Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Behapy,wat een verhaal van je zus. Hopelijk kan ze het door het mooie wondertje een beetje vergeten.

Zora geniet maar even van je rust en vakantie dan kun je er daarna weer vol voor gaan!

Miepje wouw jij hebt echt een topper aan boord. Dit moet gewoon een brusje worden :D

Majo lekker paaseieren gezocht :)

Wies hoe gaat het nu?

Gorgi, Alles goed, al klachtjes?

Hier gaat het goed, van tijd tot tijd misselijk en erg moe maar daar hoor je niet over klagen :) vandaag al 7 wkn, en over 3 dgn l de eho. Wordt nu wel spannend hoor.

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    spijkervrouwtje, fin dat het goed gaat, en tja, die kwaaltjes zijn inderdaad vervelend, maar snap ook dat je daar niet over klaagt, je weet waar het voor is hè! :) Krijg je met 10 weken de 1e echo? dacht dat het met ivf al eerder was dat je een echo krijgt, of scheelt dat per ziekenhuis? wel aftellen nu, spannend!

miepje, ja, we lopen inderdaad gelijk op, wel raar dat jij al een dag eerder al de tp hebt gehad, is dat in ieder zh anders? maar goed, zal niet uitmaken lijkt me. je hebt een topper aan boord las is, super! :) bij mij vandaag de tp inderdaad, en weet niet hoever dat ie was, maar ze zeiden dat ie goed ontdooit en doorgedeeld was dus een reeele kans maakt. nu maar wachten hè...

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoi Wies,
    Jij dus ook een emmie aan boord, SUPER! Leuk dat we samen op het wachtbankje zitten. En dan over twee weken allebei een superknallende test :D
    Jij hebt toch maandag de pregnyl gezet? Ik zondag, dus vandaar dat ik dan een dag voor loop.
    *Duim duim duim*

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miepje, oh vandaar, dacht dat wij gelijk de pregnyl gezet hadden. test jij over 2 weken? zolang hou ik het niet vol hoor, ik denk dat ik nu over een ruime week al test. ik testte bij sam ook al 8 dgn na de tp positief. ben echt zo'n ongeduld wat dat betreft. doe ik eerst van de week een test om te checken of de pregnyl uit mijn lichaam is, en dan later voor het echt! :)

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoi Wies,
    Ik wil inderdaad pas over twee weken testen. Ik wacht in ieder geval volgende week dinsdag af, dan zou ik ongi moeten worden (of eigenlijk dus NIET) Tja, en dan ga ik echt proberen tot zaterdag te wachten. Maar als ik dinsdag nog steeds niet ongi ben, ga ik wel heel voorzichtig hoop koesteren hoor...... maar eerder testen doe ik niet (zeg ik nu heel dapper :D)

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    knap miepje, nee, dat hou ik niet vol, dat weet ik nu al. ;)
    ik wil om te verkomen valse hoop te krijgen donderdag testen op mijn pregnyl, dat is dan dag 10 na de pregnyl.
    voel jij al iets? nog erg vroeg,haha, maar heb vandaag wel een hele lichte zeurderige kramp. alsof ongi er aan komt, alleen dan heel licht. er is iets bezig daar in ieder geval! :)

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hallo allemaal! Goede Paasdagen gehad?
    Veel gebeurd afgelopen weekend zo te lezen...Qua terugplaatsingen dan, hahaha. :D Ik zie dat er een paar dames (Wies, Miepje) zitten te broeden.
    Mijn duimen draaien voor jullie hoor! Spannende weken weer!

Hier ook nieuws op Eerste Paasdag.....:D De Paashaas heeft mij een menstruatie bezorgd (en ik ben er nu al weer flauw van, hahaha).

Het UMCG zou mij na 21 maart echter zsm recepten + een schema toesturen voor terugplaatsing van een cryo. Dit zijn ze echter vergeten. Heb ze vanmorgen gebeld dat ik ze nu toch snel wil hebben, zodat ik in elk geval de volgende cyclus een cryo-terugplaatsing kan hebben. Niets is wispelturiger dan ikke..grapje! Ik zou het rustig aan doen, maar het kriebelt zo erg. Vooral als ik dat kleintje van mijn zusje zie (met mijn zusje + haar zoontje gaat het trouwens prima, gelukkig).

Wordt hier trouwens ook een soort van lijst bijgehouden met wie wat wanneer heeft? Ik ben niet elke dag hier aanwezig (en zo zijn er meer denk ik), dus dan kun je even terugscrollen naar die lijst en dan weet je ook hoe het er met de rest voorstaat...

