Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve sikki

Nou jullie hebben er zeker geen gras over laten groeien dus gebeld en jullie konden al vrij snel op gesprek de wachtlijsten zijn dus enorm verkort!
    Goed te horen dat dr S weer wat mogelijkheden ziet! Hoop zo erg voor jullie dat het nog gaat lukken dat verdienen jullie!

Blondje gelukkig geen vocht meer en nog ff rustig aan doen! Sterkte met de laatste loodjes!

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @sikki, wat goed! Fijn dat jullie een nieuw plan hebben. Heel veel succes!
    @blondje, nog even met de voetjes omhoog

Hier verder niet veel te melden, moe van de utro, klonterige borsten van de utro, jeukende tepels ook van de utro. Buikpijn vandaag, hele langzame krampen leken het. En heel veel waterige afscheiding met utroprut.......ik maak me zorgen dat de Emmy's al dood waren door het gehannes bij de tp...ik kan daar niets meer aan veranderen, maar toch...

3. Dees79

Dees79 Actief lid

3 okt 2011
    343
    1
    18
    NULL
    Tilburg
    Even een snel ego bericht vanaf mijn telefoon... Op zaterdag 17 januari is ons lieve zoontje geboren!!! Het was een onwijs snelle bevalling 😊. Om 11u waren we nog met ons dochtertje en nichtjes bij een binnenspeeltuin, om 12u waren we in t ziekenhuis en om 12.44u lag ie op mijn buik! Vervolgens waren we om 16u weer thuis 😃! Het was even spannend omdat hij de navelstreng om zijn nekje had en dat was mijn ergste nachtmerrie na de geboorte van ons eerste zoontje maar de vk reageerde heel snel en alles is goedgekomen. Hij doet t super! Emotioneel soms wel erg moeilijke momenten maar gelukkig kunnen we ook van hem genieten.

Ik ga snel weer bijlezen! Leef met jullie allen mee want gun iedereen een brusje!
    Veel liefs en tot gauw!
    Dees

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Dees, kippenvel hier!
    Wat een heerlijk bericht.
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje!!!
    En wat fijn te horen dat hij het super doet!

Ik snap dat er emotioneel erg moeilijke momenten zijn. Die mogen er zijn. Maar gelukkig genieten jullie ook.
    En ik hoop dat de pijn uiteindelijk zachter en zachter wordt en jullie onbezorgd verder kunnen genieten van elkaar en jullie mooie gezin.

5. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Lieve dees wat ontzettend fijn dat jullie mannetje er is en wat een snelle bevalling echt enorm rap!
    Snap dat die navelstreng enorm schrikken was!
    Ontzettend gefeliciteerd en er zullen altijd moeilijke momenten zijn en nog komen maar hopelijk lukt het steeds beter om te genieten van jullie prachtige gezin!

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Dees,
    Je mannetje geboren!! Van harte gefeliciteerd!!
    Gelukkig is alles goed gegaan! Rete snel zeg! :$:D

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wauw dees, gefeliciteerd. Niet voor te stellen hoe snel het ging. Fijn dat je ondanks de moeilijke momenten van je gezin geniet!

Roosje, wat naar dat je dat gevoel hebt. Laat het maar gauw je testdag zijn!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lieve Dees, van harte met jullie mannetje! Wat een turbobevalling zeg. Eindelijk is hij er, levend en wel, en kunnen jullie hopelijk van hem gaan genieten. Nooit jullie eerste mannetje vergetend natuurlijk.

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dees, wat een mooi nieuws! En ja, de pijn van het gemis zal er nu ook zijn... Hopelijk wordt dit, zoals Sikki zo mooi zegt, steeds zachter. Weggaan zal het nooit. Hopelijk met jullie alles goed!

En Sikki, weer een nieuw strijdplan! Dat klinkt ook als Sikki! Hebben jullie voor jezelf gesteld hoe vaak jullie het nog willen proberen? Of bekijk je het per poging? Kan me het laatste voorstellen, omdat het anders misschien ook een gevoel van spanning geeft. Jullie plan klinkt goed! We duimen door!

Roosje, ik begrijp je gevoel helemaal.... Maaaaaaar, het hoeft niets te zeggen... Wie zegt dat het door de utro komt en niet door je eigen hormonen. Ik houd goede hoop!

Blondje, doe nog maar even rustig aan hoor! Weer op krachten komen!

En Kleintje, had ik nu al gefeliciteerd?! Wat fijn dat je zwanger bent! Kan me de onwerkelijkheid heel goed voorstellen....!

Stiertje, jij halverwege februari de tp van de laatste cryo... Wat hoop ik voor je dat die raak mag zijn!! Al kan ik me je gevoel van geen vertrouwen heel goed voorstellen. Maar hé, wie weet is dit gewoon een plakker....!

