Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Lief van je dat je dat zag! Ik hou jullie op de hoogte hoe het is gegaan en post ergens vanmiddag! :)
    *duim duim duim*
    x

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even snel tussendoor... helaas, mijn eitjes waren niet rijp doordat de Pregnyl te laat is gezet. Had wel wat pech dat het direct moest en dat heeft mijn eitjes dus geen goed gedaan. Ze hebben de eitjes de dag erop wel kunnen injecteren en toen zijn er drie matige bevruchtingen uit gekomen, met twee die het opgaven en één die nog een heel klein kansje maakt...
    Ik ben de hele toestand natuurlijk in gegaan met het idee 'beter iets dan niets', maar had natuurlijk op beter gehoopt. Met een normale punctie was dat wel het geval geweest, maar ja... Koester mijn slechte/matige emmy wel! Maar effies geduld...

3. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @Maartje: Nog bedankt voor de uitleg! Maar hopen dat de waarden beter worden.

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Maartje: Dankzij je uitleg snap ik het inderdaad. Hopelijk zijn de waardes over 6 weken beter. Al iets gehorod van je arts?

Wies: Mmm, nog niet heel erg veel follies helaas, hopelijk doet het ophogen van de medicatie wat. Fijn dat je anders een IUI krijgt dan is het toch niet helemaal een verloren ronde.

Botervliegje: Wat eend omper zeg, maar wonderen bestaan, ook een matige emmy kan voor een zwangerschap zorgen, ik zal voor je duimen, houdt moed. Mijn kleine meid was ook een matige 6 cellige emmy. En nu toch echt een prachtig kindje!!

5. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    #405 Majo, 13 jan 2012
    Laatst bewerkt: 13 jan 2012
    Hey meiden, thanx nog voor jullie reacties :). Ben 'blij' dat ik niet de enige ben die er toch zo af en toe nog moeite mee heeft dat het bij anderen soms zo makkelijk gaat.

Botervliegje, wat ontzettend *pieieieieieiep* zeg dat je maar 1 matige emmy hebt. Heb je er zoveel voor gedaan, kan me voorstellen dat je toch op beter had gehoopt. Maar zoals ook al door Zora gezegd....met matige emmy's kán het ook hoor! Mijn meissie was dan wel van 7 of 8 cellen maar door veel fragmentatie behoorden de embryo's wel tot de matigen. Ik ga heel hard voor je duimen!

Maartje, duidelijke uitleg! Wel ontzettend balen dat je nu toch weer moet wachten totdat ze goed zijn. Goed dat je er zelf zo 'achteraan' zit! Nu in elk geval dan nog sowieso 6 wkn je dochter gezellig bv geven :). (soms is het ook wel makkelijk als de keuze voor je gemaakt wordt). Ik hoop dat je snel wat van je arts hoort en dat je zometeen gewoon bv kan blijven geven én met de behandeling kunt starten.

Astarte, hoe was de echo? Of ben je nog niet geweest?

Wies, Jammer zeg dat die follies zover uit elkaar liggen qua grootte. Had je nou vandaag weer een FM? Wel fijn dat er in elk geval een escapeIUI wordt gedaan. Vindt het altijd zo rot dat je anders al die hormoonzooi voor niks aan het spuiten bent!

Spijkervrouwtje, je eerste FM over 4 dgn zag ik. Spannend...hopelijk groeit er veel moois :).

Gorgi, zag dat jij inmiddels als het goed is een cryotp hebt gehad 9 januari? Hoe ging het?

Tauret, jij inmidels intake gesprek gehad in Gent? Goed bevallen? En weet je al hoe en wat nu verder?

Hier geen bijzonderheden..... vanmorgen lekker met m'n dochter naar dreumeszwemmen geweest. Is zó leuk :). Allemaal alvast een heel goed weekend gewenst!!