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Wies: nee, ik voel nog niets. Is ook nog wel erg vroeg hoor. Bij de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik ook heel lang niets, dus dat zegt ook nog eens helemaal niets. Toen ik testte, was ik er zelfs van overtuigd dat het negatief zou zijn. En toch had ik een knaltest te pakken.
    Ik ben er nu ook niet zo mee bezig. Denk er wel aan natuurlijk, maar heb het druk met werk en met mijn zoontje. Geeft genoeg afleiding in ieder geval.

@Behappy: Fijne paashaas zeg! Kan me voorstellen dat je wel weer wilt starten hoor. Als het kriebelt, kun je er ook niets aan doen. Dan wil je er gewoon voor gaan. Hopelijk sturen ze het nu gauw op zodat je de volgende cyclus kunt beginnen.

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo meiden, ik zou hier graag meekletsen als dat mag... Ik was wat informatie aan het zoeken over het ontdooiingsproces van cryo's (we hebben er vier) en kwam toen via via hier terecht... Ik zie trouwens een bekende uit het mmmmama's topic :) (mmiiir) en ik zag nog wat oude 'bekenden'.

We hebben 23 april een afspraak voor tp, ben erg benieuwd hoe dat in zijn werk gaat. Ik las wat over tp in de natuurlijke cyclus, al dan niet aangevuld met hormonen. Ben benieuwd hoe dat allemaal zal gaan. En 1 of 2 tp's, denk dat ik er maar 1 mag, al zouden twins echt leuk zijn. Ben 34 en voor je 36 bent mag je in het UMC maar 1 tp, of moet poging twee zijn dacht ik... Heb nog een hoop vragen en al hoop ik stiekem natuurlijk elke maand dat die ongi uitblijft ;) weet ik inmiddels helaas wel beter haha

10. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    josjo, welkom hier! hopelijk gelijk een geslaagde poging! :)
    en wat betreft de cryo's,ik ken het alleen zonder hormonen in eigen cyclus. wel pregnyl natuurlijk om de eisprong op te wekken maar verder niks. ik heb voor ons eerste kindje bij de behandeling 2 cryo's teruggeplaatst gekregen, omdat we dat zelf wilden, uiteindelijk is daar onze zoon uit gekomen! :) Als jullie dat écht graag willen kun je daar op staan toch? het ontdooien is altijd spannend omdat daar een cryo bij verloren kan gaan, maar ook daarbij heb ik ook alleen maar motiverend nieuws, bij ons is dat iedere keer goed gelukt! :)
    hopelijk loopt het bij jou ook voorspoedig!

morgen ga ik een test doen om te kijken of het pregnyl uit mijn lichaam is. ben benieuwd, zit op dag 10 na de pregnyl dan.

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    hey,

heb net getest of de pregnyl eruit is, en ik vind dat er eigenlijk nog best wat inzit, heb wel een lichte maar toch duidelijke streep....raar, anders is het er altijd wel uit met 10 dpo.

Uploaded with ImageShack.us

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
  13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Tja, daarom test ik dus ook niet eerder. Word je alleen maar onzeker van.

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    is ook zo miepje, maar ga ervan uit dat dat gewoon pregnyl is hoor, 4 dagen na tp is wel erg vroeg. :) dan zal de pregnyl wel later uit mijn lichaam zijn, zaterdag nog eens kijken of het eruit is. echt respect voor jou hoor, dat je zolang kunt wachten. ;)

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    thx voor het welkom :). Ik heb destijds ovitrelle gekregen om de eisprong op te wekken, daarbij moest ik 18 (!) dagen wachten met testen. Ik testte al op dag 14 na tp en kreeg toen te horen dat de test vals positief kon zijn :x, de 4 meest lange dagen van de hele mmm vond ik! Maar uiteindelijk was ik gewoon zwanger van ons dochtertje Annelynn :)

Wies, spannend, maar help me even hoe dat werkt met pregnyl. Dat is dan dus geen zw.schapstest maar een speciale test ofzo? En je zit nu dus 4 dagen na tp, wanneer mag je dan testen? God wat killing he, dat wachten steeds..

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    josjo, ik heb met een gewoon kv test getest om te kijken of er nog pregnyl in mijn lichaam zit. Pregnyl is een zwangerschapshormoon, dus geeft ook een positieve zwangerschapstest. De eenheden die ik heb gespoten (5000) zouden ongeveer 10 dagen in het lichaam blijven. Vandaag zit ik op dag 10, vandaar. Otrivelle is net zoiets toch? Heb dat nooit gebruikt.

