Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeehondje! Ik duim voor je.

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Roosje, Fiona: spannend zeg! Duimen gaan ook in de duimstand voor jullie!

Onze zwangeren hier: leuk om mee te lezen en fijn dat het goed gaat. En misselijkheid die minder is, gelukkig, voedingskussen in bed bij de benen: lekker toch 😉... En 'teveel' eten... Gewoon wat extra wandelen met dit mooie weer...

Sikki, hoe heerlijk! Wintersport! Begreep vandaag uit het nieuws dat voor de Alpen de voorspelling niet zo best is. Waar gaan jullie naar toe? Jij vroeg ook van de clomid... Als ik het niet 'officieel' voorgeschreven ga krijgen, dan regel ik het denk ik op een andere manier. Bij mij heeft er nooit een wildgroei aan eicellen plaatsgevonden, ook niet met clomid. Maximaal 2 eicellen. Ivf/ICSI is met name iets wat mijn vriend graag nog even uitstelt. Omdat hij de selfie pogingen echt nog een kans wil geven. Hij gelooft dat dat moet lukken. En ik geloof graag mee. Al voel ik nu dat het eitje aan de rechter, eileiderloze kant groei. Dus wellicht geen reeële kans.
    Maar ivf/ICSI voelt ergens ook zo definitief. Maar toch gaan we ervoor als het na 6x clomid niet raak is hoor. Ik word deze zomer nl ook al 39....

Zeehondje, dank voor je update! En wat spannend zeg. We horen morgen wel of je gevoel juist is. Hope so! Ik duim nog even mee!

X

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, we zijn zwanger.
    Vanmorgen een overduidelijke test!

Nog 1 dagje werken. Maar dit is een super begin van de vakantie!!!

Bijgevoegde bestanden:

• klein.jpg
      klein.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,7 KB
      Weergaven:
      0
  4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Juulzon, wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan.
    Ik ken je verhaal. Ook wij zijn het rustig weer gaan opbouwen. Niet gelijk de grootste stap genomen. Eerst zelf, daarna iui en daarna dus ivf. Zo groei je ook weer een beetje in de mmm qua gevoelens en is het niet gelijk op z'n heftigst.
    Wel balen dat je niet alle kansen kan benutten als het eitje aan de verkeerde kant groeit. Succes!

5. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Gefeliciteerd zeehondje! Da's een heel duidelijke test!!
    Fijne vakantie!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Van harte gefeliciteerd zeehondje!!
    En weer oktoberkindje hihi.

7. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    zeehondhe, gefeliciteerd! Wat een fijn begin van de vakantie.

Jon, idd even afwachten nu.

Juulzon, andere eileider schijnt t toch echt over te nemen, dus dan wel regelen kans? Hoop dat het zo lukt en je niet meer verder hoeft!

Ntp, snel opknappen zodat je flink kunt nestelen!

8. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    @ego: hier sinds gisteren weer het bekende zeurderige ongesteldheidsgevoel in m'n onderbuik. Nog 5 dagen tot de officiële testdatum ...

9. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    wauw zeehondje, proficiat!!

oo stiertje, wat n rotgevoel! Wil niks zeggen he! we duimen gewoon door!!

zwangere dames, jeetje het gaat echt hard bij jullie zeg! begint al een beetje op zijn eind te lopen... spannend! En leuk namen,kaartjes :)

m676, bij jou niet op zijn eind, maar als ik dan naar jouw onderschrift kijk dan denk ik elke keer, jeetje die was toch pas net zwanger haha... ook dat gaat snel! :)

juulzon, jeetje wat knap dat jullie het ook gewoon "zo" blijven proberen... bij ons was dat simpelweg geen optie...

sikki, heel fijne vakantie vast!!

roosje, jij al een :) ??

hier ook lekker een weekje vakantie, en hopelijk zondag een mooie terugplaatsing... vindt het wel echt spannend en hoop dat ie goed ontdooid, maar heb er zo ontzettend weinig vertrouwen in!

10. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Zeehondje!!! Fijne vakantie!

Fiona, hoop houden hoor. Zelfs uit de minste cryo's kunnen mooie baby's ontstaan.

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Zeehondje!! Wat super super super!! Van harte gefeliciteerd!!
    Hoe bijzonder, 'maar' één bevruchting en dan zwanger!!!! Hoera!!

Stiertje, aghhhh ongesteldheidsgevoel... :(
    Het kan beide kanten op, maar wat rot dat je nu dit gevoel hebt. Ik duim nog ff voor je door!!

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Stiertje, dat gevoel is vast de innesteling... Hoop ik.... Kan van alles zijn... Ik duim door!

Zeehondje, wat een geweldige knaltest! Wat fijn! Gefeliciteerd! Bijzonder zeg, een bevruchting en gewoon raak! Wow! Bij ons willen ze geen iui doen ivm de ene eileider. Ik hoop op nog een wonder en we proberen het gewoon... En zien vd zomer verder...

