Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wies je zegt echt neit te veel hoor geen enkel probleem.
    Het is een heeeeeeeeeeele situatie.
    En eerlijk gezegd sommige dingen weet ik niet eens meer allemaal.
    Maar mijn hoofd zit propvol.

2. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Onsw, nogmaals een knuf van hier meid!!

Wies, spannende weken meid...en ja...je voelt altijd van alles he...en nu idd de utro al stoppen? Bij ons kreeg je een heel afbouwschema voor weken erna.

Spijkervrouwtje, het groeien wil dus nog niet zo vlotten?

Maartje, fijn dat je je nu al beter gaat voelen. Dan zou je toch denken dat de waardes ook al langzaamaan verbeteren?
    En Dr. S. laat dus nog niets horen?? Gewoon gaan stalken die man ;).

Shareeza, spannend dus voor jou wat het gaat worden qua medicatie enzo.

3. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spijkervrouwtje, vandaag weer een echo? ben benieuwd!

ja, vanaf vandaag dus geen utrogestanbolletjes meer, raar hè. heb even gegoogled, en las dat meer vrouwen dat hebben zo kort. het scheelt per zh. vind het ook niet zo heel erg hoor, wat een troep! verder rustig, er is een heeeele lichte kramp aanwezig, maar dan moet ik er haast bij nadenken,haha.
    ik ga zaterdag al testen, aangezien ik een carnavalsweekend voor de deur heb. wel handig om te weten wat het is geworden,haha. maar zelfs tot zaterdag wachten duurt lang,pppfff.

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Sterkte wies met wachten!;) Zwaar hè?!!!

Ons w ik hoop dat t bij jou allemaal weer beter wordt!

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Och Ons Wondertje: dikke knuffel!! Ik hoop zo dat het goedkomt allemaal. Jullie hebben zo'n lief mooi zoontje samen. Zet 'm op saampjes!! Jullie hebben ook echt moeilijke tijden gehad, ook wel logisch dat het zwaar drukt op de relatie. Hoop dat jullie overwinnen, want dan kun je volgens mij alles aan!

Wies: Wow, tot nu toe is het een droom-IVF, toch met die resultaten? Nu nog even een happy end en tis echt een sprookje. :D

@Zora en de rest: Ik ga Zora volgen naar het UMCU! Vrijdag gebeld, maandag in-take gehad (nét toen ik belde kwam er een plekje vrij, fijn ook 's een mazzeltje voor mij op IVF-gebied :p) en nu weer de molen in: orienterend gesprekje, weer zaadanlayse (gaat heus nog wel ICSI zijn denk ik dan ;)), FSH meten, serologie... Heb er wel een goed gevoel over, hoewel natuurlijk wel verschil met Geertgen. Hier zijn ze strenger met de protocollen etc. Maar ik trek het gereis naar Geertgen gewoon niet meer icm ons beebje en werk en zo.

Ff iets medisch: ze overwegen bij mij het korte protocol zonder antagonist (Decapaptyl) oid? Ivm overstimulatierisico bij mij. Iemand enig idee wat dat inhoudt? Moet je dan ook eerst aan de pil? Wat voor pil schrijven ze voor?

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zucht netweer terug van de fm en nog een actie in mijn follikels. Heb nog nooit een lange cyclus gehad. Altojd mij eisprong tussen dag 12-16. Maar zit nu al op dag 13 en nog een follikel die echt lijkt te gaan groeien. Pff volgens mij wil mijn lichaam echt geen zwangerschap meer. :(
    Maar goed donderdag weer terug voor een nieuwe meting.

Boterevliegje goed nieuws voor jou. Hopelijk werkt dat korte protocol bij jou beter!

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks, Spijkervrouwtje!
    Vaak lees ik wel dat follies toch nog een spurtje maken. Volgende keer is het vast goed!

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    shit zeg, kon het niet laten een testje te doen vanmiddag na heel lang mijn plas op te hebben gehouden. en er staat een héél vaag streepje. kan het nog de pregnyl zijn? ik heb die 14 januari 's avonds gespoten, 5000 eenheden. wat denken jullie, op het feit na dat het heel stom is geweest te testen natuurlijk,haha.

9. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Foei nu al testen:D tja geen idee of de pregnyl all uit je lichaam is lijkt mij van wel na 10 dgn toch? Overmorgen nog mar een keer testen dan weet je wel meer.

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, stom hè, maar had een oergevoel te moeten testen. was het echt niet van plan eigenlijk. test staat trouwens bij de vage testen topic. :)
    balen dat jou eitje niet hard gegroeid was, hopelijk donderdag wel een duidelijk verschil. hoe groot laten ze hem worden om hem te laten springen?

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wies: Als ik even terug denk.....Ik had 17-2 punctie, 15-2 dus Pregnyl gespoten. Ook 5000 EI. En 1 maart had ik een licht posi test. Daar zat wel eits langer tussen dan bij jou nu. Dus het kan beide kanten op denk ik. Heb je vandaag alweer getest? Spannend!

Botervliegje: Toch weer terug naar UMCU? Ik begrijp heel goed dat dat gereis met een kleine zwaar is. Ik vind ze in het UMCU ook erg vriendelijk en kundig. Alleen ze hebben inderdaad wat strakkeren protocollen waar minder van af geweken wordt dat is wel eens jammer. Ik heb geen ervaring met het korte protocol. het lijkt me wel super niet zo lang spuiten. OnsW heeft laatste ICSI korte protocol gehad ook ivm haar overstimulatie in het verleden volgens mij.

Majo: Jij er dus niet heel erg mee bezig momenteel. Ook wel lekker, ik ben afgelopen weken hier ook wat minder geweest wilde even er niet teveel aan denken tot we weer starten. Moet wel lachen om mijn man want kan merken dat hij echt kriebels heeft hij kan echt niet wachten op nog een kleine.

Spijkervrouwtje: Wat vervelend dat je follikels zo langzaam groeien, erg vermoeiend. Hopelijk is er morgen meer actie te zien.

OnsW; Sterkte meid, ik ga met Botervliegje mee vind dat zij het heel mooi verwoord heeft.

Hier: Aan het aftellen zachtjes aan. Maandag uitgangsecho/controleecho en dan hopelijk 9 februari weer starten. Hopelijk ziet alles er goed uit en kan het doorgaan.

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wies! Wat spannend, het klinkt wel goed! Ik testte met 10.000 EH op 11 dagen na TP al licht positief....Hoeveel dagen na TP zit jij nu dan?

13. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    astarte, ik zit nog maar 6 dagen na mijn tp, echt heel kort nog, maar 11 dagen na de pregnyl. gisteren dus 5 dgn en 10 dgn, toen ik getest had.

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Wies, ik hoop dat het raak is echt!!!!! Maar ik zou idd nog even paar dagen wachten, alhoewel 11 dagen na 5000 pregnyl volgens mij een goed teken is als je dan vaag posi test. Ik ben elke dag blijven testen. Kijk, is je test morgenochtend (doe het dan met ochtendurine is toch handiger) donkerder dan vandaag....dan weet je genoeg :D

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    nou, helaas is de test van vandaag nóg vager. toch raar, na weer 2 dagen. zou dat dan nog pregnyl zijn, of mss nu wel een opkomend lijntje van zwangerschap? pppff, spannend zeg.
    mijn gevoelige borsten zijn ook weg, dus heb niet echt goede hoop meer eigenlijk. :(

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve meid het is nog zo vroeg na tp.
    Ik snap dat je de moed in de schoenen zakt maar probeer nog ff hoop te houden:)

17. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ja Wies geef t nog even de tijd!!

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wies het is gewoon nog te vroeg geweest joh;) jebent vast lekker zwanger:)

19. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    thanks meiden! ik zal moed houden!
    ik zal wel teleurgesteld zijn als het niet gelukt is, maar er ook nog niet kapot van zijn, dan ga ik nog even lekker carnavallen van het jaar! ;) we beginnen zaterdag al, dus zou handig zijn als ik het dan weet,haha.

20. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    hi meiden lijkt me leuk om met jullie mee te schrijven wij willen waarschijnlijk van het voorjaar voor een 2de gaan starten we staan nu op de wachtlijst. Onze dochter is nu bijna een half jaar

xx sky

Deel Deze Pagina