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    In de race voor een brusje :) :

Afspraken IUI/IVF/ICSI:
    Ingrid --> in afwachting van de oproep voor de GA
    Ons wondertje: -->
    Raquelsimoes: -->
    Zora: --> 30 januari uitgangsecho na 1 afgebroken ICSI
    Spijkervrouwtje: --> 17 jan 1e FM voor start 1e ivf mnc
    Majo: eerstvolgende ongi w.s. start pil + Metformine ivm 2e icsi in maart in Ned. En 20/3 i.p. intake in DD.
    Botervliegje: -->
    Maartje: -->
    Wies: -->
    Gorgi: -->
    Tauret --> Week 2 jan. '12 intake Gent 5e icsi

Punctiedatum:

Terugplaatsing:

Testdatum:
    30-12-2012: Raquelsimoes
    22-01-2012: Botervliegje
    .. -01-2012: Gorgi

Je zoon en/of dochter heet:
    Ingrid: --> Dochter geboren op 8-5-2011 heet S.yra
    Astarte: --> Dochtertje maar naam noem ik niet vanwege privacy!..
    Raquelsimoes: --> 2 Dochters Tatiana (1995) en Bianca (2004)
    Zora: --> Dochter Sara 25-10-2010
    Botervliegje: --> Meisje, april 2011
    Spijkervrouwtje: --> 2 dochters Isa 2007 en Vera 2008
    Majo: --> Dochter M.aud juni 2010
    Maartje: -->
    Wies: --> Zoon Sam 6 november 2009
    Gorgi: --> zoon geboren in 2010: Patrick
    Tauret: --> Zoon geboren in 2008

ZWANGER: (Deze lijst moét laaaaanger :D!!)
    # Astarte
    #
    #

Uitgerekende datum:
    25-08-2012: Astarte

Afspraken Zwangerschap:
    13-01-2012: Astarte 1e echo in ZH

7. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Astarte: Was ik jou helemaal vergeten, succes bij de echo en laat ons snel weten hoe het was he?!

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    In de race voor een brusje :) :

Afspraken IUI/IVF/ICSI:
    Ingrid --> in afwachting van de oproep voor de GA
    Ons wondertje: -->
    Raquelsimoes: -->
    Zora: --> 30 januari uitgangsecho na 1 afgebroken ICSI
    Spijkervrouwtje: --> 17 jan 1e FM voor start 1e ivf mnc
    Majo: eerstvolgende ongi w.s. start pil + Metformine ivm 2e icsi in maart in Ned. En 20/3 i.p. intake in DD.
    Botervliegje: -->
    Maartje: --> BV-dilemma&schildklier is v/h padje: 22/02 opnieuw bloedprikken&hopelijk snel cryoTP
    Wies: -->
    Gorgi: -->
    Tauret --> Week 2 jan. '12 intake Gent 5e icsi

Punctiedatum:

Terugplaatsing:

Testdatum:
    30-12-2012: Raquelsimoes
    22-01-2012: Botervliegje
    .. -01-2012: Gorgi

Je zoon en/of dochter heet:
    Ingrid: --> Dochter geboren op 8-5-2011 heet S.yra
    Astarte: --> Dochtertje maar naam noem ik niet vanwege privacy!..
    Raquelsimoes: --> 2 Dochters Tatiana (1995) en Bianca (2004)
    Zora: --> Dochter Sara 25-10-2010
    Botervliegje: --> Meisje, april 2011
    Spijkervrouwtje: --> 2 dochters Isa 2007 en Vera 2008
    Majo: --> Dochter M.aud juni 2010
    Maartje: --> Dochter uit 2011
    Wies: --> Zoon Sam 6 november 2009
    Gorgi: --> zoon geboren in 2010: Patrick
    Tauret: --> Zoon geboren in 2008

ZWANGER: (Deze lijst moét laaaaanger :D!!)
    # Astarte
    #
    #

Uitgerekende datum:
    25-08-2012: Astarte

Afspraken Zwangerschap:
    13-01-2012: Astarte 1e echo in ZH

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hallo allemaal,
    Eerste echo gehad....en het hartje klopt!!!! :D Helemaal gelukkig en blij zijn we! Ik schoot vol toen ik het zag, was ook opgelucht!!!!
    Alles zag er verder helemaal goed uit, dus zeer tevreden!!!
    Ik dacht dat ik bijna 8 weken was maar ik ben dus al 8 en 2 dagen, en volgens de echo zelfs 2 dagen langer omdat het kindje al groter was dan gemiddeld! Kon ook door de ligging op dat moment komen zei de dame van de echo maar ik was wel trots! Ik zei toen ook dat ik al 4 dagen voor datum redelijk positief testte, misschien snelle ontwikkeling, of iig al snel HCG toen!...Afijn...wij zijn helemaal gelukkig!
    Liefs voor alle meiden hier die bezig zijn en sterkte ook!
    x

10. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik doe een vreugdedansje voor je!!