M676, wat gaat het snel! Willen jullie weten wat het is?

En Fiona, snap je onzekerheid heel goed. Gewoon bang voor een teleurstelling ook... Maar, hier zijn genoeg positieve cryo-verhalen, dus er is echt een goede kans!

Hier: smiley vandaag! Dit keer dag 14. Krijg nog eens een normale cyclus met Clomid 😉. Vanmorgen benut en morgen nog maar een keer. Wie weet neemt de andere eileider het immers over... (Reken er niet op, maar kansen benutten is ook gewoon leuk 😊).

Fijne dag allemaal!

13. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.054
    944
    113
    Vrouw
    Zeehondhje jeeeeh wat fijn! Wat kan je gevoel er soms naast zitten he!!!!

Stiertje ik duim door, zenuwslopend die wachtweken!!

14. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.339
    1
    36
    Goed zeg zeehondje wat een mooie test!
    Een mooie vakantie!

15. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Stiertje, het zegt helemaal niks, maar het is zooooo spannend! Laat het gauw testdag zijn!

Go Juul, laat t em deze ronde maar worden!

Fiona, ik duim voor je!

Ego, ja gaat snel he? We willen zeker wel weten wat t gaat worden. Liefst zou ik het ook met anderen delen, maar krijg m'n man vast niet zo ver dat hij dat ook wil ;)

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Stiertje, wat vervelend dat je nu al dat gevoel hebt. Of heb je 'altijd' al zo snel dat gevoel? Ik hoop dat je gevoel ernaast zit!

Fiona, mag ik vragen waarom je er zo weinig vertrouwen in hebt? Is het het feit dat het een cryo is of zoals ik dacht te lezen dat het geen topembryo was bij het invriezen?
    In ieder geval duim ik voor je!

Juulzon, zeker benutten en heeft het geen 'nut' dan is het zeker ook gewoon fijn.

M676, gelukkig wilden wij het allebei weten en ook allebei vertellen. Lijkt me best lastig als je daar beide andere ideeën over hebt.
    Gaan jullie wachten tot de 20 weken echo of een geslachtsbepalende echo laten doen?

17. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Nee nog lange niet :(. Vandaag fm bms 10 mm, allemaal eitjes, maar geen koploper nog....1 links van 10mm de rest allemaal max 8mm......ja waarom verwacht ik ook dat m'n lijf een keer mee doet?

Ik deel je gevoel wat betreft cryo's. Mijn vertrouwen is ook minimaal....eerlijk gezegd ben ik begonnen met afscheid nemen van de droom....ik denk niet dat het me nog gegeven zal zijn...

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Roosje, even dacht ik dat je deze maand weer begonnen was met stimuleren, omdat je schreef dat er veel kleine eicellen te zien waren. Maar begrijp dat je 'gewoon' wacht op een smiley? Doen ze dan ook echo's? Wist ik niet eens. Of kan het me niet herinneren... Heb per slot van rekening in mijn leven nog maar 1x een cryo gehad.

Heel veel sterkte meis en wie weet... Wonderen zijn de wereld nog niet uit! Blijf geloven hoor!

X

19. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fiona en roosje; ik ben ook bang voor het ontdooien van onze allerlaatste cryo volgende maand, is zo spannend. Onze dochter was een cryo dus het kan wel natuurlijk, maar dan moet ie eerst al goed ontdooien. Herken het dus wel qua al afsluiten van de wens. Maar goed, blijven optimistisch, hoop doet leven!

Zeehondje; gefeliciteerd!

Heb even wat afstand genomen van de mmm en zit wat meer in de meeleesmodus.

20. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zeehondje, nee het was wel een topembryo hoor, in elk geval een mooie blastocyste op dag 5 ingevroren... en ons zoontje is een cryo, dus ik zou best vertrouwen mogen hebben. Maar sinds december zijn er 3 van onze 4 cryo's ontdooid, 2 niet goed ontdooid en 1 niet blijven plakken... en zeker na de laatste (die leek goed te ontdooien, maar ging op het laatste moment toch niet door) heb ik weinig vertrouwen...

@roosje, pffff wat duurt het dan lang he! Maar goed, dat wil niks zeggen... probeer vertrouwen te houden (hahaha zeg ik met mijn weinige vertrouwen zelf... ) op dag 10 was bij mij laatste keer ook de eerste meting en toen had ik ook alleen maar 1 follikel van nog niet eens 10 (geloof 9,4 ofzoiets) maar een paar dagen later begon hij mooi te groeien en ik geloof een dag of 5-6 later had ik een :) het is en blijft afwachten, maar goed ik kan me voorstellen, bij jou is het écht de laatste kans of niet? Dat je dan ook minder vertrouwen hebt en denkt dat er geen mogelijkheid meer zal zijn...

Deel Deze Pagina