Lekker genieten van je verlof Jon! Ik ga naar de gyn in ons eigen ziekenhuis. Vanwege medische redenen (ziekte van Crohn).
Oh heerlijk Jon! Maar wel spannend nu. Ligt de kleine erg voor op de groei? Was je sowieso van plan in het ziekenhuis te bevallen?
Thanks ladies ga het wel proberen hoor eerst ff ontstressen! Ntp ja meneer ligt bijna 3 weken voor in groei zowel in hoofdomtrek, buikomtrek, lengte en gewicht. Ik wou zowieso in het ziekenhuis bevallen dus dat is het punt niet maar ga wel even een balletje opgooien dat ik niet tot na de 40 weken ga doorlopen als meneer zich niet zelf aandiend. Jij ook bijna met verlof Ntp?
Jon, gefeliciteerd met je verlof! Wat snel gegaan (in mijn ogen dan he ). Hopelijk nog even lekker genieten. En de baby 3 weken voor op groei. Waar wordt hij nu op geschat? Ik weet dat onze dochter destijds werd geschat op een normale baby van rond de 3200 gram. Ik was in shock toen er ineens een baby van 3800 gram uit kwam NTP wanneer ga jij met verlof? Zeehondje, jij schiet ook al op zeg! Roosje, weer een mooi aantal follikels in de maak! Ben benieuwd wanneer de punctie is. Hier zat ik vanochtend al bijna in de auto toen ik opeens dacht 'shit medicatie vergeten' Hoezo relaxed Donderdag eerste FM!
@sikki, had ik zaterdag ook...gewoon de deur uitgelopen... Ben gelijk omgedraaid. Vanochtend weer FM gehad, nr 6 alweer. Cd 22. Bms: 15mm Links 3x 19mm,1x14mm en 1x12mm Rechts 1x24mm, 3x19, 3x 18, 2x 14mm en 2x12mm. Officieel 10 follikels, vermoedelijk 15. Woensdag 9:30 punctie. Maandag tp als alles goed gaat.
Sikki; en je bent weer van start! Fijn dat je er zo relaxed in staat. Ben benieuwd donderdag! Zeehondje; begrijpelijk dat je echt uitkijkt naar je echo, belangrijke mijlpaal. Nog 1,5 week! Ik wacht ongeduldig mee, ik mag dan testen. Jon; eindelijk verlof. Tot 36 weken doorgewerkt zie ik en dat met al een kleintje thuis. Was vast pittig.. Nu genieten! Mijn dochter is ook van oktober 2011, de 27e. Roosje; mooi aantal zeg! Nu op naar woensdag! Hier op dag 4 na tp, nog even geduld dus.. Net een weekendje weg geweest dus dat was een gezellige afleiding. Heb geen idee of ik nog hoop kan hebben, de 8e tp voor een brusje en dan de mindere kwaliteit.. Gister paar uurtjes rare buik en niet echt lekker, geen idee wat dat betekend, gebruik ook utro.
Oef Jon, dat wordt een flink kereltje dus. Zou idd ook niet door willen tot na de 40 weken in dat geval. Nu lekker keukenkastjes poetsen 😉. Roosje en Blonje een spannende week voor de boeg. Ik duim voor jullie! Sikki, goed dat je zo relaxed bent!
Jon, dat klinkt inderdaad als een flinke. Wat is het percentage dat zoiets ook ongeveer klopt? Ik ken ook verhalen dat de baby bij de geboorte bijvoorbeeld juist veel lichter was. Sikki, wat fijn dat je er zo relaxed onder bent. Hopelijk hou je dat gevoel lang. Roosje, heel veel succes alvast voor de punctie. Heb je goede of nare ervaringen daarmee? Blondje, spannend hoor. Hier voor a.s. donderdag al een echo kunnen regelen. Heb gewoon alvast gebeld naar ons eigen ziekenhuis en daar was dus deze week nog een plekje vrij! Wel een beetje lastig qua werk maar vind een echo belangrijker. Toch? NTP, schiet ook al lekker op bij jou.
Fijn weer een echo. Geeft toch altijd weer een gerust gevoel (voor even dan...). Ik moet nog drie dagen werken in totaal en heb dan verlof!!
Hoi hoi, alweer een tijdje geleden dat ik er was. Even zwaai naar iedereen. Sikki: Zie dat jij weer begonnen bent meid, heeeeeel veel succes en sterkte met deze poging. En ik hoop heel erg op goed nieuws van jou! Jon: Jeetje wat is dat snel gegaan, nog eventjes en dan kun je kennis maken met je kleintje. Hier ook een baby die flink voorliep. Uiteindelijk ben ik bevallen met 40 + 3, maar had toen ook aangegeven niet over de 41 weken te willen lopen. Onze zoon was uiteindelijk 4340 gram en 56 cm. Dus een flinkerd. Maar de bevalling ging veel makkelijker dan met onze dochter van 3320 gram. Zeehondje: Nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. NTP: Heerlijk bijna verlof, succes met de laatste daagjes! Hier gaat alles goed, kleine man volgende maand alweer 2. Is zo snel gegaan. En dan is het helemaal wrang om te weten dat sommige meiden nog steeds knokken voor een 2e kleintje. Succes en sterkte meiden, denk aan jullie!
Lieve dames Roosje jij morgen heel veel succes morgen met de punctie! Blondje jij moet nog geduld hebben ik duim nog even door voor jou! Mijn zoon is van de 20ste. Ligt dicht bij elkaar! Ntp jij ook bijna verlof een heerlijk vooruitzicht! Sikki heerlijk dat je zo relaxed bent hopelijk een mooi aantal follikels! Kan me voorstellen als de kindje veel zwaarder is dan verwacht dag je denkt who! Zeehondje altijd fijn extra echo's! Zeker in het eerste trimester heeft toch weer extra zekerheid! One hoe is het met jou en je kindjes? Wel grappig dat jullie het allemaal snel gegaan vinden zelf ervaar ik het anders ik leefde echt van termijn na termijn toe. Maar vind ook dat het bij andere dames dan jezelf vlotter gaat. Deze baby wordt rond de 40 weken op ruim 4200 gram verwacht. Er kan een afwijking inzitten van maximaal 500 gram dus meer of minder. Wel is alles nagemeten. Bij onze eerste hadden ze het precies goed qua gewicht. Ik hoor ook vaak dat ze het gewicht mis hebben toch kan ik veel meer verhalen van dat de kindjes uiteindelijk zwaarder waren dan van te voren gedacht. Zora mooi te horen dat je laatste bevalling veel makkelijker ging dan je eerste bevalling dat geeft wel wat vertrouwen! We gaan het zien wat de gyn donderdag zegt. Zwaai!
Korte samenvatting van vandaag: 14 eicellen gevonden Uitgebreid verslag: lees m'n blog. Het was m'n dagje wel.
Wat een dag zeg, een heel avontuur erop zitten. Maar met in ieder geval een mooie oogst. Ik duim gelijk door voor mooie bevruchtingen!
Pittig dagje roos ook door alle stress dit je ernog bij kreeg! Wel een mooie opbrengst hopelijk worden er vele bevrucht! Spannend weer!
Wow wat een geweldige opbrengst Roosje! Wat een stressdag maar gelukkig is het allemaal goed gegaan. Hier morgenochtend naar DD voor de eerste FM! Jon jij morgen naar de gyn voor een plan de campagne. Ben benieuwd. Succes!