Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Blondje, dat geeft wel rust als er goed voor je dochtertje wordt gezorgd! Voel je je al iets beter?

Juulzon, succes op het wachtbankje na al het klussen 😉

Kleintje en roos, gelukkig hoeven jullie die beslissingen nog niet te maken. Zo moeilijk!

Iedereen sterkte met wachten!!

2. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Juul, succes met het verzilveren van de smiley :)
    Ik mag officieel zaterdag testen, maar denk dat ik het vrijdagochtend ga doen. Dan zijn we allebei vrij.
    Morgen is van vroeg tot laat volgepland met eerst werken, dan samen de stad in (dochterlief bij oma/opa) en dan eten en broeken shoppen voor vriendlief. Heeft ie een enorme hekel aan, maar nu moet het echt. Hopelijk nog een paar leuke items shoppen in de sale.

3. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het gaat al beter, het infuus is er al af. Morgen bloed prikken, wegen, meten en echo en dan mag ik waarschijnlijk naar huis.😄

4. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Spannend stiertje, ik begin vast te duimen.

Blondje, goed te horen dat je vooruit gaat.

5. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Spannend Stiertje en fijn dat je naar huis mag Blondje.

Pfff ik heb ook overstimulatie gehad. dr. Scholtes wilde geen TP toen. Moest 3 maanden rusten, vandaar dat we alleen cryos hadden. Hoefde niet in het ziekenhuis te blijven, maar oh oh, wat een pijn en ongemak. Ik had 22 follikels en 20 eitjes.

6. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Juulzon, vrijdag is zeg maar m'n NOD. Maar mag de 28e testen. Dat is 16 dagen na de tp.

M676, ik denk dat het moment dat we weten dat er geen kinderen meer komen heel moeilijk gaat zijn. Of we er nou 2 of misschien wel 3 hebben. Je sluit op een gegeven moment een fase in je leven af. Maar hopelijk komt de derde nog 😁.

7. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn blondje, snel weer maar je meisje!
    Juulzon, altijd mooi zo'n smiley. Succes op de wachtbank, je zit niet allen gelukkig!
    Oef Stiertje, spannend zeg. Hoop zo op een mooie tweede streep voor jullie! Veel shopplezier morgen.

Hier gaat het goed. Al een flinke buik. Baby is lekker aanwezig. Begin helaas wel bekkenklachten te krijgen.

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @blondje: fijn dat het beter gaat.
    @kleintje: oeh vrijdag een spannende dag
    @stiertje: jij ook vrijdag, spannend hoor!
    @kleintje&kroos: hier ook voor een derde, alleen nu pas aan de ivf. Hiervoor een spontane en een iui kindje. Maar de wens is gelijk en de droom is er. Een droom laten gaan is iets heel moeilijks. Laten we hopen dat we allemaal hier nooit op dat punt komen.
    @juulzon: veel plezier en hopen op een 'au naturelletje'
    @m676: wat leuk spannend altijd dat moment!
    @ntp: vervelend van je bekken, maar zo'n bewegelijke beeb is heerlijk

9. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Gelukkig blondje dat het weer beter gaat een hele opluchting ook om weer lekker naar huis te mogen gaan!

Juulzon netjes op dag 15 een eisprong succes met klussen hoor niet geschoten is altijd mis!

Stiertje hoop dat het gelukt is op naar vrijdag!

M676 wanneer ga je het vertellen aan de familie was dag dit weekeinde? Wij hadden het helemaal geheim gehouden naja op het forum na dan en daarna eerst de ouders, broers en zussen ingelicht en vlak daarna goede vrienden. Bij ons wist niemand dat we er mee bezig waren ze durfden er ook niet meer naar te vragen dus dat scheelde wel!

Ntp vervelend die bekkenklachten! Ik zal er niet te lang mee blijven lopen. Ik liep ook maar door en door ook vanwege meer negatieve ervaringen met bekkenfysio maar ben 2 weken geleden gestart en had dit veel eerder moeten doen. Door 1 simpele oefening gaat het al een stuk beter en kan ik weer beter uit de voeten!
    Hier ook al best een grote buik. Is wel alleen mijn buik de rest groeit gelukkig niet mee 😊.

