Nee er was helaas verder niks zichtbaar. Heb nog nooit zo weinig follikels gehad. Denk echt dat de combi Gonal en Menopur goed voor mij is geweest. Zeehondje, is idd een zelfbetaalde poging. En ookal zou het financieel gezien verstandiger zijn de poging af te breken ben ik er gewoon heel erg klaar mee. En wil het nu afronden, ook al is dat met een punctie met maar 2 follikels.
Sikki, alle goede energie zit gewoon geconcentreerd in die twee follikels! (In een poging je een hart onder de riem te steken...). Kaat, wij weten niet wat wat het wordt....maar ik denk weer een meid. Leuk Jon, twee jongens! Hoop voor je op een kortere bevalling. Ze zeggen het wel altijd hé... Ik hoop er ook op. Ik wil idd graag thuis bevallen. Dat ging vond ik zo fijn de vorige keer. Lekker onder mn eigen douche en gelijk in mijn eigen bed. Maar ja, als dit kindje zo dwars blijft zit er niets anders op. Morgen weer controle. Roosje, wat fijn twee mooie blast's aan boord! Zou toch goed moeten komen zou je zeggen.....
@sikki, wat ongelooflijk balen! Dit is het dan, deze poging.pfff ik snap het er klaar mee zijn, maar wel heftig ook
Wat oneerlijk zeg sikki! Maar snap dat je er nu helemaal doorheen zit en klaar mee bent!!! Dikke knuffel! Ntp spannend dat het een verrassing is!
Zo...hier net klaar met de intake...eerste deca zit erin...28-4 uitgangsecho...4 en 6 mei fm...denk rond 11-5 punctie...
Hier getest, negatief.. Weet niet goed wat te voelen; teleurstelling, verdriet maar ook opluchting omdat we na 2,5 jaar ziekenhuisbehandelingen duidelijkheid hebben en die periode kunnen afsluiten en 100% genieten van wat we wel hebben, een prachtige dochter en elkaar.
Ach nee toch Blondje... Ik heb de tranen in m'n ogen na het lezen van je berichtje. Je schrijft het precies zoals ik het ook voel. Alleen hoe anders had ik het gehoopt voor jullie. Een hele hele dikke knuffel Blondje! En knuffel je meisje nog maar eens extra stevig!
Ook voor jou een knuffel Sikki, daarom vond ik jouw woorden van gisteren ook zo herkenbaar.. Het verdriet zal nog wel komen en de onvervulde wens blijft pijnlijk, maar ik hoop dat deze een plekje gaat krijgen. We kunnen ons nu weer focussen op de toekomst en hoeven ons leven niet meer om de behandelingen heen te leven.
Blondje, dikke knuf voor jou. Ik kan heel goed begrijpen wat je zegt. Op een gegeven moment ben je er klaar mee. Maar ik had het anders gehoopt voor je. Veel sterkte met het omschakelen naar de nieuwe modus. En geniet inderdaad! Sikki, ook een knuf voor jou. Het bericht van Blondje moet voor jou wel confronterend zijn. Ik hoop zo dat deze poging voor jou toch iets gaat opleveren! Fiona: succes maar weer met de nieuwe poging!
Ach nee lieve blondje wat een verdrietige teleurstelling voor jullie! Had het ook graag anders gezien ook lang geknokt voor een brusje. Een hele dikke knuffel voor jou!
Blondje.....bah wat naar. Dikke knuffel. De werkelijkheid is hard, maar geeft idd wel duidelijkheid nu. Ik hoop dat jullie met z'n drieën gewoon heel erg gelukkig blijven en worden. Fiona, succes met deze poging! Ego: nog steeds een baby in stuitligging.... Over twee weekjes liggingsecho en dan eventueel een versie plannen. Ga nu eerst acupunctuur proberen.
NTP: moxa wil ook wel eens helpen, al dan niet in combi met acupunctuur. Heeft bij Maartje ook geholpen.
Lieve blondje, ik moest huilen toen ik jet las. Veel sterkte, en inderdaad; genieten van jullie prachtige dochter! De rest lees ik later nog
Blondje ook hier, dikke knuffel het is zo oneerlijk! Fiona wat fijn dat je weer aan de gang mag? NTP wat vervelend stuit! Hopelijk draait t snel! Eenmalig.
Lieve Blondje, ik moest gewoon reageren toen ik net je berichtje las. Tranen in mijn ogen. Wat had ik het je gegund om die laatste positieve test te hebben. Meid, ik wens je super veel sterkte dit een plekje te gaan geven. Het zal vast niet makkelijk zijn, afscheid nemen van een o zo grote wens. Hele dikke knuffel voor jou!! En dan Sikki, ook jou wil ik even een dikke knuffel geven en onwijs succes wensen met de punctie. Heb zo veel respect voor hoe jij al die tijd door die behandelingen heen bent gegaan. Duimen draaien voor die mooie eicellen, mooie bevruchtingen en dan ook die zo gewenste goede zwangerschap. Dikke knuffel!
Jon, bij jou schiet t ook echt op he! Hoe vindt je zoontje het dat de baby er nu bijna is? Ntp, een klein stuitertje in je buik? Herkenbaar!! Ons meisje is ook met een versie gedraaid! Roosje, 2 emmies aan boord, goed broeden, ik hoop zo goed nieuws voor je! Knuffel voor allemaal, ik blijf met jullie meelezen, hopen, duimen!!
Ah nee Blondje, ook van mij een hele dikke knuffel. Sterkte met de omschakeling, de verwerking. En daarna hopelijk volop verder genieten van je mooie gezinnetje. Sikki, ik snap dan dat je er klaar mee bent inderdaad. Ik duim voor een mooie uitkomst van deze poging meid. Fiona, spannend, weer begonnen. Succes!