Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    M676 de combinatietest is ook echt spannend was blij toen alle uitslagen en metingen er goed uitzagen en die bevestiging was ook wel lekker!

Blondje spannend zeg ben heel benieuwd!
    Wel balen dag eraan 1 cryo is hopelijk is deze helemaal niet nodig en is het raak!

Roosje bijna testen?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kleintje van harte gefeliciteerd!!!

Blondje jij hopelijk straks ook positieve test!

Dees van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!
    Helemaal super.
    EN wel ff schrikken met de navelstreng idd.

Zwangeren genieten jullie nog ff hihi

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @jon, nee pas 5-2 dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeel lang.
    @blondje, die cryo heb je helemaal niet meer nodig. Je bent nu gewoon zwanger

Ik vind t lastig te zeggen wat nou door de utro komt en wat nou een voorteken zou kunnen zijn. Ik heb sochtends steeds langzame krampen.alsof m'n buik heel langzaam in een kramp gaat, een pijnlijke kramp en dat t heel langzaam weer ontspant. Misselijk bij vlagen, onrustige borsten (moeilijk uit te leggen, soort van kriebelig) en MOE! Af en toe een warm aanvoelend steekje in m'n ks litteken, lage rugpijn en af en toe het gevoel dat er een bal op m'n blaas ligt.

Wat t allemaal betekent? Als jullie t me kunnen zeggen, hoor ik t graag.

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    ... Roosje, het betekent dat er iets gebeurt in je buik ;). De vraag is wat... Dat luikje in je buikje zou soms toch wel even heel handig zijn.... Maar als ik het zo lees vind ik het wel heel erg positief klinken... Net als bij jou Blondje! Spannend hoor.
    En Blondje, wat een teleurstelling toch, maar een cryo... Je hoopt gewoon op meer met 5 embryo's...maar hopelijk mag de cryo nog lang in de vriezer blijven, voor nog een brusje op een dag ;).
    Jon, hoe voel jij je verder? Groeit je buik al flink?

Weet niet meer wie het vroeg, maar ben bezig met de studie Beleid, bestuur en organisatie. Soms echt saaie stof....

Nu weer slapen (ons meisje was wakker geworden, huilen en overstrekken... Tandjes? Krampjes? Groeipijn? Wie zal het zeggen...?)

X

5. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    jammer blondje, maar ach, in elk geval 1 extra kans, zo kun je het ook zien, toch?!

roosje, jij moet wel heel lang wachten of niet? ik heb als het goed is morgen de terugplaatsing en kan dan volgende week zaterdag al testen.. (het mag pas een week later, maar goed, dan zit ik al na mijn nod...)

m676, spannend combinatietest! Die hebben wij nooit laten doen...

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @fiona: 14 dagen na tp, dus 17 dpo
    @juul: ik ga vanaf maart weer aan de studie: aardbevingen en diepe grondlagen. lijkt me erg leuk

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier getest vanmorgen, een hele lichte streep, verscheen na 5 minuten. We zitten nu op dag 12 na tp van embryo dag 3. Het was een kv 2 voor €5,-. Geen idee wat we hier van moeten maken..

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Blondje, dat klinkt goed! Morgen weer testen? Kruidvat of ander merk maakt met zwangerschapstesten volgens mij niets uit.

Roosje, die verschijnselen bij jou klinken ook positief. Kon je maar vast vooruit in de tijd!
    En ook een studie, lijkt me idd interessant.

Die van jou ook juulzon, al zullen er zoals je zegt idd wel saaie stukken in zitten! Hopelijk slaap je vannacht door!

9. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    M676; ik vind m wel licht voor 12 dagen na tp, maar heb er ook weinig ervaring mee. Bij mijn dochter was een cryo dus dat is eerder een donkerdere test.

10. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een foto, het is lasti te zien.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,9 KB
      Weergaven:
      7
  11. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog eentje..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      10
  12. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Het blijft natuurlijk spannend, maar een streepje is een streepje. Heb jij ook pregnyl gespoten? Dat kan helaas ook een positieve uitslag geven, maar ik weet niet hoeveel dagen erna nog. Jij wel?

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Blondje!!! super!!!

14. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 10 dagen na het spuiten volgensmij, pregnyl is 17 dagen geleden. Het blijft idd erg spannend..

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dan is het de pregnyl niet meer!!!

16. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Blondje!! Dat ziet er positief uit hoor! Spannend! Morgen weer testen!! Maar het kan snel oplopen... Officieel mochten wij van de Gent waar ik de vorige keer liep pas 15 dpo testen. En als het raak is, dan zul je zien wat voor een duidelijke streep je dan hebt! Even testjes inslaan ;).

En roosje, jouw studie klinkt supercool! Waar werk je als ik vragen mag? Per PB mag anders ook.

Met M676, kan me die spanning voor de test zo goed voorstellen. Ook gezien 'onze leeftijden'... Maar: de test is vaker goed dan fout... (Hield ik mezelf de vorige keer ook voor... En het was gelukkig ook zo...). Maar het blijft spannend, al die etappes... 12 weken, 20 weken....

Werkse allemaal vandaag!

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En blondje, is echt de pregnyl niet meer!!

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    @blondje: dat kan geen pregnyl meer zijn! gefeliciteerd!

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roosje; wat jij omschrijft herken ik wel, het kan alle kanten op dan he.. Maar het kan een goed teken zijn! Pfff spannend!

Juulzon; ah sneu is dat he als ze dan zo wakker worden, en als ze nog zo klein kunnn ze niet vertellen wat er is. Hoe oud is ze? Ons meisje was ook 2x wakker vannacht, die stond al naast haar bed met al haar knuffels en wilde bijnons, gelukkig sliep ze daarna gewoon weer en in haar eigen bedje.

Fiona; spannend morgen zeg! Metbeen cryo kun je ook wel iets eerder testen denk ik.

Ik heb net nieuwe kv testen gekocht voor morgenochtend, en kon het niet laten een digitale clear blue mee te nemen, staat niet zwanger. Was niet met ochtendurine. Morgen iig bloedtest. Zo spannend, weet echt niet goed wat ik er van moet denken, maar krijg natuurlijk wel goede hoop van dat testje vanmorgen.

20. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denken jullie niet dat ie aan de lichte kant is voor dag 12 na terugplaatsing? Weet dat het gewoon afwachten blijft, maar hier zitteb genoeg ervaringsdeskundigen..

Deel Deze Pagina