Ben heel benieuwd hoe het met zonnestraal is en dan je gesprek bij mck? Mag ook privé hoor als je dat fijner vind!

Zwaai

10. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kleintje, de wens blijft inderdaad even groot, bij mij had ik er zelfs meer moeite mee dan voor de eerste, maar dat kan er ook mee te maken hebben dat we toen niet zo ver in het traject zijn belandt.

Ntp, vervelend dat je bekken klachten hebt! Bekkenfysio schijnt een uitkomst te zijn.

Jon, fijn dat die fysio jou zo snel geholpen heeft!
    We vertellen het, nadat we vandaag de termijnecho hebben gehad, morgen aan onze dochter, daarna m'n ouders. Zaterdag schoonouders en s avonds zie ik al m'n vriendinnen tegelijk, dus een mooi moment om het hun te vertellen! 😊

11. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    sorry dames, even ego berichtje... HELP! mijn ovulatietesten worden maar niet positief... ik heb maandag echo gehad, toen was er al een follikel van 14,5 mm te zien... dus ik zou verwachten dat ik gisteravond/vanmorgen wel een positieve test had... niet dus... ze blijven echt spierwit... heb al vanaf dinsdag elke ochtend en middag getest, niks... vanmiddag weer echo, maar ben echt bang dat ik deze maand ga missen ofzo :(

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Bij de metingen die ik had ten tijde van iui duurde het ook nog wel even voor ze groot genoeg waren hoor, dus het kan nog goed.
    Mocht je je toch zorgen maken, je kunt ook twee keer per dag de ovutesten doen? Welk merk gebruik je?

13. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ze doet al 2x per dag :)
    Kan het idd niet deze keer wat langer duren, Fiona?

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag naar huis! Mag thuis alleen het hoognodige doen en heel rustig op gaan bouwen. Vocht in mijn buik is ver weg en de bloedwaardes van gister liet ze zien, veel beter als dinsdag. Maandag even terug voor een controle.

Fiona; geen ervaring mee, vreemd hoor, hopelijk snel een positieve test.

M676; succes bij de termijnecho. Ik las terug dat je een echt wondertje in je buikje hebt, zonder ivf toch? of heb ik het mis?

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Stom, las eroverheen 😳 stiertje en Fiona!

Blondje hoeraaaa! Ook echt noet teveel doen hoor!
    Thnx! Bij ons idd een spontane zwangerschap, wauw!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kwam even spieken hoe het met Sikki is, maar zie helaas een verdrietig berichtje. Wat ontzettend rot Sikki. En dat is zacht uitgedrukt. Sterkte! Dikke knuffel!

Kleintje: Zie dat jullie bezig zijn voor een derde kindje, wat leuk!

Rest: Zwaai zwaai!

Majo: Zie jou ook onderin hangen? Hoe is het met jullie meid? Kus!

17. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Ff korte update:
    Het heeft 3 pogingen gekost eer de katheter op de goede plek zat, de embryootjes zijn wel 3 keer in en uit de stoof gehaald...maar ze zitten nu op de plek en ik hoop dat het geen invloed op het doordelen heeft.

Maar we kregen het volgende nog te horen:
    Wat we al wisten is dat er 11 van de 13 eicellen waren bevrucht. Maar we hoorde dus dat we 2 toppers terug hebben gekregen en al 5 in de vriezer hebben, de laatste 4 zien er goed uit, maar lopen een beetje achter. Als die morgen goed zijn worden ze alsnog ingevroren.

Helemaal happy. Minimaal 5 cryo's dus. We krijgen nog een brief met het definitieve aantal

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Wat kwam er uit de echo?

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wauw roosje, 5 cryo's! Vervelend dat het zo moeilijk ging, nu succes op t wachtbankje!

Fiona, ik ben ook benieuwd hoe je echo ging.

Wij over twee weken de combinatietest. Vandaag een mooi zwaaiend baby'tje gezien en t hartje mogen horen!

20. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Wow roosje wat een mooie score zeg nu goed broeden!

Yess blondje weer thuis doe rustig aan!

Fiona krijg je geen echo's meer? Heb het ook weleens gehad dat mijn ei stil bleef staan op het eind toch nog een groeispurtje!

Deel Deze Pagina