Wie gaat er voor een BRUSJE!!! (IVF/ICSI)

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Ingrid1979, 5 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Fijn Wies dat de pregnyl er in elk geval uit is! Nu dan op naar een positest :).

't Is hier wel rustig zeg! Hoe is het met iedereen?

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Mayo, dd is Düsseldorf denk ik? Wanneer start je daar dan? Nu heel IVF traject vanaf stap 1 dan?

Wies, joepie, en nu idd een positieve test! Ik duim voor je!

Tp is niet 23-4, heb dan alleen n afspraak. Moet naar zkh in Arnhem maar de tp is in Utrecht, dat doen ze niet in Arnhem dus samenwerking met utrecht. 23-4 zit ik zes dagen voor eisprong dus ik verwacht dat ik nog 1 cyclus geduld moet hebben...

Vandaag ongi geworden, stom dat je nog elke maand hoopt dat het toch spontaan gelukt is hè? Hebben jullie dat ook? Zelfs als ik het al voel aankomen,blijf ik toch hoopvol tot ik echt ongi geworden ben... :(

3. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoi allemaal,

Rustig hier.... We stonden al op pagina 3 :$

Hoe gaat het met jullie?

@Josjo: ik herken het helemaal hoor. Je weet dat de kans heeeel klein is, maar toch blijf je hopen. En dan als je ongi is doorgebroken, baal je toch weer. Hopelijk mag je toch gauw weer beginnen.

Hier vandaag 14 dagen na ovitrelle. Nu wordt het spannend. Morgen of dinsdag zou ik ongi moeten worden, maar nu dus eigenlijk NIET!! We duimen heeeeeeel hard!
    Wies, hoe is het bij jou? Nog weer getest?

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Miepje duim duim duim. Hoe voel je je? En heb je al getest? Ik mocht dat dus 18 dagen na de ovitrelle pas, maar bij 14 had ik al n positieve test (en de volgende dag weer en de dag erna weer haha) sterkte met wachten!

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miepje, aaaah, spannend!! ik duim voor je dat de ongi uitblijft!:)
    hoe voel je je verder?

ik moet idd dinsdag of woensdag ongi worden, wordt ook spannend! ik test morgen weer, toen met de 1e had ik ook een positest! en kan het toch niet laten. ;)

6. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Josjo, DD is idd Düsseldorf. Als het goed is kan ik eerstvolgende menstruatie starten in mei. Ik hoop dus over een week of 2, maar met mijn cyclus weet je het maar nooit ;). Hebben tevens nog niks v/d arts gehoord. Schijnt op vakantie te zijn?! Heb nu al 2x mail gestuurd naar z'n secretaresse. Als ik morgen niks hoor, bel ik dinsdag zelf even. Weten verder dus ook nog niet hoe het schema eruit zal zien en event. wel/geen TESE bij manlief..... is 3e icsi, dus laatst vergoedde helaas...
    Jij dus eerst alleen afspraak. Voor het inplannen v/d TP?!

Miepje, wat SPANNEND!!! Duimen draaien hier volop :).

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wies ook a zo spannend dus, morgen testen whaaa hoe gaaf! Ik kan me haast niet voorstellen dat ik daar straks ook weer middenin zit..

Mayo ik moet via Arnhem naar utrecht en kan als alles straks loopt en bijv de eerste mislukt, wel voortaan zelf bellen als ik ongi ben om de volgende te plannen verwacht ik. Of dat alle vooronderzoekjes wel steeds in Arnhem gaan en alleen voor de tp naar Utrecht, dat weet ik niet. Megaspannend wel vind ik :D

8. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.927
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Hallo dames.
    Ik had al een eigen topic geopend, maar hier krijg ik geen reactie op. Dacht opeens dat jullie mij misschien ook wel kunnen helpen.

Wij willen binnenkort voor een 2e gaan en hebben nog 3 cryo's in de vriezer. Nu vroeg ik me af of wij voor die cryo's weer opnieuw op de wachtlijst moeten, of dat er nog andere dingen zijn waar we rekening mee moeten houden wat betreft 'vertraging'.
    We hebben 4 juni een afspraak bij de IVF-arts. Onze dochter is dan 7 maanden. Mogelijk mogen we dan nog niet gelijk van start, maar we hopen toch wel te starten voordat ze 1 wordt.

Wie kan er iets zinnigs over zeggen?

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hi merah, ik weet er nog niet superveel van, maar op de website van het zkh in Utrecht las ik dat je gewoon mag bellen als je ongi bent en dan wordt alles in gang gezet. In mijn geval gaat de eerste keer in elk geval ietsje anders maar met cryo's is er niet dezelfde wachtlijst volgens mij als de complete IVF procedure... Waarom denk je dat je niet meteen mag starten, omdat je 7 maanden bent?

