@sikki, vervelend griep, beterschap, volgens mij heeft t geen invloed hoor @blondje, spannend @jon, ook spannend, maar anders @ntp, hoe is het met jou? @m676, super! 2 meiden, eentje buiten en eentje in de buik! Ff ego: Vandaag tp van 2 embryo's. In de ochtend zijn ze bekeken en toen was er 1 blasto en 1 bijna blasto (morula). Volgens de embryoloog was de morula waarschijnlijk al een blasto ten tijde van de tp. Van de overgebleven embryo's word morgen gekeken of ze allemaal blasto's zijn geworden. Dit zijn er nog 3 die eventueel nog ingevroren worden. Er zaten er al 2 in de vriezer. 1 heeft t na de eerst deling al gauw opgegeven. Morgen bellen hoeveel cryo's er totaal straks zijn.
Spannend Blondje! Ja Jon, het beruchte koffertje.... Het komt nu echt dichtbij. Zie je er ook tegenop? Ik heb er aan de ene kant heel erg zin in, maar die pijn..... Nu weet je toch beter wat je te wachten staat. Al gaat het toch altijd anders dan je verwacht. Hoop dat je nog een aantal goede verlofdagen hebt waar je van kunt genieten. Roosje...?! @Sikki, ik denk weer een meisje, maar waarom?? Succes met de FM. En beterschap. Je kunt altijd even vragen of het van invloed is.
@blondje, spannend!! @roosje, wauw, fijn 2 mooie teruggeplaatst... nu op naar fijne plakkertjes... o ja, en ook fijn dat er toch een aantal cryo's bij zitten... geeft (denk ik) wat meer rust voor jezelf ook, gekeken naar het feit dat dit een laatste poging is. @sikki, geen idee, volgens mij bij de vrouw inderdaad geen invloed... maar wel vervelend die griep @NTP, nog eventjes! Snap je gevoel wel van weer opnieuw bevallen en de spanning daaromheen... maar ach, je weet ook dat je de vorige keer weer hersteld bent en wat je ervoor terugkrijgt enzovoorts... dus dat scheelt ook @ego, morgen intake met de verpleegkundige... ben benieuwd wanneer mijn afspraken nu definitief ingepland staan... of het inderdaad de week van 27 april is dat ik mag beginnen met stimuleren of dat ik nóg een week langer moet wachten...
Dames Roosje klinkt goed de kwaliteit van de Emmy's nu hopen dat ze blijven zitten! Ntp zie er nog niet echt tegenop mijn vorige bevalling was zeker geen eitje maar wie weer duurt het deze keer een stuk korter en daar zal ik al enorm blij mee zijn! Jij nu ook met verlof alles klaar thuis? Je wou toch thuis bevallen?
Sikki; beterschap! Ik dacht ook dat t alleen bij de man kwaad kon. Jon; hopelijk dit keer iets korter, duurde je vorige bevalling erg lang? Roosje; klinkt positief! Nu lekker warm in je buik en afwachten maar.. Ntp; ja je weet nu wat er komt he. Ben jij al bijna met verlof? Fiona; hopelijk snel weer starten, dat wachten is ook maar niks he.
Roosje, klinkt goed! Lekker broeden nu. Hier net FM gehad. Helaas maar 2 follikels van 20 en 15,5 mm Dit is de eerste keer dat ik een combi van Menopur en Gonal F gebruik. Ik denk dat dit toch niet de combi voor mij is... Straks word ik gebeld door DD wat we gaan doen. Als het aan ons ligt gaan we gewoon voor een punctie. Ik ben er nl helemaal klaar mee. Dus laten we deze poging dan maar afronden ook en dan is het klaar.
Jeetje wat balen Sikki.. Is dit de allerlaatste voor jullie? Herken het wel wat je schrijft dar je er klaar mee bent.
Roosje wat fijn 2 toppers in je buik!!!!! Blondje echt ik duim en bid mij suf! Sikki wat een domper maar 2 zeg! Tuurlijk al die clichés zoals je hebt er maar 1 waard, zijn waar, maar je wilt er gewoon meer!! Ben benieuwd wat jullie gaan doen en wat DD zegt. NTP en JON weten jullie beide niet wat jullie krijgen of lees ik er over heen? Leuk, maar zwaar die laatste loodjes! Succes genieten en sterkte ermee! Fiona fijn hopelijk nu snel van start.
Jeetje wat een teleurstelling sikki echt klote! Als jullie zelf de punctie wel willen het kan natuurlijk nog toch knuffel! Kaat wij weten het wel onze zoon krijgt een broertje
Even snel tussendoor. Sikki, ik kan me zó voorstellen dat je er klaar mee bent! Ik hoop enorm voor je dat t deze ronde raak is! Ik duim voor je mee. Roosje, fijn, twee teruggeplaatst. Succes met wachten nu.,
Roosje, wat fijn, twee mooie embryo's aan boord!!! Sikki, ah jeetje zeg, twee maar. Was/is dit al een zelf betaalde poging? En de laatste? Hoop dat ze mooie eicellen vinden, deze goed bevruchten en daarna zich bij jou gaan nestelen.
ik duim mee sikki...is er nog een mogelijkheid dat er meer dan deze twee follikels groeien, of waren er ook geen kleinere zichtbaar? ik hoop dat ze het in elk geval allebei volhouden tot donderdag!