Roosje, hoe was het bij de gyn? En stiertje, aftellen kan weer gaan beginnen.... Spannend! Hier: dag 4 van de clomid...
vanochtend controle gehad. Beide stokjes rustig, nog een beetje prut in de bm holte, maar dat wist ik zelf ook wel ( nog steeds ongi) ik mag door voor de cryo ronde volgende week vrijdag terug voor fm en bms meting. 2 cryos willen we terug. intussen zoekt de gyn uit wie de labfase kan doen als ik na mn verjaardag start met een (hopelijk niet noodzakelijke) 3e ivf poging. Alle scenarios gaan we bekijken. Hopelijk doen we dat voor niets. maar het geeft mij rust als ik mn opties ken.
Goed stiertje je ei nog benut heel goed nu op naar de cryo tp! Wel snel gegaan! Roosje goed dat je even de kroeg in bent gegaan even de zinnen verzetten na deze vervelende ervaring! En nu op naar de volgende ronde! Fijn dat je gyn meedenkt hopelijk wordt de druk die je voelt daarmee iets minder. Deze ronde moet het gewoon worden na 2 rondes positieve testen op naar een plakker! Juul jij ook weer succes deze ronde!
Stiertje, dubbele kans dus deze ronde Met hopelijk een mooie plakkerd! Roosje, herkenbaar dat opties rust geven. Hier net zo. Maar idd hopelijk niet nodig. Fijn dat je gelijk door mag! Juulz, nog even door met de Clomid dus. Ronde hoeveel nu? Jon, wat ga je hard!!!
Fijn dat ze in elk geval meedenken Roosje! Hopelijk inderdaad niet nodig, maar inderdaad, heel herkenbaar die rust... hier ook al een evaluatiegesprek gepland staan en bekend met het vervolg na deze cryo.. zeg het liever af dan dat ik heel lang moet gaan wachten... Fijn ook dat je meteen door mag! Hier verplicht wachtronde tussen verse tp en eerste cryo...
Roosje, idd fijn om vooraf je opties te kennen, scheelt een hoop onrust. Maar uiteraard hopelijk niet nodig!
Tnx. Vandaag bij ons de eerste lammetjes geboren. Goed voorteken? We hadden ze iig nog niet verwacht. Zojuist maar even een glaasje wijn hierop gedronken. Nu kan het nog
Ik hoop zó dat we morgen onderweg niet gebeld worden dat het cryootje niet goed ontdooid is! Altijd spannend met de laatste.
Pff, werd ik om 8.30 gebeld door DD. Hartslag 200. 'Ja, ik bel u om te zeggen dat u straks een mooie blastocyste krijgt teruggeplaatst'. Adem in, adem uit. Zennnnn. Afijn: nu dus inderdaad een mooie blasto aan boord. Dus nu maar weer broeden
OMG...Daar zou je toch ook een hartverzakking van krijgen. Maar een mooie blasto aan boord...dat klinkt in elk geval goed!