal bevruchtingen roos, welkom hier en inderdaad wauw... dat zou mooi zijn 3 uit dezelfde "lichting"... dat hopen wij hier ook nog steeds met een brusje voor ons zoontje... nog 2 kansen dus zou echt mooi zijn!
Even een kleine update... Ben zojuist gebeld door t ziekenhuis. Van de 13 eitjes zijn er 11! bevrucht Donderdag om 14:15 heb ik terugplaatsing Van 2 embryo's. Heb gelijk een afspraak gemaakt met de acupuncturist. Die heb ik donderdag ochtend om 8:30.....oooohhhhh meisjes wat is het weer spannend
Wauw Roosje, en dat op jouw leeftijd (en ik mag het zeggen want ik ben maar 1 jaar jonger). Dit moet goedkomen!