M676 fijn dat alles goed was! En heerlijk weer even een echo Nog 4 weken en dan weet je dus of het een jongetje of meisje is. Leuk! Juulz, pipelle moet van DD idd 5 dagen voor de menstruatie gezet worden. En aangezien mijn LF altijd netjes 14 dagen is is het dus 9 dagen na ei Vandaag CD7, dus over een dag of 2 maar eens beginnen met ovutestjes. Jij dus op weg naar kiezentrekkerij! Succes!
Zeehondje wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!!! M676 voor jou ook fijn de bevestiging en nog een echo extra ook heerlijk! Konden ze nog niet zien wat het geslacht was? Zou toch sl zichtbaar moeten zijn! Jammer Juul dat deze selfie poging mislukt is. Gaan jullie nu naar het lumc? Hoe was het bij de tandarts? Stiertje wat ben je stil hoe gaat het? Lieve Kaat heb wel te doen met je! Kwam het vanzelf los? Blijft erg verdrietig en ook al wil je snel weer door de verdrietige momentje zal he nog wel even houden is ook logisch. Knuffel! Ntp jij dus verlof met 34 eind is ook al lekker in zicht! Gaat het bij jou lichamelijk nog lekker? Sikki jeetje poging 14 met hormonen dat is ook niet niks! Hopelijk helpt de pippele en de combinatie van verschillende hormonen en gaat deze poging hem worden. Is jullie van harte gegund hoor! Zwaai
Ben er nog hoor! Moe en vooral 's ochtends misselijk. Het blijft er wel in hoor, maar het is een naar gevoel. Maar hey, alles voor het goede doel. Er gebeurt veel in mijn lijf, en dat merk ik
Meiden wat gaan jullie snel! En Sikki en juulzon weer bezig met denken voor te starten. En kaaat jij ook! Erg heftig meid. Jon jij komt ook bijna bij de uitgerekende datum. Ntp jij ook al bijna 30 weken jeetje! Hier is Dilara vandaag 6 maanden geworden! Moest toevallig naar cb 69,5 cm en 8220 gram! Dus ze groeit als kool.
Jon, ik denk dat ze t niet 100% zeker kon zeggen door de apparatuur en daarom haar mond hield. Ik heb gewoon t gevoel dat t een meisje is, geen idee waarom.
One of a kind zo Wow jou meisje alweer een half jaar gaat ook snel! M676 ben benieuwd ons gevoel zat wel goed! Stiertje rustig aan je lichaam is hard aan het werk dus geef er zo nu en dan aan toe en pak je rust
Ha dames, Even niks meer laten weten, maar was ook niks te melden... vanmiddag naar het ziekenhuis voor evaluatiegesprek, ben benieuwd. Hopelijk eind van de maand starten met de pil en dan aan de slag, maar ben bang voor wederom teleurstellingen... We zullen zien.
Goedemorgen dames, Juul wat fijn zo een vriendelijke arts! En wat fijn dat jullie nog een paar rondes met clomid morgen proberen. Hoe was het bij de tandarts? Sikki snap je gevoel van zin hebben, maar ook balen van het feit dat het allemaal nodig is zo goed! Je bent nu al bezig met ovulatietesten? En klopt je hoort het vaker rond de 9/10 weken en al weet je dat de mogelijkheid er is, je hoopt en bidt dat het goed zit. Helaas. M676 ben heel benieuwd wat er in je buik zit? NTP wat ga je hard zeg! Ow Jon ook! Bijna nieuwe baby's in jullie armen! Stiertje aftellen tot de echo! Je mag deze week al gewoon! OoK wat gaat ze hard je meisje zeg!!!! Fiona fijn dat je op gesprek mag, hopen dat je met hoop en vertrouwen weer naar buiten stapt! Ik heb de 23ste een gesprek met de fertiliteitsarts. Ik zal in april eerst voor onze cryo gaan, maar mocht dit niet lukken hem ik het gesprek vast gehad en kan ik dan gelijk door. Dit vond het ziekenhuis een goed idee en ik dus ook ! Al hoop ik zo hard dat de cryo blijft zitten en uitgroeit tot een prachtige baby!