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    sorry, misschien een hele domme vraag, maar kv test? :D wasda? ovitrelle is net zoiets maar dat kan dus nog langer in je lichaam zitten. Spannende tijd wel nu voor jou he? Ik duim voor je dat alles goed is gegaan!

Hier vandaag ongi aan het worden, ben het nog niet maar voel het al wel, bah. Ook al weet ik heus wel dat het niet lukt op de natuurlijke manier heb je toch stiekem wel een beetje hoop iedere maand...:)

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #698 mmiiiiir, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    Hi Josjo, jij ook hier :D ?
    Kv is kruidvattest...!

Wies: haha ongeduldig! Van veel testen word je niet zwanger, hoor! Ik was altijd blij als ik een pregnyl cyclus had (heb ook iui zonder pregnyl gehad namelijk) omdat ik geen valse plek test wilde....
    Nog een paar dagen geduld meis! Testuitslag kan van alles zijn....

Ik duim, ook voor Miepje natuurlijk! Spannend hoor! Slim dat je afleiding zoekt, Miepje!

Goed om te lezen dat jouw cryo's goed ontdooid zijn Wies! Bij mij vorige keer niet, namelijk: vier cryo's ontdooid, slechts één overleefd...

Josjo: bij mijn kliniek mag je volgens mij ook gewoon altijd zélf beslissen of je er één of twee terug wilt... Weet ik trouwens niet zeker...

Be Happy: nog nooit een lijstje gezien hier... maar ik klets hier pas één paar weken mee en niet altijd even actief.... Ik vind het wél slordig van het UCMG dat ze vergeten zijn om je de spullen op te sturen....!

Spijkervrouwtje: hoe was je echo?

Ik heb niet zo veel nieuws. Afspraak duurt nog zes weken... Net een lichte ongi gehad. Dat was de tweede sinds Fee geboren is. Nu ik definitief gestopt ben met bv verwacht ik meet regelmaat vanaf nu...

19. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Haaaaai Haaaaaai Zwaaaaaai Zwaaaaaaai :).

Ben ik ook weer eens een keertje ;).

Miepje en Wies, samen op de wachtbank :). Wat fijn dat jullie cryo's goed ontdooit zijn :). En Miepje, zelfs weer een blasto aan boord....nu maar hopen dat dit net zo'n blijvertje is als B!! M'n duimen draaien hie hoor dames!!

Spijkervrouwtje, gisteren 1e echo gehad toch? En? Hopelijk betekend hier geen nieuws wel GOED nieuws?!

Behappy, ongi voor de paasdagen dus.... Hmmmmm leuk cadeautje v/d paashaas! En volgende cyclus dus toch weer van start :).

Josjo, welkom hier. Wat spannend voor jullie om ook weer voor een brusje te gaan! En ook nog een paar cryo's!! Wat fijn!! 23/4 de TP ..... nog een dikke week, schiet al mooi op!!

Miiiiiir, 2e ongi na stoppen BV dus..... er komt vast gauw meer regelmaat in!!

Ingrid, jij al van start?

Zora, hoe is het met jou? Lekker van de kleine meid aan het genieten? Ook wel lekker he...om je nu weer even helemaal niet met een poging bezig te hoeven houden!!

En hoe is het met de rest?

@Hier: weinig bijzonders eigenlijk. Vandaag afsluitende gesprek(je) met gyn gehad. Afgelopen poging en alles van laatste jaren heel kort doorgenomen. Hij schrijft een verwijsbrief voor DD voor de verzekering dus das ook mooi. Hij zei nog dat hij het zo leuk vond dat M. steeds mee kwam :). Had voor gyn en assistentes doosjes merci gekocht als kleinigheidje. Kreeg nog even een arm om me heen geslagen v/d gyn en wenste me heel veel geluk en succes in DD. Wel lief van hem :). En tegen M. zei hij....nou...hopelijk zien we jouw Mama gauw terug met een dikke buik :) Best wel raar dat ik daar nu na 4 jaar voor het laatst geweest ben....

20. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    vandaag test zo goed als negatief, dus pregnyl is eruit! :)

Majo, tja, je bouwt toch op een of andere manier een band op hè met de gyn na zoveel jaar. Wel fijn dat het een prettige afsluiting was. En nu op naar DD, voor korte duur! :)

Deel Deze Pagina