Oh Stiertje.....wat moet jij een paar angstige seconden hebben gehad... Maar gelukkig goed nieuws! Ik wist niet dat ze dan ook bellen. Lekker broeden nu!
Denk dat het een misverstand was. Ik had gezegd: als ie niet goed ontdooit, bel dan zo vroeg mogelijk, omdat we anders al onderweg zijn. Nou ja, eind goed al goed. Tenminste, voorlopig.
Wat een goed nieuws! Dan gaat die telefoon en schrik je echt even.. Om vervolgens met een gevoel door te rijden van: yes, dit moet 'm worden! We gaan 'ons kindje' ophalen.... Ofzoiets... Laat maar goed groeien daarbinnen! En klein blastootje: je zit nu heel fijn in de buik van je mama. Blijf daar nu maar nog zo'n 38 weekjes zitten! Sikki, jij vroeg me laatst hoeveelste ronde Clomid dit nu was. Zit nu id 3e ronde. Bijwerkingen vallen gelukkig mee (denk ik). Verwacht komende week weer ergens een smiley... 😄. Als het deze ronde niet gelukt is (grote kans natuurlijk) moeten we bellen. Gyn heeft vorige keer soort van geadviseerd, ook ivm mijn verleden, om dan over te gaan op ivf/icsi. Wij zelf zouden het graag nog tm juni willen zelf willen proberen, dus ga dat ook vragen, ook ivm de medicatie. Of dat mag. En zo niet... Dan toch.... Gelukkig nl nog wel wat medicatie achter de hand. Hoe gaat het met de rest? Maar weer eens dat lijstje updaten hier!!! Ben gisteren trouwens met 2 vriendinnen naar 50 shades geweest. Sluit me aan bij de recensies... Vond het soms gewoon lachwekkend... Fijne zondag allemaal!
Juul die film staat ook nog op mijn lijstje hoor er toch verschillende verhalen over! Ben benieuwd 😉
jeeejjjj stiertje, wat fijn tp gehad!!!! Heb veel aan je moeten denken, maar waren een weekendje weg, dus kon niet op zp... Super! Duimen voor een mooie plakker! Hier vanmiddag naar het ziekenhuis, kijken of mijn bms dik genoeg is, dan hopelijk afspraak voor tp plannen...
jep, hij staat gepland voor aanstaande zondag... bms was 8,2 mm dus mag zondag komen voor de terugplaatsing (als de cryo goed ontdooit in elk geval...dus spannend weer!)
@fiona, hoop dat ik maandag of dinsdag een tp krijg, dan gaan we bijna gelijk op . Ik wacht nu op een .......
Stiertje, wat fijn dat de laatste cryo goed ontdooit is en lekker veilig in je buikje zit! Ik duim! Fiona, jij dus ook klaar voor de tp. Ik duim voor een goede dooi! Roosje, en jij ook alweer bijna zover. Dat is mooi snel! Succes dames! Juulz, zou je eventueel zelf met de Clomid verder gaan ja? Nog even geen zin in IVF/ICSI heisa? 50 shades...boeken niet gelezen. Ik laat deze hype even lekker aan me voorbij gaan Nog een paar dagen werken en dan lekker op wintersport! En dan hopelijk snel ongi zodat we eind volgende maand voor de pipelle kunnen gaan en daarna weer beginnen. Hoe is het verder met de zwangeren hier?
Lieve dames Wat een heerlijk vooruitzicht die wintersport! Weer naar Oostenrijk dit jaar? Kleine meid mee en mag zij ook al iets doen op de skiës? Ntp en m676 bedankt voor het vragen hier gaat het aardig goed momenteel weer wat minder last van mijn bekken! Lang leve het voedingskussen (how romantic 😜 ) in bed en de bekkenband. Hoe gaat het met jullie kunnen jullie al/nog een beetje genieten? Vandaag controle en extra groei echo gehad. Kleine man loopt nog steeds bijna een week voor en mag met 34 weken weer terug komen. Zoals het er nu uitziet wordt het een grote baby. Mag volgende week ook een glucose test jippie jee laten doen misschien heb ik zwangerschapsdiabetes. Als kleine man deze lijn blijft volgen dan wordt het wel echt een 8 a 9 ponder dus volgende week afwachten en misschien dan naar de diëtiste. Ach we zien wel!! Zwaai
Jon, idd een grote baby, maar je hoort dat toch veel vaker? Hopelijk geen zwangerschapsdiabetes voor je. Maar idd, je ziet wel. Wat gaat het snel zeg! Sikki heerlijk, nu echt al snel op wintersport. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ik ga toch echt ooit ook nog eens, helaas delen mijn man en ik niet dezelfde interesses op vakantiegebied... Zelf merk ik dat de ergste vermoeidheid voorbij is en ik niet meer misselijk ben. De kilo's gaan wat mij betreft wel hard nu, en ik eet ook wel iets teveel. Heb zo'n honger steeds... Heb nu vooral last van hoesten, bah, krijg er hoofdpijn van en word er wakker van s nachts, waardoor dus wel weer moe haha. Maar ja, komt goed. Ik kan nu echt meer genieten sinds de laatste echo gelukkig.
