@Roosje: nu ineens vanochtend een veel lichtere test. Stressss! Probeer zo een bloedtest in het zkh te regelen. Pff.
Hier nog altijd geen inmiddels al wel cd 16. Had voor de verandering op enige medewerking gehoopt....maar snap eigenlijk zelf niet waarom ik daar nog in durf te geloven. De kans op een 3e IVF is hiermee, vergoedingstechnisch in elk geval verkeken. No Pressure hoor ...pffff
heb je gister meer gedronken? was de test uit een ander doosje? ezus meid....ik heb jou als groot voorbeeld, ik duim als een malle
De test van vanmorgen was uit een nieuw doosje, die van gister dus uit een ander doosje. Gistermorgen om ca. 8.00 getest, vanmorgen om 6.00 uur (want werkdag). Beide met ochtendurine. Straks een bloedtest in het zkh. Ik moest praten als brugman om de gyn te overtuigen om die test te doen.
Wat kl&^% voor jou trouwens, dat je cyclus niet meewerkt. Zouden jullie eventueel voor een zelf betaalde poging gaan? Of is het nu einde verhaal?
ik had met mn vriend de afspraak dat het met mn verjaardag klaar zou zijn. het ligt er dus aan of ik hem nog kan bewegen tot een eventuele derde poging. Het geld heb ik al gespaard, dus opzich moet dat wel lukken. wel loop ik tegen het feit aan dat het lab in zwolle geen 43 jarigen schijnt te willen bedienen. dus ik moet dan uitwijken naar een ander ziekenhuis. ik kan dan naar Leer of Dusseldorf. kortom, geen idee. wat t worden gaat. jij loopt in DD toch? Wat zegt jouw gevoel? heb je meer kans gehad in DD dan in NL? Belgie is qua afstand echt niet te doen, dus geen optie.
Wat balen Roosje!! Stomme lichamen ook die niet meewerken stiertje, jeetje wat spannend... fijn dat je toch een bloedtest krijgt... hopelijk komt het gewoon door verschillende doosjes!! hier vanmorgen gebeld, manlief mag woensdag zijn zaad inleveren om te laten controleren, dus dat scheelt weer, hebben we die uitslag alvast voor 9 maart... hoeven we niet nog een keer extra terug te komen..
Ik heb meer kans gehad in DD dan in NL, omdat ze in DD veel meer persoonsgericht kijken. En daar stemmen ze dan de behandeling op af. Daar geloof ik echt in. Voor ons is DD 3 uur enkele reis, dus daar ben je echt wel een dag aan kwijt. Maar wij doen altijd de tussentijdse echo's in de plaats waar ik werk. Dus alleen voor intake, punctie en tp's de reis naar DD hoeven maken. @vriend: of het nu vlak voor of vlak na je verjaardag is, dat zou toch niet zoveel moeten uitmaken? Het gaat er volgens mij om dat je nu nog een laatste poging wilt wagen. Een datum lijkt mij dan minder belangrijk. Maar goed, da's mijn mening
Fiona, wat balen zeg. Heel veel sterkte! Knuffel. Hè bah, Stiertje. Nee toch. Ik denk ook wel eens. Gewoon maar één test doen en dan niet nog eentje om te vergelijken. Maar ja, dat is leuk gezegd... Hoop dat je met een bloedtest wat meer zekerheid krijgt. Roosje, ik had meestal ook pas rond dag 17 een smilie. Normaal gesproken maakt dit ook niet zo heel veel uit. Maar voor jullie wel. Had je het nog besproken in het ziekenhuis, over de vergoeding en of het misschien anders aangepakt kon worden? Fijn dat het zaad dan in ieder geval al is onderzocht. Scheelt weer wat dagen.
ja maar ze konden alleen wat doen als het reeel lijkt, dus halverwegen een cryo poging de nieuwe ivf poging laten starten is niet echt haalbaar. een paar dagen eerder de hormonen had wel gekund, dat is nu niet meer aan de orde. De behandeling zelf eventueel zelf betalen was nog niet zo'n ramp, maar met de hormonen erbij wordt t wel een dure grap (ca E3000 euro de vorige ronde) wat betreft mn vriend, tja die afspraak hadden we gewoon gemaakt, hij wilde weten waar het zou eindigen voordat we eraan begonnen. na jaren en jaren mmm kan ik me dat ook wel voorstellen. Ik heb normaal altijd rond cd 14/15 een , maar door de hormonen en de erg lange lf van de vorige ronde is mn lijf denk ik toch wat ontregeld. de eerste ivf was ook lang (35 dagen, maar deze laatste was 42 dagen!)
Roosje, bah. Dat je lichaam net nu ff anders besluit! Ik duim enorm dat t deze ronde raak is! Wij hebben alleen een intake in DD gehad, de arts zei idd dat zij een persoonlijk plan maken en minder vasthouden aan protocollen.