nou... pakket medicijnen weer liggen hier... vrijdag krijgen we de uitslag van de bloedtest en dan mag ik bellen om een afspraak te maken met de ivf verpleegkundige voor de intake (uitleg over welke medicatie op welk moment, spuitinstructie enzovoorts). Hopelijk nog mogelijk voor het eind van de maand, anders moet ik een maand wachten... zou ik echt zonde vinden!
Jon en kaaat ja gaat veel te snel pff. Ze heeft ocharme buikgriep gehad , wij allemaal eigenlijk, maar nu ging het net goed met haar reflux en zijn we weer bij af door dit alles.
Succes Fiona, mag je niet nu al bellen voor een afspraak. Zou zonde zijn als je daarom een maand moet wachten. OoK ah bah de buikgriep! Sterkte!
nee mag dus niet, werd met nadruk gezegd... echt belachelijk want heb wel al alle medicatie in huis, maar goed...
Sorry ff geen tijd om uitgebreid te reageren: ff ego. Nou hier ook weer uit de startblokken. gisteren ongi en start decapeptyl, vandaag start echo, alles in orde, mag vanavond al starten met de gonal, 300IE. De laatste ronde IVF, de eerste ronde DD. De 'do-or-die' ronde. Onze D-day. Het is inmiddels al ronde 23, we zijn nu alweer 2 jaar bezig voor nr. 3 en het is dan mooi geweest, ongeacht de uitkomst. Ik begin deze ronde met een positief gevoel, maar ook met een bepaalde mate van rust. Op eventuele cryo's na is het hierna klaar. Ik ben op..... moe gestreden. De laatste strijd dient zich aan en ik maak me op voor het laatste gevecht. Mijn credo blijft: De dood of de gladiolen
Fiona, pfffff.... Sta je klaar in de startblokken, dan wil je er ook voor gaan.... Hopelijk snel groen licht. Roosje, snap het helemaal.... Een hele spannende ronde. Hopelijk met een hele succesvolle afloop. Zul je zien: worden er twee teruggeplaatst en word je zwanger van een tweeling. Dat zou wat zijn! Nog een extra cadeautje! Ik duim voor je! Zwangeren, hoe gaat het met jullie? Eerste echo's? Kloppende hartjes? Mooie groeiende buikjes? Voelen jullie jezelf nog uitgerust? En hoe het hier gaat.... Kiezen boven en onder zijn eruit (rechts) gehaald, donderdag en links een zenuwbehandeling gehad op vrijdag. Dus was een heel fijn weekend (niet). Bij het trekken vd kies onder werkte de verdoving niet goed, aiiiii..... Een nieuwe dimensie van pijn die ik liever niet had willen ervaren... Bijgespoten, maar eigenlijk was het leed al geschied. Hechtinkje erin en recept mee. Gisteren toch maar terug geweest naar poli kaakchirurgie,omdat de wond onder erg pijn doet en ik kon het hele weekend niet fatsoenlijk eten. Ze hebben het schoongespoten met waterstofperoxide. Nu gaat het, maar de wond blijft heel geïrriteerd. Ook bij de zenuwbehandeling de volgende dag veel pijn. Ik blijk niet goed te verdoven. En de kies hier blijft (nog steeds) napijn te houden. En dat kon nog wel even duren zeggen ze. En verder weer dag 3 vd clomid. Dus ben benieuwd wanneer mijn eisprong gaat zijn en aan welke kant. En 24 maart dus de 'intake' gesprek bij het LUMC. Erg benieuwd. Tot zover! Nu gauw slapen,ben erg moe!
Wat een tandarts ellende.....brrrr. Roosje, dit moet het worden dus.... Ook al is het de derde, de wens is even groot lijkt me. Fiona.....raar hoor.