Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spijkervrouwtje, nee, dat kan niet zeiden ze, ik vroeg me dat ook al af. maar ze wilden niet veel langer wachten omdat ze wel overrijp kunnen raken.

2. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Astarte: Van harte met de goede echo! Super meis!

Wies: Vandaag de punctie, sterkte! En als het al achter de rug is hoop ik dat het is meegevallen.

Hier: Druk weekend achter de rug, twee nichtjes te logeren gehad, maar was ook erg gezellig.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Nou, de punctie is achter de rug. De behandeling viel zwaar tegen. De vorige keer heb ik amper iets gevoeld, dus ik zag er eigenlijk ook niet tegenop. Maar wat deed het zeer deze keer zeg, wat een verschil! Maar goed, het resultaat was echt boven verwachtingen, ze hebben 10 eicellen eruit kunnen halen! Hopelijk ook goede bevruchtingen deze week, dan hoeven we voorlopig misschien geen punctie meer. Nu maar eens lekker onderuit, de morfine is al aardig uitgewerkt...

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wies wat vervelend dt het zo zwaar was maar rwat en mooie opbrengst. Ik hoop voor je op veel bevruchtingen! Wanneer is de tp?

5. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wies, wat een mooie opbrengst! ga duimen voor veel goede bevruchtingen. wanneer hoor je weer iets?
    Rust lekker uit van de punctie.

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    donderdag hebben we de terugplaatsing, en dan horen we ook gelijk meer. spannend!

7. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Spannend Wies!

Hier vandaag 1e fm gehad, nog vrij rustig, eitje links van 11mm die het waarschijnlijk gaat worden. Donderdag 2e fm en als fm 14mm is beginnen met de medicatie.

Nou ga snel stoppen want moet de oudste uit school gaan halen doei!

8. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Lieve meiden,

Ik ben heel boos en verdrietig tegelijk. En het ergste is dat ik er niets aan kan doen en dat alle tijd en energie nu voor niets zijn geweest, omdat anderen hun werk niet goed doen.
    Ik zou vandaag een TP krijgen van een cryo. Ik heb vorige week woensdag een pregny geprikt en vandaag zou ik in de ochtend gebeld worden door het EMC.
    Ik had mijn telefoon de hele ochtend bij me, maar ik hoorde maar niets. Dus toen ging ik zelf maar bellen. Ik zou teruggebeld worden, want ze konden niet mijn vraag beantwoorden.
    De gyn belde terug en die vertelde dat het EMC vergeten was om de cryo te ontdooien, dus de TP ging niet meer door. Ik werd even stil. Ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen en
    zei dus maar: wat slordig van EMC...Dat vond de gyn ook, maar ja, verder kon hij me niet helpen. Hij kon alleen maar zeggen dat ik op mijn regels moest wachten en dan weer bellen.
    En de volgende maand is best een drukke maand voor mij....Ik had rekening gehouden met deze TP in alles wat ik zou doen deze maand en nu dit?
    Phoe meiden, ik weet het even niet meer...
    Gr,Gorgi

9. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wies, Wauw!! Goed zeg :)!! Das gewoon een hele eierdoos vol :D.
    Op naar een mooie TP donderdag!!

Spijkervrouwtje, jij ook succes donderdag met de volgende FM. Spannend hoor!!

Gorgi, :(. En dan lees ik nu jouw nieuws..... Wat een ontzettend slordige fout zeg!! Zou woest zijn! Logisch dat je nu even heel verdrietig bent. Je stelt je er toch op in en bent er alweer een hele tijd mee bezig. En dan ook natuurlijk nog de hormonen die je natuurlijk wel spuit. Heb je van het EMC zelf nog niet iemand gesproken? Ik begrijp tenminste uit je stukje dat de gyn daar niet werkt? Digiknuffel voor jou meid! Hopelijk kun je het gauw een plekje geven en weer met frisse moed de volgende cyclus ingaan op weg naar een lief klein brusje voor jullie ventje (die je nu maar even extra moet knuffelen).

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Gorgi wat vreselijk kl*te meid! Ik kan me je verdriet en boosheid heel goed voorstellen! geef inderdaad je ventje maar een flinkje knuffel en probeer je te richten op het moois wat je nu al hebt.

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wies: Wauw! Mooie opbrengst zeg. Een echte meevaller! Jammer dat de punctie tegenviel, maar die is gelukkig lekker achter de rug. Succes morgen!

Spijkervrouwtje: Succes morgen emt de volgende FM!

Gorgi: Jeetje meis wat slordig zeg, logisch dat je boos en teleurgesteld bent. Hele dikke knuffel van hier!

Majo: Hoe is het met jou? Trek je het wachten een beetje?

