Volgens mij maakt het niet uit of je ovitrelle of Pregnyl hebt gebruikt. Spannend Fiona, de streep staat er!!
13-5 was de punctie,men wanneer de TP? Het maakt trouwens ook wel verschil per persoon hoe lang de Pregnyl/ovitrelle in je lichaam blijft. Ik zelf ben vrij licht en bij mij blijft het altijd lang in mijn lichaam... Was heel lastig met testen, want ik wilde altijd vroeg testen, maar dat had dus eigenlijk weinig zin... Maar het verschilt dus echt per persoon. Maar als dit 14 dagen na de spuit is, lijkt het wel heel positief!
ja ovitrelle is als het goed is écht binnen 10 dagen uit je lichaam... dus ja, dit is echt van een zwangerschap denk ik hoor.. Voel me ook echt zwanger, en de vorige keer had ik na een dag of 10 utrogestan nergens meer last van... nu dus duidelijk wel morgen nog een testje...
Proficiat Fiona, wat zul je blij zijn! Ik heb de punctie ook achter de rug. Het zat echt niet lekker van binnen dus heb vlak voor punctie nog om een echo gevraagd. Dacht echt dat alles al gesprongen was maar het tegendeel, bomvol en vergrootte eierstokken. 14 eitjes gepuncteerd en 10 bevrucht. Wat een giga score voor iemand die POF/ vervroegde overgang heeft. Geen verse tp helaas, daarvoor moeten de eierstokken eerst slinken. Vrijdag even een echo maken en dan hopen op een menstruatie en een cryo tp. Dus super blij maar ook wat bokkig dat de tp niet door kon gaan.
wauw heel nette score klaasje! wel balen inderdaad geen verse terugplaatsing, maar hopelijk volgende maand dan een mooie cryo
Fiona, oei wat spannend zeg. Maar van de ovitrelle is het vast niet meer. Ben benieuwd naar je test van morgenochtend. Klaasje, jeetje wat een mooi aantal bevruchtingen zeg! En van die 10 worden er vast een mooi aantal cryo's gemaakt en dan volgende maand een mooie tp!
Alle 10 gaan door als cryo. Per tp kun je dan ontdooien en laten doordelen tot dag 3 of dag 5. Duitsland maakt geen selectie zoals in Nederland, zo lang het embryo levend is ( zich deelt) plaatst men deze terug ongeacht de kwaliteit. Mijn tweeling was een B en een C cryo. In de Nederlandse ziekenhuizen wordt dat vernietigd.
Ze gaan dus niet nu in de scope? Of doen ze dat sowieso niet als je geen verse tp hebt? Misschien domme vraag hoor ... was benieuwd.