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.927
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik denk dat de meeste ziekenhuizen 7 maanden te snel vinden. Ik heb ooit eens ergens gehoord dat er over het algemeen '9 maanden op, 9 maanden af' wordt aangehouden, maar ik weet niet of dat klopt.
    Mijn twijfel over de wachtlijst... Aan de ene kant denk ik: een cryo terugplaatsing is toch een stuk minder arbeidsintensief dan een nieuwe IVF-cyclus, aan de andere kant: iedereen die daar komt wil een kind, dus waarom zou ik dan voorrang krijgen omdat ik toevallig nog 3 embryo's in de vriezer heb...

Wat je hebt gelezen op de site, is dat niet gewoon als een TP is mislukt en je verder gaat met je cryo's?

11. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Onze topper is er niet meer. Net ongi geworden :x
    Au, dit doet toch even weer pijn.....

12. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    miepje, ach, wat sneu zeg, logisch dat het weer pijn doet, je hoopt toch zo dat ie blijft zitten. dikke knuff, en sterkte....

hier ook niet echt goed nieuws, temp is 0,3 gezakt en net een negatest, dus verwacht er ook niet veel meer van. :(

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @wies: dikke shitzooi!!

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Miepje, :(. kl*te meid! Dikke knuf!

Wies, :( negatest dus?! En je hebt niet te vroeg getest? Kl*te zeg! Ook knuf voor jou!

Hè meiden...wat naar toch weer zeg.... had zo anders gehoop voor jullie!!

Merah, heb geen ervaring met cryo's, maar van wat ik hier op het forum zo al gelezen heb bij dgeene die dat wel hadden, kun je volgens mij praktisch direct starten met cryo's! Succes dus alvast :).

Josjo, zou wel handig zijn als alles in Arnhem kan behalve de TP. Scheelt weer gereis....

Evanthe, zwaai zwaai onderin mijn scherm :).

15. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

Oh jee! betrapt!
    Zwaai terug!

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Majo,ja,heb wel wat tw vroeg getest, zit vandaag op 8 dagen na de tp, 13 dpo, en 15 dagen na pregnyl. Voel vanavond ook al lichte ongikrampjes. Kleine hoop op weer een hogere temp morgen, maar vrees de ongi...:(

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    bah miepje wat een shitnieuws!! :x wat is nu de volgende stap?

wies, die ongikrampjes had ik ook toen ik zwanger was herinner ik me, maar oh zoooo killing dat wachten... ik blijf nog voor je duimen meis!

merah, klopt bij een mislukte poging mag je bellen, maar ik verwacht dus bij een eerste poging dat het ook snel kan? en bij mij is het 8 maanden op 8 maanden af hihi nee maar morgen is ze 9 maanden. Ze zeiden toen dat we het na 1 jaar eerst een half jaar konden proberen en dan een afspraak maken. Maar heel simpel, ik ben bijna 35 en als we er 3 zouden willen moeten we nu gewoon verder :D en ben al vanaf dec niet meer aan de pil dus ik ga er vanuit dat ik meteen door mag. Zo niet dan zit ik daar maandag te janken denk ik ;)

evanthe, klets gezellig mee meid, zo druk is het hier niet :)

18. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Wies, en? Tempstijging? Ik hoop van wel! Hier alle keren ongikrampen gehad, alles mislukte pogingen, maar óók toen ik wél zwanger bleek.

Josjo, na een jaar eerst nog een half jaar proberen? Gewoon zelf? Is jullie dochtertje dan spontaan gekomen? Anders zeggen ze toch niet zoiets? Zou het raar vinden als ze je niet al laten starten. Er zijn meiden die al eerder starten hoor! En je hebt geen ks gehad? Dan mag je geloof ik binnen een jaar niet zwanger worden gezien de wond?!

@Hier: eindelijk bericht uit DD na zelf te hebben gebeld (bleek dat m'n mailtjes nooit waren aangekomen). Maar goed....TESE wordt het niet, maar alleen icsi (weet niet waarom maar daar hoop ik nog achter te komen ;)). Volgende week dinsdag uitgangsecho. Nu maar hopen dat m'n cyclus niet ineens 'normaal' gaat doen, want dat is dag 28. Laatste tijd is die meestal tussen de 32 en 36 dgn en anders meestal langer....ben dus benieuwd....

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mayo ja ik vond het ook vreemd, nee ons dochtertje is met ivf gekomen dus gek is het wel. En ook geen ks dus ik verwacht positief nieuws maandag.

wies, al nieuws?

miepje1 hoe gaat het nu?

20. Appie

Appie Actief lid

28 dec 2006
    397
    0
    16
    Bah miepje wat naar! Sterkte!

En voor jou spannend Wies!
    Hopelijk toch nog beter bericht vandaag?

Josjo leuk dat je hier ook meekletst, onze kindjes schelen niet zoveel.
    Ik val hier maar weer in, inmiddels de afspraak bij het zkh gemaakt in mei, dus nog even wachten. Ben heel benieuwd wat ze bij ons adviseren ook nav jouw verhaal josjo. Wel weer ongesteld geworden en dat blijft toch jammer ook al verwacht ik er weinig van. Vast herkenbaar.

Majo succes in DD!

Deel Deze Pagina