Hier: Eindelijk ben ik niet ongi meer. Heerlijk. Vanaf 21 december eigenlijk constant ongi geweest was het echt zat. En nu aftellen naar 30 januari. Hopelijk ziet het er allemaal rustig uit. Ik zou denken kan haast niet anders na die grote opruiming die mijn lichaam heeft gehouden. :D

12. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Zora, ben hier eigenlijk totaal niet aan het wachten... ik zie het wel... heb geen zin meer me er druk om te maken eerlijk gezegd. (is nu nog makkelijk he ;)). Vandaag wel de hele zooi hormonen weer in huis gehaald, kwamen namelijk langs zkh en had de recepten al in huis. Maar goed...duurt hier nog even... moet toch nog eerst ongi zien te worden en dan nog bijna 3 wkn de pil slikken dusse... Fijn dat jouw ongi dan eindelijk weg is zeg :).

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hi meiden,

Ben alweer een poosje niet meer in dit topic geweest. Voel me nu niet echt 'bezig' nu ik sowieso 6 weken moet afwachten of mn schildklierwaarden beter worden.
    Maar ik las het verhaal van de vergeten te ontdooien cryo's... Hoe ontzettend klote zeg!! :(
    Ik heb dat ook 1 keer gehad, gelukkig was ik aan de Progynova dus toen kon ik een dag later, maar dat is bij Pregnyl wel wat anders.
    Veel sterkte!!

Majo, heb je nu toch het besluit genomen eerst in NL nog een poging te doen? Spannend hoor! Veel succes!

Zora, fijn dat je er weer van af bent!! Hopelijk voor een hele lange tijd!!

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wies van harte! Klinkt super! Succes ermee!
    Gorgi, dat is echt Slordig met een grote S! Tjonge jonge zeg, wat onzorgvuldig....heel slecht en heel K.T! Sterkte.......

Aan alle anderen: succes met alles, ik heb amper tijd gehad om bij te lezen dus ik reageer daar nog later op maar door werken etc weinig tijd gehad om te lezen en reageren!

Liefs, hier alles goed!

15. gorgi

gorgi Lid

19 jul 2008
    40
    0
    6
    Vrouw
    Dank je wel voor de lieve berichten.
    Gr., Gorgi

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    gorgi, jeetje wat een ongelooflijke fout zeg, dat mag toch niet gebeuren! logisch dat je verdrietig bent, ik zou ook woest zijn daarbij. sterkte.

astarte, fijn te horen dat het goed gaat, dat motiveert weer he! ;)

spijkervrouwtje, hoe is je fm geweest? ben benieuwd!

hier vandaag de tp gehad van een 10-cellig embryo! :)
    ze hadden maandag in het lab nog een eicel gevonden, dus het waren er 11 in totaal, waarvan er 8 bevrucht waren en zich hebben gedeeld. nu nog 7 over dus voor in de vriezer! nu maar wachten....

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wow een 10 cellige topper! Mooi wies ik duim dat dit het brusje wordt :D

Hier inmiddels 3e fm gehad, maar waar mijn ei de vorige keer zo snel groeide, zo langzaam gaat het deze keer ;) follikel was pas 12/13 mm vandaag. Zondag weer weer een fm en dan maar hopen dat hij de snelweg gevonden heeft :D heb inmiddels wel de spuiten in huis dus ik ben er klaar voor :)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Maarte, idd eerst nog hier een poging in Ned. Komt alleen wel een beetje 'ongelukkig' uit w.s. wat betreft de afspraak in DD. Zit dan hoogstewaarschijnlijk in de wachtweken. Maar ja.... als we 'm afzeggen en verzetten zijn we w.s. weer een paar mnd verder als deze poging mislukt. En mocht ik wel zwanger raken kunnen we DD altijd weer afbellen ;).

Wies, wauw zeg!! Een 10-cellige aan boord en ook nog eens zoveel cryo's :). Succes met wachten komende 2 wkn.

Spijkervrouwtje, hoe ziet jouw schema eruit dan? Hoef je pas te spuiten als je ei een bepaalde grootte heeft?

Astarte, fijn dat alles goed is :)

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Majo, ik zou dat ook doen, jammer dan voor dd als je zwanger bent maar dat is nu toch eenmaal het doel ;)

Ik doe ivf in eigen cyclus dus met minimale hormonen, er rijpt bij mij ook maar gewoon 1 eitje. Dus die zal het allemaal waar moeten maken, goed groeien, de punctie moet lukken, goede bevruchting en het dan bij de tp nog waarmaken. Hele opgave, maar ja zo gaat het normaal ook dus zou moeten lukken :D

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wow Wies! Wat een opbrengst zeg!!!!!! En dan ook nog een 10-cellige topper! Wow wow wow! Nu maar hopen dat het toppertje ook een blijvertje is! :) Heel veel succes!

Ook voor de anderen!!

Deel Deze Pagina