Jon, hopelijk geen diabetes.... Ze schatten ook vaak verkeerd...dus misschien valt het wel mee. En 8-9 pond is niet overdreven groot toch? Fijn dat je bekken iets minder vervelend doet! Alle voorbereidingen getroffen? Kaartje, kamertje enz? M676, fijn dat je je beter voelt nu. De kritieke periode voorbij! Sikki, wat lekker zeg. Er ligt volgens mij genoeg sneeuw! Skiën of snowboarden? Hier gaat het goed. Momenteel een griepje, maar dat is hopelijk snel wwer over. Bekkenklachten worden niet beter, maar ook niet slechter gelukkig. Begin nu een beetje nesteldrang te krijgen.
M676 fijn dat de ergste vermoeidheid weg is en dat je steeds meer kan genieten! Ntp jij dus ook bekkenklachten kan je nog wel normaal werken? Hier nog keuze maken tussen 2 kaartjes de naam zijn we uit. Komende week al de intake van de kraamhulp. Gaat snel. Nee 8 pond komt steeds vaker voor maar mijn zoon was maar 3130 en wel 52 centimeter dus het idee van ruim een kilo zwaarder trekt me niet echt 😉. Alles is extra gemeten dus hoofdomtrek, buikpartij, lengte benen en moet ergens vanuit gaan. Meneertje zat aan de allerbovenste lijn dus denk niet dat ze heel erg fout zitten in de metingen. Vorige keer bij mijn eerste zoon had die echoscopist het precies goed qua gewicht enz. Maar goed eerst volg vrijdag maar eens die glucose test kijken of daar wat uitkomt. Afwachten dus
Ik zie een paar bekende namen hier en ook een paar onbekende. Ook wij zijn een tijdje geleden gegaan voor een brusje. Na eerst zelf geprobeerd te hebben (met ovutesten) zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Eind 2014 twee keer een iui gehad. Onze dochter is na 4x o.i. / 6x i.u.i./ 1x IVF (3 tp's in totaal) uiteindelijk geboren na een escape iui van IVF poging 2. Er groeiden maar 2 á 3 eitjes. Terwijl er bij de eerste IVF poging 19 eicellen waren. Bij ons beide is er niks gevonden wat een zwangerschap in de weg zou kunnen staan. In januari zijn we na een evaluatiegesprek overgestapt op IVF. Deze keer ook niet heel veel eicellen, maar uiteindelijk toch 9 aangeprikt waar ze 6 eicellen uit hebben kunnen halen. 'Helaas' is er maar eentje bevrucht. Deze is donderdag 5 februari, 3 dagen na de punctie, teruggeplaatst. Een mooi 8-cellig wondertje. Morgen gaan we testen. Ik heb het wonderbaarlijk uit kunnen houden om niet eerder te testen. Ik zit toch echt te wachten op dat bruinverlies dat ik altijd voor m'n menstruatie heb. Maar nog niks! Heb soms wel het idee wat te voelen wat bij een zwangerschap zou kunnen horen, maar wil eigenlijk niet hopen. Dan is de klap nog groter heb ik het idee. Nu dus nog maar één nachtje slapen en dan weten we meer. Hoop dat dat slapen een beetje gaat lukken . Ik heb nu heel erg mijn ego-verhaal hierboven neergezet. Had dit eigenlijk al eerder moeten/willen doen. Vind het altijd lastig om ergens zomaar 'in te breken'. Dan mis je toch vele verhalen en de geschiedenis van meerdere topicleden. En alles teruglezen is wel erg veel . Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden! Ik wens de zwangeren nog een fijne zwangerschap. Degene die met hormonen bezig zijn heel veel succes met de behandelingen. De wachtenden heel veel sterkte met wachten.