***tralalala!!!***

Hele tijd naar de foto te staren, of niet? Geniet ervan!!

11. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hahaha dank je Botervliegje! :D

12. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Astarte< gefeliciteerd met jullie mooie echo!! Lekker van gaan genieten!!!

Ego, Wij zijn inderdaad in gent geweest. Om het kort te houden: Meer als positief ervaren! Wij stappen definitief over naar Gent. Er lopen nu wat onderzoeken (bloedonderzoek naar immunologie, stolling, schilklier, reuma etc). Ook volgt er over drie weken een hysteroscopie. 2 april de vervolgafspraak staan om alles te bespreken en dan mogen wij direct van start! In gent ga je eerst een maandje aan de pil zodat je het starten van de behandeling iets kan plannen. Hierdoor zullen wij dus de dag erna ook echt van start gaan met alles.

Botervliegje, Een matige emmy kan ook best goed innestelen, hoor! Jouw moed en doorzettingsvermogen moet gewoon beloond worden. Heel veel sterkte in de wachtweken.

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    botervliegje, balen zeg dat je maar 1 matige emmy had, maar de wonderen zijn de wereld niet uit he! Houdt moed, en wie weet heb je over 2 weken een prachtige test in je handen! ik duim voor je

astarte, gefeliciteerd met je mooie echo! prachtig lijkt me om weer een hartje te zien kloppen. geniet ervan hoor!

hier weer voor een echo geweest, en het viel eigenljk erg mee, had het niet verwacht. De kleine blaasjes waren meer gaan groeien, ze telde er ongeveer 6 die ze nu wel aan zou prikken. De 3 grote die er zaten waren ook nog gegroeid, dus die waren al 25,25 en 23. Ik moest vanavond nog 1 keer gonal-f spuiten, ook niet langer,anders zijn ze bang dat ze overrijp raken. Morgen avond pregnyl en maandag de punctie, met mss nog wel meer eitjes erbij! :) Maar we hopen op 6, dan kan het niet tegen vallen. Donderdag dan de tp, pppff, toch wel spannend weer zeg.
    Heb morgenavond nog een carnavalsavond met onze band, wel heel raar. maar komt mooi uit dat de punctie niet zondag is,kan ik morgen nog mooi even meepakken! ;) Daarna natuurlijk weer een goeie 2 weken rustig aan...

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wies mooi dat de andere eitjes toch nog mee doen! Misschien domme vraag maar als die drie al zo groot zijn springen ze dan niet uit zichzelf of kan dat niet omdat je geen eigen cyclus hebt nu?

15. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Astarte proficiat met je mooie echo, tja zo'n hartje voor de eerste keer horen blijft iets speciaals!

16. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

3 feb 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Astarte... gefeliciteerd met de goede echo! Nu lekker genieten meis!

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank jullie allemaal voor jullie lieve woorden! Het zal voor jullie ook niet gemakkelijk zijn, als je het zelf ook graag wil! Daarom extra lief! Knuffels en sterkte voor iedereen hier!

x

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Astarte van harte gefeliciteerd met de goede echo hoor wauw:D

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dank je Onswondertje!!!! Hoe ist met jou????
    x

20. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Astarte, van harte gefeliciteerd meid!! Síper goed nieuws :).

Wies, fijn dat er toch nog een aantal meegegroeid zijn. Op naar de punctie en dan hopelijk een mooie tp.

Tauret, wat fijn dat jullie zo'n goed gevoel hebben bij Gent zeg!! Zo te lezen denken ze in elk geval goed mee en onderzoeken ze nog het e.e.a.

Deel Deze Pagina