Nu het lijstje in omloop is, voel ik me met de selfie-clomid-pogingen in afwachting tot onze IVF-poging een beetje een indringer hier. En tegelijkertijd ook weer niet, omdat mijn situatie van 'vroeger' overeenkomsten heeft met de meeste hier en ik de meeste hier ook al langer ken... Mijn testdatum van deze selfie is overigens officieel 6 februari, dat is 15dpo. Heb ik de vorige keer, door de utro, ook zonder rood/bruinverlies gehaald, dus die utro helpt wel ;).

Fijne avond allemaal!

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Lieve Juul, jij bent absoluut geen indringer hoor. Ook jij weer in spannende afwachting dus. Ook al is het zonder IVF/ISCI, spannend blijft het.

11. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @dees: gefeliciteerd met je zoontje. Geniet ervan ultiem geluk, helaas met een verdrietig randje. Het zal elkaar versterken, omdat het verschil zo groot is.
    @juulzon: gewoon jezelf op het lijstje zetten...jij hebt toch ook een eisprong en een nod...en een selfie ronde is ook een ronde
    @m676: hoe voel je je nu?
    Vandaag de brief van het ziekenhuis ontvangen. Het is bij 5 cryo's gebleven. Maar ik ben er blij mee.

12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Roosje, 5! Dat is super. Hopelijk allemaal niet nodig natuurlijk!

Ik durf zelf nog niet onbezorgd te zijn. Voel me ook onrustig. Denk dat ik s avonds lekker moet gaan wandelen of zo. Maar ja, ik kom vandaag de bank niet meer af iig.
    Tussendoor natuurlijk heel blij!

13. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Dees....wat een supersnelle bevalling! Gefeliciteerd met jullie kereltje. Hoop dat je enorm van hem kunt genieten. Hoe voel je je lichamelijk?

14. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dank roosje en stiertje :).

En Roosje, 5 cryo's is echt best veel hoor! Dat zijn vijf kansen! Mijn maximum ooit was twee cryo's en daar was ik al blij mee :). Tuurlijk hoop je op meer, omdat er meer bevruchtingen waren, maar dit zijn er toch vijf. Hopelijk heb je ze (voorlopig) niet nodig en zit er nu toch een plakker in je buik!

M676, bijna op de 12 weken grens! Wanneer hebben jullie de 12 weken echo? En laten jullie nog extra onderzoek doen?

Nu slapen, ben nog met een studie naast mijn werk bezig en kost best veel tijd... Volgende week weer colleges....

15. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    juulzon, natuurlijk geen indringer!!

roosje, nou 5 is zeker netjes!!

dees, proficiat met jullie kleine mannetje!

hier, morgen ontdooien, hopelijk vrijdag terugplaatsing... duim duim duim duim...

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Juulzon, een studie ernaast, intensief! Wil je vertellen welke?

Fiona, wat spannend! Ik duim de hele dag!

Wij hebben woe 4-2 de combinatietest. Best spannend vind ik. Ben af en toe zo labiel en maak me dan de ergste zorgen. Hoe raak ik daarvan af? Gelukkig ook betere momenten hoor!

17. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje; wat vervelend dat je je zo'n zorgen maakt, het is ook zo lastig dat afwachten.

Dees; wat geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En wat een snelle bevalling zeg. Kan me je gevoel indenken, sikkie heeft het mooi gezegd.

Juulzon; geen indringer hoor, gezellig mee afwachten hier.

M676; vervelend dat je je zo voelt, bang dat het nog mis gaat? Lees het nu de combi test, nog een weekje wachten. Probeer afleiding te zoeken. Idd lekker wandelen en bewegen kan veel goed doen en je hoofd leeg maken.

Hier spannend de laatste wachtdageb. Ben er eigenlijk wel positief over. En nu begin ik ook weer vanalles te voelen. Heb sinds vanmorgen wat lage rugpijn, weeig gevoel in baarmoeder-gebied en misselijk. Toch geen voortekenen van een menstruatie denk ik meteen! Maar ik ben nog nooit ongesteld geworden door utro heen.(gebruik utro ook bij cryo's)

18. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net bericht van het ziekenhuis, 1 cryo van de 4 overgebleven embryo's. Het hangt dus echt van deze kans af, geen goede ervaring met ontdooien laatste cryo.. Pfff valt echt tegen.. Misschien is gonal f niet mijn ding, ohss met 125 eh en maar 1 cryo..

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Lieve Dees gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!!!

Sikki wat fijn dat jullie een nieuw strijdplan hebben!!

Dames op het wachtbankje ik duim mee!!!

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Thx blondje. 1 cryo, dat valt tegen. Je hoopt toch op meer. Maar kansen met cryo's zijn even goed hoor! Al hoop ik natuurlijk dat die helemaal niet nodig is!

Deel Deze Pagina