roosje, mooi hoor oplopende tests! stiertje, 8 mm al... hier mag ik als het minimaal 6 mm is met de echo op dag 12-13-14 al starten met utro en wordt ongeveer 5 dagen later de tp gepland m676, nou inderdaad dan dalijk de laatste "horde" gehad... en inderdaad dan echt lekker genieten! blondje, kan me voorstellen dat het een moeilijke situatie is voor jullie zo! juulzon, wanneer weet jij zeker of deze ronde wel of niet gelukt is?
Stiertje, dan kweek je wel een heel mooi bedje voor de tp zo! Op naar de 16e. Blondje, dat kan ik me voorstellen. Ik duim voor de perfecte cryo straks! Rustig aan blijven doen he? Ze zei dat de nekplooimeting mooi was en dat er een bloedvat in de maag te zien was die ook de kans op een afwijking verkleint. Het ziet er dus goed uit. Ze heeft van alles bekeken zoals hartkamers, nieraders, bloedvaten in navelstreng, hersenhelften en ruggengraat omdat de baby niet wilde draaien en ze daardoor nog geen nekplooimeting kon uitvoeren. Alles normaal zei ze. Goed nieuws dus. Nu toch echt de zorgen overboord gaan gooien en genieten idd! Wel eventjes vrijdag nog afwachten.
Ziet er heel goed uit roosje die oplopende testen! Al een mooi bedje stiertje en dat al zo vroeg in je cyclus! M676 wel ff spannend tot vrijdag gelukkig leek het al goed vandaag! Daarna hopelijk meer genieten! Lukt dat al een beetje en al aan de rest van je vrienden en kennissen kring verteld?
Blondje, lastig inderdaad. Alsof er ineens best veel afhangt van of het lukt met de cryo of niet. Want wat als.... Daarom duim ik extra hard dat het mag lukken. Stiertje! Spannend zeg! En wat goed dat je Bms al zo mooi groeit! M676, dat klinkt positief, op naar mooi nieuws op vrijdag. Blijft wel een beetje spannend... Fiona, ik denk dat ik wel echt weet dat het niet gelukt is hoor. Vandaag is het 12dpo en was weer omowit. Dus ik geloof niet dat er nog een streepje gaat komen. De komende twee dagen weer ad studie, dan verblijf ik ook elders en neem geen testjes mee. En ga morgen ook niet testen. Denk zelf dat ik dan vrijdag/zaterdag ongesteld ga worden. En dan weer naar Clomid III....!
hmm ja vaak voel je zoiets zelf wel (behalve roosje dan het ) maar goed, een klein beetje hoop mag je houden... ik ben ongesteld geworden, dus heb het eerste pilletje estradiol ingenomen... straks even bellen voor de echo afspraak... ook hierin wel een klein beetje hoop, maar echt niet veel...
Roosje, testen lopen mooi op. Vandaag officieletestdag! Nog weer een mooie test om aan ons te showen? Fiona, fijn dat je weer klaar voor de start bent. Jouw zoontje is toch een cryo? Dan zou jij toch wel vertrouwen in cryo's moeten hebben M676, fijn van de goede echo! En vrijdag dus de defintieve uitslag. Hopelijk een mooie bevestiging. Jon, wat ga je hard. Alweer het laatste trimester in! Hoe voel je je? Juulz, jij dus nog omo deze ronde Hoe voel je je eronder? Stiertje, jij ook alweer aan de progynova. En nu al een mooi ik bms. Spannend! Blondje, nog 1 cryo dus. Pffff Ja het hakt er toch allemaal wel in he. Maar nog 1 cryo voor jullie. En ook jullie hebben postieve ervaringen met cryo's dus ik hoop dat dit 'm wordt! Ik gisteren bij de acupuncturiste geweest. En die vroeg mij even pauze te houden. Nou voor degene die me kent, is dat een hele moeilijke vraag! Maar zij wil dat ik even wat meer engergie in mijn lijf terugbreng. Nu dan toch besloten om in ieder geval deze maand dan nog niet voor de pipelle te gaan en aansluitend te starten, maar dan in ieder geval nog 1 maand te wachten.
Last but not least!! Good luck allemaal! Jee sikki, ik kan me helemaal voorstellen dat je niet wil wachten. Toch goed dat je het wel doet! Je ging toch nog skiën? Dat leidt wat af!
Moeilijk he, sikki, dat wachten terwijl alles in je roept: doorgaan. Dapper dat je het wel doet. Nu maar lekker skiën. @cryo's: daar heb ik dus nog geen enkele positieve ervaring mee. Vind het ook wel moeilijk om nu vertrouwen te hebben hoor. Ik hoop dat het een eigenwijs cryo'tje is en dat het ons zal verrassen.
M676; dat klinkt heel positief, genieten! Fiona; lastig he zo'n laatste cryo, dat ontdooien is zo spannend. En een telefoontje dat het niet doorgaat is vreselijk! Weet hoe je je dan voelt. Hoop dat je dat deze maand niet hoeft mee te maken. Sikki; snap dat je heel graag nu door wil. Wel goed dat je het advies volgt. Geniet van de wintersport! Juulzon; op naar ronde 3 clomid! Jon; hoe gaat het met jou? Wij hebben idd goede ervaringen met cryo's, onze dochter was een cryo. Wel de enigste keer dat ik er 2 terugkreeg (per 2 in rietje toen) en was een blastocyste en een morula. Hier nog 'verplichte' rustmaand, en de maand erop valt waarschijnlijk in onze vakantie naar gran canaria😎, dus helaas 2 maanden wachten, wil ook het liefst door. Maandag een evaluatiegesprek in het ziekenhuis, wel prettig vind ik.
Die van ons is een blasto. Wel maar eentje dus. Maar ze doen sowieso heel moeilijk over een tp van 2, omdat ik een keizersnee heb gehad en ze een tweelingzwangerschap dan risicovol vinden. Voor nu accepteer ik dat, maar als we nog wat verder in het proces zouden zijn, zou ik wel aandringen op een tp van 2.
Ik mag er absoluut geen 2 terug laten plaatsen onze dochter was te vroeg en had zwangerschapsvergiftiging, en mijn baarmoeder blijkt maar half aangelegd en dus klein. Een tweeling zou de 24 weken niet eens redden naar verwachting, dus absoluut geen 2 terugplaatsen. Heel begrijpelijk en terecht, maar het verlaagd wel de kansen op een zwangerschap helaas.
Sikki, lastig, weer wachten... Moeilijk hoor. Hopelijk gauw weer een energieke Sikki! Verder even ego: eerste roze gespot. Zodra er rood is, dag 1 en op dag 3 weer ad Clomid. Ga er gewoon weer voor! Hoe ik erin sta, vroeg jij nog Sikki... Heeeel klein beetje teleurgesteld natuurlijk. Je hoopt gewoon dat er een megawonder gebeurt. En ik probeer het te relativeren met: "maar Tessa zei dat ons meisje 2-2,5jr was als de baby komt en dat zou ze nu net niet geweest zijn... Dus de komende 6 maanden maken we pas echt kans".... Nu maar hopen dat dat wel uitkomt 😉! Nu weer ad studie... X
Fijn zo'n positieve instelling Juulzon! Ik hoop echt op een wonder voor je. Ja Roosje, ik ben ook benieuwd!