Fiona, nog 1 dagje en dan eindelijk de uitslag en mag je hopelijk gelijk weer verder. Roosje, herkenbare gevoelens! Maar we zullen vooral doooooooorrrrrrrrrgaan (zoals Barry Stevens vroeger zo mooi kon zeggen ) Kaaat, jij ook alweer een afspraak staan met de fertiliteitsarts. Lekker snel, daar houden wij van Stiertje, nog even en dan hopelijk een prachtig mooi hartje in beeld! Juulz, jij ook weer door voor de volgende ronde. Succes! Hier vandaag een positieve ovulatietest. Dus gebeld voor een afspraak voor scratching. Nu twijfel ik heel erg want Gent zegt 7 dagen na eisprong en DD zegt 9 dagen na eisprong. En nu valt 9 dpo precies op zondag en staat de afspraak voor maandag 23 maart (10 dpo). Voelt ergens te laat, maar weet het eigenlijk ook niet. Heb net maar een mailtje gestuurd naar dr. S. Wacht wel even af wat hij vindt. En dan over 2 weken gaat het hele circus ook weer beginnen.
Wij hebben vanochtend bij de echo een mooi knipperlichtje gezien. Was wel ff spannend, want uk had zich goed verstopt, maar op een gegeven moment zag ik het zelf. Blij en opgelucht!! (En moe, en misselijk, maar hey, alles voor het goede doel!)
Sikki, al bericht terug? Juul, gaat t al beter? Roosje, wat een begrijpelijk gevoel. Succes deze ronde! Zwaai naar iedereen!
Stiertje, wat heerlijk! Van harte gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten! Nog niets gehoord op m'n mail. Ik wacht het nog even af.
Stiertje wat fijn dat jullie een knipperlichtje hebben gezien! Juulzon wat een tandarts ellende zeg pfff heftig allemaal hopelijk gaat het nu beter! Lieve Sikki op naar de volgende poging ook weer vol goede moed! Geef het niet op hoor de aanhouder wint! Roosje voor jou geldt hetzelfde jij zit er nu midden in en je kan gewoon nog zwanger worden dat hebben we de afgelopen maanden nog gezien. Hopelijk lukt het deze keer wel blijvend! Hier nog 2 weekjes tot verlof echt hard aan toe!
Fijn FIona, ook weer van start! DD meisjes, hoe zat het ook alweer? Op welke CD is de eerste FM meestal in DD? Was dat nu op CD8? Ik weet het niet meer. Ben nu op m'n werk en m'n agenda loopt weer vol en ik moet nog 2 dagen naar de Belgische Ardennen plannen...