Pfieuw, wat een stress. Maar gelukkig veel (paas)eitjes gevonden. Nu op naar een mooie tp op 2e paasdag!
Al nieuws Roosje? Hier de 1e FM gehad. Rechts alleen wat antrale follikels, links 2 van 8 mm en bms nog heel dun. Dit is de eerste keer dat ik een combi van Gonal en Menopur spuit. Geen idee of ik daardoor zo laat reageer en of ik überhaupt erop ga reageren. Over 5 dagen weer terug. Hoop dat het dit keer gewoon laat op gang komt. Gelukkig was het bms nog wel heel dun dus het kan. Bij de vorige afgeblazen poging had ik 1 hele grote follikel en al rijp bms waardoor ik niet verder kon. Nu is eigenlijk alles nog in ruste...
Sikki, ik duim voor je dat er nog meer bij komen. Gelukkig maar dat alles nog pril is en je nog even kunt afwachten. Roosje, 14! Super. Je blog ga ik nog lezen. Vandaag iig lekker op de bank? Jon, verlof! Geniet van je laatste weekjes zwanger! Zwaai naar iedereen!! Ego: vandaag 20 weken echo gehad. Heerlijk om weer even naar dat spartelende mensje te kijken. Lag geen moment stil! Het is een .... Meisje!! Twee meiden in huis straks. Gezellige boel
Roosje, heb je vandaag gehoord hoeveel bevruchtingen er zijn? Ik weet niet hoe dat bij jullie gaat. Wij hoorden dat altijd een dag later namelijk. Sikki, ik hoop dat dit gewoon een slow-start poging is en de groei mooi op gang gaat komen! M676, gefeliciteerd met de goede 20-weken echo. Wat leuk, nog een meisje! Hier ook weer een goede echo gehad!
Lieve sikki hoop ook dat het later op gang komt bij je en dat er over 5 dagen meer duidelijk is! M676 fijn dat de 20 weken echo goed is en wat leuk nog een meid in huis dit dacht je toch al? Zeehondje fijn voor jou ook die bevestiging weer! Blondje nog paar daagjes geduld? Roosje al duidelijk hoeveel er bevrucht zijn? Bij ons kregen wij het pas op dag 2 te horen. Hier vanmorgen een goed gesprek gehad met de gynaecoloog. In principe doen ze niet eerder inleiden vanwege de grote maar in combinatie met mijn bekkeninstabliliteit is dit een ander verhaal. Over 2 weken weer een echo en een inwendig onderzoek om te kijken of er al wat aan het verweken is dus afwachten misschien komt meneertje wel eerder vanzelf we gaan het zien!
M676; wat fijn dat alles goed is, en super leuk 2 meiden!! Zeehondje; fijn zeg ook weer een goede echo! Jon; mooi dat je een goed gesprek had, afwachten hoe het gaat lopen dus. Geniet je van je verlof, voel je je goed? Hier 1 wachtweek voorbij, nog 1 te gaan. Heb rare buik af en toe en steekjes/ krampjes is liezen, misselijk vd week. Kan 3 dingen betekenen; grieperig, utro of goed nieuws..
Nee vandaag gewoon gewerkt hoor. Wel gisteren vroeg naar bed gegaan. Vanochtend met utro begonnen. Vanochtend belde ze uit DD. Er zijn uiteindelijk maar 8 van de 14 bevrucht. Ik moet eerlijk bekennen dat hoewel het een net resultaat is, ik toch een pietseltje teleurgesteld was. Hier voor respectievelijk 9 van de 10 en 11 van de 13 bevrucht, dus ik had een beetje stoekem gehoopt op een paar meer....ik realiseer me dat ik heel blij moet zijn met 8 en dat het heel ondankbaar klinkt, maar het is de laatste poging en als het er meer waren, dan lijkt de kans in elk geval groter. Maar ze hebben er 2 al in de vriezer gedaan en 6 in de embryoscoop. Maandag heb ik tp om 10:30. Alsjeblieft duim dat er in elk geval 1 t tot maandag haalt....
@roosje, herkenbaar die teleurstelling, bij ons toen ook maar 6 van de 12 geloof ik... maar het zijn er toch een mooi aantal zeg! duimen mee @zeehondje en m676, fijn die mooie echo's! En m676, leuk weer een meisje @blondje, spannend hoor... nog 1 week volhouden... duim duim duim @jon, spannend voor jou ook... hopen dat hij zich snel genoeg gaat melden @sikki, jammer dat er nog niks echt aanwezig was... maar... goed werk heeft tijd nodig blijven wij hier elke keer maar zeggen... dus heb geduld, komt vast goed
Roosje, snap je teleurstelling wel, zeker omdat de voorgaande keren het zo anders was. Toen er bij ons maar 1 van de 6 was bevrucht was dat ook een flinke teleurstelling. Gelukkig was de ene genoeg bij ons. Hoop dat dat bij jullie ook gaat gelden!
Dank voor het begrip,ik voelde me echt onwijs klote door dat teleurgestelde gevoel. Vind het fijn dat ik het hier gewoon kan vertrekken zonder veroordeeld te worden.
Roosje, ja het is fijn om hier alles kwijt te kunnen he? Hopelijk gaan ze allemaal door voor de ijskast (op de verse tp na dan) Blondje, succes in week twee. Jon, fijn dat je iig goed in de gaten gehouden wordt!
Roosje; begrijp je teleurstelling ook goed, je rekent dan toch op meer. Ik duim voor een mooie tp en aantal cryo's.
Gefeliciteerd met de mooie echo M676! Nog een dametje, wat leuk! Ik ben ook erg benieuwd wat wij gaan krijgen..... Het lijkt me beide heel leuk. Jon, plan de campagne in de maak dus. Spannend hoor. Houd je het nog wat vol? Roosje, mooie score hoor! Daar zit vast een goede tussen, die jullie weer heel blij gaat maken. Miekiej, pfff al die symptomen maken je lekker gek in de wachtweken. Wanneer ga je testen?
Roosje heb je vandaag de tp gehad? Hoe is het gegaan? Jij morgen weer een controle sikki? Blondje hoe staat het bij jou ermee? Ntp ja hou het wel vol wel steeds wisselende dagen de ene dag gaat het prima de dag erna stukken minder. Ook steeds meer last van harde buiken en zeurende buikpijn. Tasje en maxicosi staan klaar morgen even bed op klossen sterren zo langzamer hand staat alles bijna klaar
Jon; alles al klaar dus, het is ook bijna zover! Spannend! Roosje; ik ben ook benieuwd hoe t gegaan is. Hier prima, donderdag testdag. Geen idee welke kant t op gaat, heb best goede hoop maar durf dat eigenlijk niet te hebben. Ben wel erg moe.
Spannend Blondje! En hoop is goed! Snap dat het eng is om te hebben maar zonder hoop is er niets. Ik duim!!! Roosje, hopelijk alles goed gegaan met de tp! Jon, sjonge nu schiet het echt op he. Ben je er al aan toe? M676 leuk 2 meiden! NTP heb je een voorgevoel wat het bij jullie is? Hoer morgen FM. Wordt nu wel nerveus. Ben bang dat er niks groeit... Hele weekend ook ziek geweest. Lig nu ook met 39 graden koorts. Hoop maar dat dat geen negatieve invloed heeft.
Spannend blondje hoop zo dat het goed zit! Bah sikki wat vervelend die griep! Ik hoop ook sikki dat er een aantal mooie follikels gegroeid zijn! Succes