Dank je! Vakantie was heerlijk, alleen maar zon en erg gezellig. Hoe is het met jou Jon? Al met verlof? M676; jij gaat ook hard he, hoe gaat het bij jou?
Klinkt fijn Blondje! Hier alles prima. Voel t kleintje iedere dag nu, super! Ik groei wel erg hard nu, ben benieuwd hoe het aan het eind gaat zijn!
Roosje, wat fijn dat het tóch goed uitziet!!! Super! Blondje, wat gaaf dat het precies op dezelfde datum valt! Moet toch geluk gaan brengen. En dan bij jou de punctie op je verjaardag, wat zou dat bijzonder zijn. Sorry, Sikki vergeten. Op naar een mooie ronde!!!
Pffff...gelukkig Roosje! Sikki, vol goede moed er weer in! Hoop op een mooi resultaat. Klinkt goed Blondje, die zon! M676 dus al een mooi buikje! Lekker mee showen.
nou... vandaag ongesteld geworden dus het gaat hier ook weer beginnen... eerst pil, dan over 2,5 week deca...
Fiona fijn dat je een vooruitzicht heb op de start van je behandeling! Blondje ga aankomende week mijn laatste werkweek in daarna hoop ik te kunnen ontstressen 😊
zit nu overigens wel op cd18 voor ik aan de decapeptyl kan beginnen, omdat ik 8 april pas intake gesprek heb met de verpleegkundige en dat is cd18, dus zou die avond kunnen spuiten... zou dat een probleem zijn?
Je bent dan aan de pil toch? Volgens mij maakt het dan niet uit, want het is dan een kunstmatige cyclus. Daarom zijn ziekenhuizen er ook zo dol op, omdat ze dan alles zo lekker kunnen plannen. Maar het is langgggg geleden dat ik zo'n soort protocol heb gevolgd (en bij mij was het dan ook nog lucrin ipv de pil). Dus zou het ff navragen als ik jou was.
@fiona: gelukkig start in zicht. Hier cd 15 alweer en t wordt vermoedelijk weer een lange zit. Bms: 11mm Links 4x9-10mm, nog wat 6-7mm Rechts 1x 14mm en 4x 9-10mm, 3x 7-8mm en nog wat 6-7mm. De grote van 12mm die links zat is waarschijnlijk toch een cyste geweest en is inmiddels weg/gekrompen. Woensdag weer terug.
Klinkt goed Roosje! Mooi dat er zoveel meedoen! Blondje, spannend!!! En bijzonder die datum. Moet geluk brengen! Fiona, ik denk zelf dat het niet zo heel veel uitmaakt in het lange protocol. M676, gaaf van kleintje elke dag voelen! Zo bijzonder! Jon, bijna met verlof. Wow! Hier vandaag naar DD geweest. Scratching gehad en baarmoedercellen worden op de kweek gezet. Wordt volgende week gebeld over de uitslag. Verder gelijk uitgangsecho al gehad en alle medicatie weer in huis gehaald. Denk dat ik vrijdag ongi wordt en dan kan het circus weer beginnen. Heb er zin in!
Even snel vanuit de meelees-modus heel veel sterkte en geluk voor iedereen! Weer heel wat pogingen de komende tijd, dat wordt spannend zeg! En daarnaast gaat het alweer snel met de zwangeren onder ons. Korte updeet van hier: - dit keer eisprong met pregnyl opgewekt. Zaterdag ochtend de eisprong (toen en ook de week voorafgaand hebben we het heel gezellig gemaakt ). - morgen intake bij het LUMC, vermoedelijk is het eerste wat ze zeggen weer een onderzoekje bij mijn vriend... - we vertrekken as vrijdag voor een superlastminute naar Gran Canaria. Nog tips voor vliegen met een 17-maand-oud meisje?? En welk speelgoed mee? En wat denken jullie van luiers, eten etc.? Ervaringen zijn welkom! Nu gauw slapen! X
@juul, lastige leeftijd om te vliegen. Onze dochter was met 15 maanden het moeilijkst. Als ze met een ipad mag spelen is dat een goede afleiding. Verder heb ik altijd een voorraad potloden en stiften mee en kleine a5 formaat ringband boekjes om in te kleuren. Flesje ( met speen) drinken mee voor de oren tijdens opstijgen en dalen. Zorg dat je vroeg incheckt, meestal krijg je dan een stoel erbij. Zet lievelingszoon programma's op je tablet of foon. Dat werkt heel goed. Ook hebben wij standaard wat extra koekjes en knijpfruit in de tas. Reken op 2 complete verschijningen en een dubbele voorraad luiers dan he anders zou meenemen voor dezelfde tijdsduur. Sommige kinderen poepen wel 7 keer in een vliegtuig.... Kant en klare pakjes peutermelk mag je meenemen aan boord.
geen tips juul, hier geen eraring met vliegen met ons mannetje... hier vandaag wel gebeld door het ziekenhuis, baal zo! Moet de decapeptyl n week langer spuiten in verband met hun planning, ze kunnen mij niet meer inplannen voor een uitgangsecho in de week dat dat eigenlijk zou moeten. Dus ik moet een week langer spuiten. Dat gaat ook betekenen dat ik niet in mijn vakantie de punctie zal hebben, maar dat ik net na mijn vakantie de punctie heb, oftwel weer een dag vervang moet regelen aangezien ik voor de klas sta... baal er echt zo van
Juul: als ze van boekjes houdt, ook wat boekjes meenemen. Hier geen ervaring met vaker poepen. En bij ons moest ze op schoot, niks geen extra stoel. Fiona: balen!! Helaas bekend verhaal, ik schreef het al eerder: NL ziekenhuizen doen alles om het zich zelf zo makkelijk mogelijk te maken, zowel in protocollen als planning. En daar is de individuele patiënt de dupe van.
ja ik voel me er echt niet prettig bij... wel net gebeld door de ivf verpleegkundige en die had wel echt haar best gedaan om het uit te zoeken en te kijken of er nog ergens ruimte was, maar ze mocht mij niet meer inplannen. Het bleek te zitten in onderbezetting van het lab... tja, inderdaad heel vervelend dat je daar als patient dan de dupe van wordt...
Jeetje Fiona dat is balen zeg een week extra bah! Juulzon wat lekker om ff op vakantie te gaan. Neem verschillende dingen mee die ze leuk vind en idd een fles voor tijdens het opstijgen. Verver geen tips denk dat de tips van roosje wel goed zijn! Roosje nog even succes deze poging! Sikki lekker hoor ook weer van start! Wat houdt de scretsing precies in?